LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mexim Consulting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
fairy

Mexim Consulting

Ongelezen bericht door fairy »

Pas op voor fakturen van Mexim Consulting in Groningen!

Dit is zo'n bedrijf dat je een opdrachtbevestiging stuurt voor een advertentie waar je nooit om gevraagd hebt, voor een blad dan waarschijnlijk niet bestaat. De gegevens halen ze gewoon van de site van de KVK en de advertenties plukken ze uit een ander blad. Ze kopieren gewoon de layout. De kvk is op de hoogte, maar zij mogen pas aktie ondernemen bij voldoende klachten :evil:

karr-1

Re: Mexim Consulting

Ongelezen bericht door karr-1 »

Dat soort rekeningen krijgen wij hier ook vaak zat, maar ik mik ze meteen in de prullenbak. Ik weet zelf wel waar we wel en niet in geadverteerd hebben en als ik zeker weet dat het niet zo is, betaal ik er ook niet voor.

Gast00

Ongelezen bericht door Gast00 »

Ik weet zelf wel waar we wel en niet in geadverteerd hebben en als ik zeker weet dat het niet zo is, betaal ik er ook niet voor.
U doet dus ook aan thuiswerk :wink: :wink: :wink:

karr-1

Nee hoor ik heb gewoon een kantoor waar ik elke dag naar toe ga met een bedrijfsnaam op de gevel.

Mijn werk is iets te omvangrijk omdat thuis te gaan doen, maar het is wel een tip. :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En daar kan en mag jij de hele dag internetten? Geef mij ook zo,n baas! :D

karr-1

Ik ben de baas en ik moet beroepshalve Internetten 8)

Gast

Neemt niet weg dat je veel op radar zit heb ook ergens
gelezen dat je dat alleen tijdens koffie pauze deed.
Dus Karr niet zoveel koffie drinken want dat is niet goed
voor je.
Een fan fan je

Gast

Ja dat is zo! Dat heb ik met roken. Ik rook nu niet meer. Ook niet voor de gezelligheid, want dan is het bij mij de HELE dag gezellig. :lol:

Beroepshalve op het internet kan ik wel inkomen, maar ook zo vaak op DIT forum? :?:

karr-1

Ik wist niet dat ik fans had, maar ik ben er blij mee. En ik probeer het aantal keren dat ik hier ben al te verminderen....

Gast

Nou, zou dat gaan lukken Kar? :lol:

Gast

Ik werd vandaag benaderd door ene Erik Blauw van Mexim Consulting. Het mailadres was [email protected]. Deze heer vertelde me dat ik een advertentie zou hebben geplaatst. Stuurde me een mail met attachment opdrachtbevestiging die ik ondertekend terug zou sturen. Ik had zo mijn twijfels want had nooit eerder contact gehad met hem.

En jawel hoor...op google gezocht en kwam gelijk op deze radar site. ik ga morgen gelijk de KVK inlichten dat ik ook benaderd ben door dat tuig.

Mijn tip ook: nooit iets betalen waar geen opdracht voor is gegeven.

Met vriendelijke groet,

Drs.W.T.M. Berendsen

Wilvon valkerij en organisatie ontwikkeling

Mexim

Ongelezen bericht door Mexim »

ik vind het raar dat 1 iemand een klacht hebt en je staat meteen als malafide bekent iedereen kan een klacht sturen als ze je kwaad willen
dat vind ik echt idioot van deze forums
Mexim is gewoon een normaal bedrijf waar ik goede zaken mee heb gedaan. :wink: :wink: :wink:

karr-1

Je werkt er zeker zelf? Ik ken deze oplichters niet, maar als ze mij een rekening sturen verdwijnt ie meteen waar ie thuishoort. In de prullenbak.

Gesloten