| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] leden peiling ANWB
leden peiling ANWB
Vind het vreemd dat ik niets zie op het forum over die peiling
van de ANWB of ik zie hem over het hoofd.
Wat een waardeloze peiling is dat en nergens kun je eigenlijk
invullen dat je tegen bent.Er staan vragen bij of je wel of niet
getrouwd bent wat je schoolopleiding is etc.etc. wat heeft dit nou te maken
met voor of tegen het systeem.Nee waardeloze peiling en zoals
ik begrijp is de ANWB voor maar een lid kost het ze al.
van de ANWB of ik zie hem over het hoofd.
Wat een waardeloze peiling is dat en nergens kun je eigenlijk
invullen dat je tegen bent.Er staan vragen bij of je wel of niet
getrouwd bent wat je schoolopleiding is etc.etc. wat heeft dit nou te maken
met voor of tegen het systeem.Nee waardeloze peiling en zoals
ik begrijp is de ANWB voor maar een lid kost het ze al.
-
stofzuigertje
Re: leden peiling ANWB
Leden worden vol geteld.
Niet leden bij Route Mobiel of gratis Pech hulp van Dealer/Merk worden half geteld, net als mensen die een zo betrouwbare hebben dat ze niemand nodig hebben.
Ik weet dat mijn familie sneller kan slepen dan wachten op wegenwacht.
Familie, vrienden en collega is meestal sneller en ik kan het meestal zelf herstellen, maar om deze groep nu maar ½ mee te laten tellen.
Door geen Ja/Nee vragen is het wel duidelijker of en wat U zou willen.
De argumenten van minister;
Minder file dus veiliger en minder slachtoffers....
Maar ik kan iemand met 120km op rustige weg wel doodrijden en in de file lukt mij dat niet....
In de file is het gebruik zo hoog dat ik nu al meer betaal!
ANWB zal alleen de leden krijgen die tegen zijn, voorstanders zullen nauwelijks meedoen.
De Minister wil een ramp voorkomen, en daar de ANWB voor misbruiken.
Als je kijkt naar OV chipkaart, vele fouten en duurder als gedacht.
Ook Noord/Zuid lijn en HSL en Betuwe lijn duurder...
Dus daarom is op deze manier afblazen van grote risico politiek het beste!
File word niet korter, alleen duurder!
Mensen in Lease auto (70% nieuwverkoop) zullen door baas betaald doorrijden.
Voertuigen boven de €40.000,- maakt die paar € toch niets uit.
Woon/werk is noodzaak dus geen keuze.
Dus de vermindering is nihil.
Gratis kastje? Iemand moet betalen dus uiteindelijk komt het via ander potje toch voor ons... en de kosten zijn niet bekend en prijzen zijn nog niet vastgesteld wat dit kastje gaat kosten en wat de levensduur zal zijn.
Buitenlanders, die vormen lastige groep en je mag voor werkgever ook met buitenlands kenteken hier goedkoop rondrijden onder bepaalde voorwaarden!
Niet leden bij Route Mobiel of gratis Pech hulp van Dealer/Merk worden half geteld, net als mensen die een zo betrouwbare hebben dat ze niemand nodig hebben.
Ik weet dat mijn familie sneller kan slepen dan wachten op wegenwacht.
Familie, vrienden en collega is meestal sneller en ik kan het meestal zelf herstellen, maar om deze groep nu maar ½ mee te laten tellen.
Door geen Ja/Nee vragen is het wel duidelijker of en wat U zou willen.
De argumenten van minister;
Minder file dus veiliger en minder slachtoffers....
Maar ik kan iemand met 120km op rustige weg wel doodrijden en in de file lukt mij dat niet....
In de file is het gebruik zo hoog dat ik nu al meer betaal!
ANWB zal alleen de leden krijgen die tegen zijn, voorstanders zullen nauwelijks meedoen.
De Minister wil een ramp voorkomen, en daar de ANWB voor misbruiken.
Als je kijkt naar OV chipkaart, vele fouten en duurder als gedacht.
Ook Noord/Zuid lijn en HSL en Betuwe lijn duurder...
Dus daarom is op deze manier afblazen van grote risico politiek het beste!
File word niet korter, alleen duurder!
Mensen in Lease auto (70% nieuwverkoop) zullen door baas betaald doorrijden.
Voertuigen boven de €40.000,- maakt die paar € toch niets uit.
Woon/werk is noodzaak dus geen keuze.
Dus de vermindering is nihil.
