LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht weightwatchers
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 jun 2013 16:27
Klacht weightwatchers
Kreeg een mail dat om onbekende reden de betaling van mij 42.95 er niet af kon.moest dit nu zelf overmaken.direct gedaan toen.wat schets mijn verbazing als ik op internetbankieren kijk en zie dat het bedrag de andere dag ook nog automatisch eraf zou gaan.dus die transactie geweigerd.nu 30 mails tig telefoontjes verder en 15 keer bankafschrift opgestuurd is het nog niet uitgezocht.wel krijg ik mails van een incassoburo.het is een puinhoop op de financiele afdeling.als ik op hun facebook kijk is het allemaal dit soort klachten.wil eindelijk dat hetopgelost word.
Re: Klacht weightwatchers
Kreeg een mail dat om onbekende reden de betaling van mij 42.95 er niet af kon.moest dit nu zelf overmaken.direct gedaan toen.wat schets mijn verbazing als ik op internetbankieren kijk en zie dat het bedrag de andere dag ook nog automatisch eraf zou gaan.dus die transactie geweigerd.
U krijgt bericht dat het niet kon betaald worden, ziet het wel staan als geagendeerd, cancelled dat, (dus is / wordt niet betaald).
wel krijg ik mails van een incassoburo.het is een puinhoop op de financiele afdeling.als ik op hun facebook kijk is het allemaal dit soort klachten.wil eindelijk dat hetopgelost word.
Als er dus niet betaald is, logisch.
Als er wèl handmatig betaald is, veel plezier met het incassoburo, maar heeft u de juiste code's enzo meegestuurd in de mededelingen?
Of is er wèl betaald? U heeft bankafschriften verstuurd, maar stond daar de betreffende betaling zijnde betaald op? Klaar.
U krijgt bericht dat het niet kon betaald worden, ziet het wel staan als geagendeerd, cancelled dat, (dus is / wordt niet betaald).
wel krijg ik mails van een incassoburo.het is een puinhoop op de financiele afdeling.als ik op hun facebook kijk is het allemaal dit soort klachten.wil eindelijk dat hetopgelost word.
Als er dus niet betaald is, logisch.
Als er wèl handmatig betaald is, veel plezier met het incassoburo, maar heeft u de juiste code's enzo meegestuurd in de mededelingen?
Of is er wèl betaald? U heeft bankafschriften verstuurd, maar stond daar de betreffende betaling zijnde betaald op? Klaar.