LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse loterijen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Regillio

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

ManchesterU15 schreef:Als je op dezelfde manier waarop je hier je verhaal doet contact hebt met de klantenservice, snap ik wel dat het nog niet opgelost is.
Wat een ongelofelijk ****** opmerking, de klantenservice moet doen waarvoor ze betaald worden. Dat is hun taak.
Als je werkgever een dienst aanbied IDIN wat niet werkt. Dan kan je niet de klant kwalijk nemen die geïrriteerd is.

Regillio

Ongelezen bericht door Regillio »

NeoDutchio schreef:
Regillio schreef:Moet ik echt gaan uitleggen wat de doel van radar is.
Radar is een televisieprogramma. Geen helpdesk, klaagmuur of organisatie die op commando van iemand aan de slag gaat. En als alle bedrijven zo moeilijk doen, en in het bijzonder uw genoemde bedrijven, zou de overheid dan niet al lang ingesprongen zijn? Zeker in het geval van het OV.
U roept een hoop, maar onderbouwd niets. Ik volg Radar, maar ik zie echt niet elke week uw genoemde problemen voorbij komen. Ik ken dan ook weer een hoop mensen en die herkennen zich ook niet in de problemen waar u tegenaan loopt.
Dan zou ik toch beter kijken, de ovchip is al een keer een uitzending overgmaakt. Het is waarschijnlijk het programma kassa.
En de overheid heeft zoals je weet een capaciteit probleem. Die lijk liever de andere kant op.
De overheid heeft zijn handen vol, zelfs ernstige strafbare feiten komt de overheid niet aan toe. Dat is ook algemeen bekent.
Daar zal je ook weer niet in erkennen,. Radar heeft een forum om dit soort misstanden te plaatsen.
Daar maak ik gebruik van, jij kan niet in de toekomst kijken wat radar hier mee gaat doen. Of iemand anders.
Gewoon feiten, of jij daar wel of niet in erkent is niet relevant.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Regillio schreef:Deze IDIN dienst, werk niet bij Nederlandse lotterijen, ze lossen deze langdurige storing niet op.
Waarschijnlijk hebben ze dit bewust gedaan. Zo werkt het meestal met dit soort organisaties.
Dan neem ik aan dat je een controleerbare bron hiervan hebt. Wil je die met ons delen?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Regillio schreef:Dan zou ik toch beter kijken, de ovchip is al een keer een uitzending overgmaakt. Het is waarschijnlijk het programma kassa.
Dus omdat een ander consumentenprogramma een keer een item gemaakt heeft over de OV kaart is dit een landelijk en blijvend probleem? U geeft niet aan dat uzelf daar een probleem mee heeft, dus waarom benoemen.
U kunt zich beter bij de feiten houden. U hebt een probleem met de uitbetaling van een loterij. Daar hebben andere mensen en andere bedrijven niets mee te maken. U bent hier op een consumentenforum waar vrijwilligers u van advies en hulp kunnen voorzien. En om de juiste hulp te kunnen bieden kunt u het beste de randzaken weghalen. Als u graag wilt dat Radar hier een uitzending over gaat maken kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de redactie. Echter zal het niet lukken om in een uitzending te gaan wijzen naar andere bedrijven die het zogenaamd ook moeilijk maken zonder dat u dat kunt onderbouwen. Zeggen dat er ooit een item over gemaakt is is natuurlijk geen bewijs.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U ben 18+?

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Regillio schreef:
ManchesterU15 schreef:Als je op dezelfde manier waarop je hier je verhaal doet contact hebt met de klantenservice, snap ik wel dat het nog niet opgelost is.
Wat een ongelofelijk ****** opmerking, de klantenservice moet doen waarvoor ze betaald worden. Dat is hun taak.
Als je werkgever een dienst aanbied IDIN wat niet werkt. Dan kan je niet de klant kwalijk nemen die geïrriteerd is.

U bewijst u wederom!

Het is duidelijk te merken dat respectvol omgaan met uw medemens niet uw prioriteit heeft. U betaalt de klantenservice niet, dus u bepaalt niet hoe deze hun werk doen. Ik ben blij dat er eens bedrijven zijn die het niet accepteren dat er zo tegen hun tekeer wordt gegaan. Zoals u ziet is er niemand die begrip heeft voor uw verhaal, wellicht moet u dan uw oogkleppen eens af doen...

taxikemperman

Ongelezen bericht door taxikemperman »

1) u geeft nog steeds geen antwoord welke loterij
2) u verwijst naar OV-chip. Mijn vrouw is een warhoofd en vergeet soms uit te checken. Nog nooit problemen gehad met het terugvragen van het te veel betaalde van de rit. Ook bij het terugkrijgen van het saldo van de oude kaart bij het nemen van een nieuwe was totaal geen probleem.
Uw vergelijking gaat dus totaal niet op
3) dit is het forum. Door hier een verhaal te gooien wordt er geen uitzending gemaakt. U dient dan contact op te nemen met de redactie

grun

Ongelezen bericht door grun »

Op klacht.nl staat een soortgelijke klacht over Idin in combinatie met de Nederlandse Loterij. Volgens het laatste (=onderste) bericht zou het wel moeten werken, maar kan het zijn dat een eenmalige verificatie niet is gebeurd.
https://www.klacht.nl/speltegoed-en-bon ... te-zetten/

https://www.nederlandseloterij.nl/idin

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Regillio schreef:
NeoDutchio schreef:
Regillio schreef:Moet ik echt gaan uitleggen wat de doel van radar is.
Radar is een televisieprogramma. Geen helpdesk, klaagmuur of organisatie die op commando van iemand aan de slag gaat. En als alle bedrijven zo moeilijk doen, en in het bijzonder uw genoemde bedrijven, zou de overheid dan niet al lang ingesprongen zijn? Zeker in het geval van het OV.
U roept een hoop, maar onderbouwd niets. Ik volg Radar, maar ik zie echt niet elke week uw genoemde problemen voorbij komen. Ik ken dan ook weer een hoop mensen en die herkennen zich ook niet in de problemen waar u tegenaan loopt.
Dan zou ik toch beter kijken, de ovchip is al een keer een uitzending overgmaakt. Het is waarschijnlijk het programma kassa.
En de overheid heeft zoals je weet een capaciteit probleem. Die lijk liever de andere kant op.
De overheid heeft zijn handen vol, zelfs ernstige strafbare feiten komt de overheid niet aan toe. Dat is ook algemeen bekent.
Daar zal je ook weer niet in erkennen,. Radar heeft een forum om dit soort misstanden te plaatsen.
Daar maak ik gebruik van, jij kan niet in de toekomst kijken wat radar hier mee gaat doen. Of iemand anders.
Gewoon feiten, of jij daar wel of niet in erkent is niet relevant.
Tsja, op mij komt dit topic steeds meer over als dat jij allerlei losstaande zaken naar eigen goeddunken aan elkaar verbindt, om zo je eigen gemaakte plaatje van een klungelende overheid in te kunnen kleuren.

OV-chipkaart is een product van Translink systems waar vervoerders producten digitaal op kunnen laden, waarmee jij vervolgens met het OV kan reizen. Dit is mede mogelijk gemaakt door de rijksoverheid, dat klopt, maar die overheid heeft daar verder operationeel niks mee van doen. De dingen die daar bij mis gaan, en daar zijn wel wat voorbeelden/items in uitzendingen van geweest, zijn dus aan de bedrijven in kwestie om op te lossen, niet de overheid.

Gesloten