Gratis kastje? Iemand moet betalen dus uiteindelijk komt het via ander potje toch voor ons... en de kosten zijn niet bekend en prijzen zijn nog niet vastgesteld wat dit kastje gaat kosten en wat de levensduur zal zijn.
Buitenlanders, die vormen lastige groep en je mag voor werkgever ook met buitenlands kenteken hier goedkoop rondrijden onder bepaalde voorwaarden!
Ik heb er niet aan meegedaan en wel om meerdere redenen.
Wij rijden zoiezo al in een zuinige auto waardoor we sinds 1 Januari geen belasting meer hoeven te betalen en verder komen wij toch ( haast ) nooit met de auto in de randstad en als wel, doen we dat fijn met de trein met onze voordeelurenkaart.
En wou eigenlijk ook even zeggen.... top... Plumber dat je er weer bij bent.
Wij rijden zoiezo al in een zuinige auto waardoor we sinds 1 Januari geen belasting meer hoeven te betalen en verder komen wij toch ( haast ) nooit met de auto in de randstad en als wel, doen we dat fijn met de trein met onze voordeelurenkaart.
En wou eigenlijk ook even zeggen.... top... Plumber dat je er weer bij bent.
En waar blijven de redenen om niet mee te doen aan de enquete?G7 schreef:Ik heb er niet aan meegedaan en wel om meerdere redenen.
Misschien een beetje flauw van mij, maar je reisgedrag en je soort auto maken toch niet uit voor de vraag of je de enquete gaat doen of niet? Het kan hoogstens betekenen dat je antwoorden anders zijn dan als je een andere auto of een ander reisgedrag had.
En dat je niet in de randstad komt staat er ook los van, aangezien de km heffing landelijk is en (voorlopig nog) niet differentieert naar locatie en tijdstip. Of je nu elke dat in de file bij Utrecht staat of op het drentse platteland rijdt, elke km is (nog) even duur.
Wat denk je zelf?kweenie schreef:En waar blijven de redenen om niet mee te doen aan de enquete?G7 schreef:Ik heb er niet aan meegedaan en wel om meerdere redenen.
Misschien een beetje flauw van mij, maar je reisgedrag en je soort auto maken toch niet uit voor de vraag of je de enquete gaat doen of niet? Het kan hoogstens betekenen dat je antwoorden anders zijn dan als je een andere auto of een ander reisgedrag had.
En dat je niet in de randstad komt staat er ook los van, aangezien de km heffing landelijk is en (voorlopig nog) niet differentieert naar locatie en tijdstip. Of je nu elke dat in de file bij Utrecht staat of op het drentse platteland rijdt, elke km is (nog) even duur.
Natuurlijk heb ik die enquete wel even ingezien, maar de meeste vragen zijn niet erg relevant en zoiezo al niet op ons zelf van toepassing. Waarom zou ik er dan aan mee doen?
Vind er ook een hoop gedoe om heen en ben blij, dat ik ook geen lid ben van die club en ook nooit zal worden, maar dat is weer een ander ding.
Veel vragen gaan over de nieuwe methodiek in het algemeen (bijvoorbeeld het betalen naar gebruik). Dat zijn vragen die voor iedereen relevant zijn. Ook als je nauwelijks autorijdt, kun je wel een mening hebben over of bv. het betalen naar gebruik wel of niet rechtvaardig is, en of de manier van afschaffen van de bpm of de wegenbelasting rechtvaardig is of niet.
Laat ik het anders zeggen. Stel het zou een enquete zijn over de vraag is of de wegenbelasting verdubbeld zou moeten worden. Zou je dan nog steeds vinden dat de 'meeste vragen niet erg relevant en zoiezo al niet op ons zelf van toepassing' zijn? In feite is dat een 'omgekeerde' variant op de vragen die nu gesteld worden.
Laat ik het anders zeggen. Stel het zou een enquete zijn over de vraag is of de wegenbelasting verdubbeld zou moeten worden. Zou je dan nog steeds vinden dat de 'meeste vragen niet erg relevant en zoiezo al niet op ons zelf van toepassing' zijn? In feite is dat een 'omgekeerde' variant op de vragen die nu gesteld worden.
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik denk dat niemand er bezwaar tegen zou hebben als het een eerlijk systeem zou zijn.
Maar nu:
- spionagekastje
- hogere kosten
- onduidelijke kostenstructuur
- extra (provincie) belasting
Want, wat is er mis met de huidige kilometerheffing?
De brandstof accijns, belasting en 'kwartje van kok'?
