LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leveringen bonprix

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chantalw84

Leveringen bonprix

Ongelezen bericht door Chantalw84 »

Lange levertijd bij bonprix besteld op 26-4 producten vandaan 9-mei nog geen producten wat nou levering binnen 48 uur. Meerdere malen al gebeld en krijg steeds het zelfde antwoord?
Iemand enig idee hoe ik de spullen zo snel mogelijk krijg ik ga 12 mei op vakantie

Lowieze

Re: Leveringen bonprix

Ongelezen bericht door Lowieze »

Chantalw84 schreef:Lange levertijd bij bonprix besteld op 26-4 producten vandaan 9-mei nog geen producten wat nou levering binnen 48 uur. Meerdere malen al gebeld en krijg steeds het zelfde antwoord?
Iemand enig idee hoe ik de spullen zo snel mogelijk krijg ik ga 12 mei op vakantie
Bestelling annuleren en naar een stenen winkel gaan?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wat voor zelfde antwoord krijgt u dan? Is het niet meer op voorraad?

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik bestel daar al een aantal jaar ook regelmatig, maar wat op voorraad is komt meestal snel binnen. Als er iets niet op voorraad is, dan krijg je daar meestal netjes bericht van. Gewoon even contact proberen op te nemen.

Dat je de producten niet kan ruilen, maar terug moet sturen en dan opnieuw in een andere maat bestellen waardoor je je korting kwijt bent is wel vervelend.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

In het vervolg simpel twee maten bestellen en een terugsturen.

Chantalw84

Ze geven meerdere reacties het ene moment geven ze aan dat de catalogus zo een succes is dat het te druk is en het volgende moment geven ze aan een computer storing te hebben gehad en daarna zeggen ze dat het te maken heeft met Hemelvaart en Pinksteren dat de levertijd dan langer is terwijl die feestdagen nog moeten komen

En naar een stenen winkel gaan prima als je er 1 hebt gevonden met betaalbare prijzen en grote maten. Ja dan graag want dat ik vind ik zelf ook prettiger.

Gravin4

Ongelezen bericht door Gravin4 »

Heb zelf ook slechte ervaringen met Bon Prix. Ik koop liever online bij Klingel en soms Wehkamp. Die hebben grote maten, meestal snelle service en, vooral Klingel!, goede klantenservice en prima prijzenacties vaak gratis verzending. En als je via Shopkorting bij hen besteld, ben je nog goedkoper uit.

Chantalw84

Inmiddels is het 16 mei nog steeds niets ontvangen behalve dan een mail dat ze de order hebben geannuleerd en een nieuwe order hebben geplaatst.
@Gravin4 bedankt voor de tip zal ik ook zeker een keer kijken

Gesloten