* Niet mee te frauderen - zonder benzine rijd de auto niet.
* Eerlijk. Veel rijden is veel tanken.
* Stimuleert 'groen rijden' - een zuinige auto verbruikt minder, is dus goedkoper
* Eerlijk. Ook buitenlandse bezoekers betalen mee aan gebruik Nederlandse wegen
Maar op deze wijze - en met vooral de nogal vage manier van vragen "het is voordelig dat iemand die weinig rijd, minder betaald" .. terwijl de kosten nog steeds niet helder zijn. Sorry - maar wees dan wijs - en schaf het idee af.
Maar nu:
- spionagekastje
- hogere kosten
- onduidelijke kostenstructuur
- extra (provincie) belasting
Want, wat is er mis met de huidige kilometerheffing?
* Niet mee te frauderen - zonder benzine rijd de auto niet.
* Eerlijk. Veel rijden is veel tanken.
* Stimuleert 'groen rijden' - een zuinige auto verbruikt minder, is dus goedkoper
* Eerlijk. Ook buitenlandse bezoekers betalen mee aan gebruik Nederlandse wegen
Maar op deze wijze - en met vooral de nogal vage manier van vragen "het is voordelig dat iemand die weinig rijd, minder betaald" .. terwijl de kosten nog steeds niet helder zijn. Sorry - maar wees dan wijs - en schaf het idee af.
-
helpendhandje
Wat een kwalijke zaak is dat op de site van de ANWB er geen duidelijk antwoord kan worden gegeven of je vóór of tegen bent.
Wat heeft je gezinssituatie er in hemelsnaam mee te maken, de vragen zijn onduidelijk en superlatief.
Ze vragen je het hemd van het lijf maar waar het echt om gaat vragen ze eigenlijk niet.
Het moet niet op deze manier, die Kameel Eurilinks weet dat hij dom bezig is en scheept het raar af maar deze kwestie moet niet via de ANWB maar via een bindend referendum worden bepaald.
Helaas wonen we in Nederland dus hebben weinig te vertellen.
Slappe hap die peiling van de ANWB, gaat ze heel erg veel klanten kosten, ze vergeten ook dat de meeste automerken een eigen pechservice hebben dus ze spelen nu wel erg met vuur.
Ben al jaren geen lid meer, heb 10 keer meer aan mijn eigen garage dan aan de ANWB.
Ik zeg wel eens, de ANWB is zwaar passé
Tuurlijk is het rot als je midden in de nacht met een kapotte auto staat maar dan bel je toch die ANWB, moet je wel even lid worden maar ja, hoe vaak krijg je tegenwoordig nog panne? Hoef je geen lid voor te zijn.
En de ervaring leert dat er veel aardige mensen zijn die je wel wegslepen.
Heb welgeteld de laatste 15 jaar slechts één keer panne gehad. En dat op mijn eigen oprit
en toen was mijn eigen garage er binnen 20 minuten.
Uiteraard helpt dat geen moer als je in Frankrijk of zo zit met een kapotte auto maar ook daar zijn hulpdiensten.
Of zie ik het te simpel?
Wat heeft je gezinssituatie er in hemelsnaam mee te maken, de vragen zijn onduidelijk en superlatief.
Ze vragen je het hemd van het lijf maar waar het echt om gaat vragen ze eigenlijk niet.
Het moet niet op deze manier, die Kameel Eurilinks weet dat hij dom bezig is en scheept het raar af maar deze kwestie moet niet via de ANWB maar via een bindend referendum worden bepaald.
Helaas wonen we in Nederland dus hebben weinig te vertellen.
Slappe hap die peiling van de ANWB, gaat ze heel erg veel klanten kosten, ze vergeten ook dat de meeste automerken een eigen pechservice hebben dus ze spelen nu wel erg met vuur.
Ben al jaren geen lid meer, heb 10 keer meer aan mijn eigen garage dan aan de ANWB.
Ik zeg wel eens, de ANWB is zwaar passé
Tuurlijk is het rot als je midden in de nacht met een kapotte auto staat maar dan bel je toch die ANWB, moet je wel even lid worden maar ja, hoe vaak krijg je tegenwoordig nog panne? Hoef je geen lid voor te zijn.
En de ervaring leert dat er veel aardige mensen zijn die je wel wegslepen.
Heb welgeteld de laatste 15 jaar slechts één keer panne gehad. En dat op mijn eigen oprit
Uiteraard helpt dat geen moer als je in Frankrijk of zo zit met een kapotte auto maar ook daar zijn hulpdiensten.
Of zie ik het te simpel?
-
helpendhandje
@ G7, een energiezuinige auto gekocht? Lovend maar realiseer je dat je , als het rekeningrijden doorgaat, je net zoveel gaat betalen als wij, met 2 BWM's voor de deur. Dat is nou juist zo vals, jij koopt een zuinige auto en betaald dadelijk net zoveel om te rijden als wij met die slurpers. Daarom is het niet eerlijk, laten ze nou maar gewoon de benzine (weer) duurder maken, dat rijdt iedereen, naar mijn mening, eerlijk.
En dan, als de BPM wordt afgeschaft is dat weer oneerlijk naar de huidige eigenaren daar die al de BPM hebben betaald en dus de inruilwaarde van hun auto's een stuk minder zal zijn.
Hetgeen echt zwaar k.t is voor mensen die van hun laatste centen een auto hebben gekocht. Daarbij komt dat mensen hun hele oude auto oprijden hetgeen ook weer slecht is voor het milieu, de files zullen echt niet verminderen daar het OV ook niet bepaald geweldig is (het sneeuwt een beetje en de treinen rijden niet) en dan die spitsheffing
weer de werkende mens die de beurs weer extra mag opentrekken.
Volgens mij ben ik een beetje boos
En dan, als de BPM wordt afgeschaft is dat weer oneerlijk naar de huidige eigenaren daar die al de BPM hebben betaald en dus de inruilwaarde van hun auto's een stuk minder zal zijn.
Hetgeen echt zwaar k.t is voor mensen die van hun laatste centen een auto hebben gekocht. Daarbij komt dat mensen hun hele oude auto oprijden hetgeen ook weer slecht is voor het milieu, de files zullen echt niet verminderen daar het OV ook niet bepaald geweldig is (het sneeuwt een beetje en de treinen rijden niet) en dan die spitsheffing
Volgens mij ben ik een beetje boos
Juist níet! In het nieuwe systeem zijn de kosten per km afhankelijk van de vervuiling van je auto. Dan betaal je voor het rijden in je slurper dus juist niet net zo veel als met een energiezuinige auto. Alleen als je níet rijdt, dan kost het evenveel. Maar dat is eigenlijk ook niet zo heel raar, aangezien je slurper bv. evenveel ruimte inneemt als die energiezuinige auto.helpendhandje schreef:@ G7, een energiezuinige auto gekocht? Lovend maar realiseer je dat je , als het rekeningrijden doorgaat, je net zoveel gaat betalen als wij, met 2 BWM's voor de deur. Dat is nou juist zo vals, jij koopt een zuinige auto en betaald dadelijk net zoveel om te rijden als wij met die slurpers.
Dat vind ik juist een groot voordeel van deze peiling. Er wordt gevraagd naar welke argumenten je belangrijk vindt, dat geeft veel meer inzicht dan een simpel ja of nee. Om er even een ander voorbeeld bij te halen, bij het referendum over de EU grondwet werd het 'nee' door allerlei partijen anders uitgelegd. De ene groep zegt dat iedereen die 'nee' zei tegen de hele EU was, de andere groep zegt dat iedereen die 'nee' zei tegen de toetreding van Turkije was, weer een andere groep zegt dat iedereen die 'nee' zei tegen de Euro was. Juist door aan te geven wat je wel en niet belangrijk vindt, kun je een zinnige reactie op het voorstel geven.helpendhandje schreef:Wat een kwalijke zaak is dat op de site van de ANWB er geen duidelijk antwoord kan worden gegeven of je vóór of tegen bent.
Wat er mis mee is, is dat er dan weer hele volksstammen bij de buren gaan tanken om die extra accijnzen te ontlopen. En dan met name in de grensstreken. Aan de andere kant is dat misschien ook wel weer eerlijk, omdat bijna al het geld voor de wegen toch in de randstad wordt uitgegeven, en het dus misschien ook wel eerlijk is dat daar ook het gros van de inkomsten vandaan komt.Guardian72 schreef: Want, wat is er mis met de huidige kilometerheffing?
-
Guardian72
- Contacteer:
Dat is dus een indicatie dat de belastingen op brandstoffen hier al vele malen te hoog is, in vergelijking tot onze buurlanden.kweenie schreef:Wat er mis mee is, is dat er dan weer hele volksstammen bij de buren gaan tanken om die extra accijnzen te ontlopen. En dan met name in de grensstreken. Aan de andere kant is dat misschien ook wel weer eerlijk, omdat bijna al het geld voor de wegen toch in de randstad wordt uitgegeven, en het dus misschien ook wel eerlijk is dat daar ook het gros van de inkomsten vandaan komt.Guardian72 schreef: Want, wat is er mis met de huidige kilometerheffing?
En ja - de kostprijs zal niet veel schelen - dus is het verschil belasting.
Maar, de graaicultuur lijkt zijn oorsprong in Den Haag te kennen - alleen zijn einde nog niet - de KM heffing is daar weer een gevolg van.
-
helpendhandje
Met alle respect Kweenie maar dan snap jij dat hele rekeningrijden niet. Elke rijder betaald evenveel, of die nou een dikke beamer of een opeltje rijdt (ik zeg maar wat) de prijs per gereden kilometer is voor iedereen gelijk.
Dus degenen welke zo aardig zijn voor zichzelf en voor het milieu om een vriendelijke auto te kopen hebben echt geen voordeel. Daarom ben ik een voorstander van verhoging van de brandstofprijs, nou ja, geen voorstander maar goed.
Dan betaald de zuinige rijder minder dan de slurper en dat is wel eerlijk.
Ik rijd echt geen meter minder met mijn dikke bmw benzinebak, ik zeg het eerlijk, ik kan me het nogal permiteren maar heb ook armoede gekend en daarom vind ik het een raar systeem, dat rekeningrijden. Per slot van rekening kies ik zelf voor die bak (al is die nog best zuinig hoor) en betaal dat allemaal uit eigen zak dus ben ik het zelf schuld als ik moet dokken.
Maar met dat rekeningrijden betaal ik net zoveel als iemand met een milieuvriendelijkere auto (afgezien van het tanken dan
)
Er is wel één ding waar ik bij blijf, de werkende mensen zijn weer de dupe, die moeten weer spitsheffing betalen terwijl zij degenen zijn die de economie draaiende houden.
Zou niet weten hoe ik het beter moet uitleggen maar is goed bedoeld.
Zou ik nou tegenstander zijn van rekeningrijden
Dus degenen welke zo aardig zijn voor zichzelf en voor het milieu om een vriendelijke auto te kopen hebben echt geen voordeel. Daarom ben ik een voorstander van verhoging van de brandstofprijs, nou ja, geen voorstander maar goed.
Dan betaald de zuinige rijder minder dan de slurper en dat is wel eerlijk.
Ik rijd echt geen meter minder met mijn dikke bmw benzinebak, ik zeg het eerlijk, ik kan me het nogal permiteren maar heb ook armoede gekend en daarom vind ik het een raar systeem, dat rekeningrijden. Per slot van rekening kies ik zelf voor die bak (al is die nog best zuinig hoor) en betaal dat allemaal uit eigen zak dus ben ik het zelf schuld als ik moet dokken.
Maar met dat rekeningrijden betaal ik net zoveel als iemand met een milieuvriendelijkere auto (afgezien van het tanken dan
Er is wel één ding waar ik bij blijf, de werkende mensen zijn weer de dupe, die moeten weer spitsheffing betalen terwijl zij degenen zijn die de economie draaiende houden.
Zou niet weten hoe ik het beter moet uitleggen maar is goed bedoeld.
Zou ik nou tegenstander zijn van rekeningrijden
-
helpendhandje
Oh, en begin niet over dat kwartje van Kok want dan krijg ik spontaan buikloop
Dat zou maar voor een korte tijd zijn.......................... een jaar of 20-25 geleden
Dat zou maar voor een korte tijd zijn.......................... een jaar of 20-25 geleden
helpendhandje schreef:Oh, en begin niet over dat kwartje van Kok want dan krijg ik spontaan buikloop![]()
Dat was en is nog steeds een vuile streek! Voor korte tijd zou het zijn, het is inderdaad al decennia terug. Je word altijd bestolen of links of rechts regeert maakt geen verschil.
Afgezien van dat, zullen de kilometerprijzen ook stukken hoger uitvallen, wat nu precies hetzelfde gebeurd bij die OV-chip.
Komt ook nog bij dat men de degene die meer rijd zowiezo al meer laten betalen door de hoge accijnzen op de brandstoffen.
Dus als die kilometerheffing gaat komen, moeten ook alle accijnzen en het kwartje van Kok van de pompprijzen eraf, anders betaald de automobilist dubbel.
Komt ook nog bij dat men de degene die meer rijd zowiezo al meer laten betalen door de hoge accijnzen op de brandstoffen.
Dus als die kilometerheffing gaat komen, moeten ook alle accijnzen en het kwartje van Kok van de pompprijzen eraf, anders betaald de automobilist dubbel.
-
Guardian72
- Contacteer:
@ BBCS,
dan komen mensen uit Duitsland en Belgie (de grensstreken dan) voor de verandering hier tanken.
Zou op zich wel een leuke actie zijn.
Maar als ik kijk naar Duitsland, is de literprijs niet eens zoveel lager of hoger dan hier - maar daar zit al wel wegenbelasting in.
Hier word accijns (=belasting) geheven, en daarover nog eens BTW (belasting op belasting).. waar gaat al dat geld naartoe?
dan komen mensen uit Duitsland en Belgie (de grensstreken dan) voor de verandering hier tanken.
Zou op zich wel een leuke actie zijn.
Maar als ik kijk naar Duitsland, is de literprijs niet eens zoveel lager of hoger dan hier - maar daar zit al wel wegenbelasting in.
Hier word accijns (=belasting) geheven, en daarover nog eens BTW (belasting op belasting).. waar gaat al dat geld naartoe?
Wat bedoelt Eurlings, met:
NIET TE KRAKEN, dat kastje van de kilometerheffing?
Je kunt je ogen niet geloven als je de zes filmpjes bekijkt.. opnames zijn gemaakt in Nederland...
WAT IS ER NIET TE KRAKEN : DIT MOET JE ECHT ZIEN !!!
En dat kan toch echt allemaal in Nederland!!!!! . Je lacht je rot.
Geniet van deze 6 filmpjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZR0U1nyQlD0&NR=1
http://nl.youtube.com/watch?v=Oz3-NethUNY
http://nl.youtube.com/watch?v=CxwPEQLGh9M
http://nl.youtube.com/watch?v=7JpRQu5HQEQ
http://nl.youtube.com/watch?v=0pAr7G9jbeo
http://nl.youtube.com/watch?v=z3ESRmg-r ... re=related
NIET TE KRAKEN, dat kastje van de kilometerheffing?
Je kunt je ogen niet geloven als je de zes filmpjes bekijkt.. opnames zijn gemaakt in Nederland...
WAT IS ER NIET TE KRAKEN : DIT MOET JE ECHT ZIEN !!!
En dat kan toch echt allemaal in Nederland!!!!! . Je lacht je rot.
Geniet van deze 6 filmpjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZR0U1nyQlD0&NR=1
http://nl.youtube.com/watch?v=Oz3-NethUNY
http://nl.youtube.com/watch?v=CxwPEQLGh9M
http://nl.youtube.com/watch?v=7JpRQu5HQEQ
http://nl.youtube.com/watch?v=0pAr7G9jbeo
http://nl.youtube.com/watch?v=z3ESRmg-r ... re=related
Even een algemene vraag met betrekking o pde kilometerheffing:
Hoe zit het als je op prive terrein rijdt? Bijvoorbeeld op grote parkeerplaatsen, parkeergarages, en je eigen oprit? Een kennis van ons woont in de polder, en heeft een priveweg naar de woning van 250 meter.
Ga je straks betalen voor gebruik van je auto op prive terrein?
Hoe zit het als je op prive terrein rijdt? Bijvoorbeeld op grote parkeerplaatsen, parkeergarages, en je eigen oprit? Een kennis van ons woont in de polder, en heeft een priveweg naar de woning van 250 meter.
Ga je straks betalen voor gebruik van je auto op prive terrein?
Zit er wel dik in.Kilometers worden geregisteerd
waar dan ook in Nederland.
waar dan ook in Nederland.
-
Toolboy
Moge duidelijk zijn dat die hele anwb er nog is omdat er velen zijn die nog in hun verhaaltjes trappen.
De bond houdt zich al sinds het eind van de negentiende eeuw niet alleen maar bezig met fietsers, maar ook met automobilisten, wandelaars, ruiters, motorrijders, watersporters, wintersporters en kampeerders.
Dat zegt toch al meer dan genoeg.
Het begon met fietsers,en hopelijk gaat het daar ook weer naar terug.
T
De bond houdt zich al sinds het eind van de negentiende eeuw niet alleen maar bezig met fietsers, maar ook met automobilisten, wandelaars, ruiters, motorrijders, watersporters, wintersporters en kampeerders.
Dat zegt toch al meer dan genoeg.
Het begon met fietsers,en hopelijk gaat het daar ook weer naar terug.
T