Paar dagen geleden werd ik gebeld door een onafhankelijke uitvaart adviseur met de mededeling dat wij te veel zouden betalen aan onze uitvaart.Ik vertrouwde het niet helemaal en nam contact op met mijn uitvaart.Gisteren stond die man hier aan de deur en heb hem netjes zijn verhaal laten doen hij zou voor ons de leeftijd naar beneden kunnen halen zodat we niet langer dan een bepaalde leeftijd hoefde te betalen vindt ik allemaal heel mooi maar toen kwam het.WE moesten gisteren gelijk beslissen of we dit wilde doen ja of nee ik zei ga er over nadenken ga niet gelijk beslissen.Ook was het nog zo dat als we over zouden stappen we 400 euro moesten betalen 400 euro beetje belachelijk hoog maar goed.Hij zei dus op een gegeven moment dat we er niks van snapten enzo ik vindt dit ronduit belachelijk dat er zulke dingen over mensen gezegt werd.Het was zelfs zo dat hij zei als jullie niet kunne beslissen is de beslissing gemaakt en dan is het gewoon nee terwijl we geen nee en geen ja zeiden.Sommige vragen wist hij niet eens goed op te antwoorden.
Op een gegeven moment werd die zelf niet vriendelijk meer mijn man zei bij de deur nog bedankt voor de uitleg waarop die adviseur zei ja doei en weg was hij zonder nog maar om te kijken nee op het eind bleef hij niet vriendelijk meer.
Ik vraag me af of dit allemaal zo maar mag of was dit weer gewoon een verkoop praatje wie heeft dit deze dagen ook mee gemaakt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onfhankelijke uitvaart adviseur
Re: onfhankelijke uitvaart adviseur
Wij worden ook regelmatig gebeld omdatmootje1985 schreef:Paar dagen geleden werd ik gebeld door een onafhankelijke uitvaart adviseur met de mededeling dat wij te veel zouden betalen aan onze uitvaart.Ik vertrouwde het niet helemaal ...............Ik vraag me af of dit allemaal zo maar mag of was dit weer gewoon een verkoop praatje wie heeft dit deze dagen ook mee gemaakt?
- wij teveel zouden betalen voor onze energie
- wij te weinig rendement ontvangen op onze liggende gelden
- wij goedkoper zouden kunnen bellen
- enz enz enz.
En meestal is dat om wij meegedaan zouden hebben aan een consumenten enquete.
Zo als Koot en Bie vroeger al verkondigden is dit "allemaal gelul van een dronken aardbei". Als ik in een goede bui ben wil ik best nog wel vragen beantwoorden ook (ik ben dan bijvoorbeeld een bejaarde van 3 jaar, die zijn studieschuld moet aflossen o.i.d), soms vertellen mijn kinderen de meest waanzinnige verhalen (heel leuk als de telefoon op de speaker staat) en anders is het gewoon "nee bedankt en succes met je carriere".
Druk kan ik me er al lang niet meer over maken, dat kost te veel moeite

mootje1985 schreef:WE moesten gisteren gelijk beslissen of we dit wilde doen
Verkooppraatje, oplichting, in dit geval hetzelfde. Als je direct moet beslissen is het altijd fout en moet je altijd nee zeggen. In dit geval gaat het om een uitvaartverzekering, hoe dringend is het dat je nu nee moet zeggen? Het is niet een bevalling ofzo?mootje1985 schreef:Hij zei dus op een gegeven moment dat we er niks van snapten
.........
Het was zelfs zo dat hij zei als jullie niet kunne beslissen is de beslissing gemaakt en dan is het gewoon nee
...............
op het eind bleef hij niet vriendelijk meer.
En weet je toevallig ook nog de naam van die uitvaarverzekering die jou hebben gebeld en waarvan de adviseur bij jullie aan de deur is geweest?mootje1985 schreef:Paar dagen geleden werd ik gebeld door een onafhankelijke uitvaart adviseur met de mededeling dat wij te veel zouden betalen aan onze uitvaart.Ik vertrouwde het niet helemaal en nam contact op met mijn uitvaart.Gisteren stond die man hier aan de deur en heb hem netjes zijn verhaal laten doen hij zou voor ons de leeftijd naar beneden kunnen halen zodat we niet langer dan een bepaalde leeftijd hoefde te betalen vindt ik allemaal heel mooi maar toen kwam het.WE moesten gisteren gelijk beslissen of we dit wilde doen ja of nee ik zei ga er over nadenken ga niet gelijk beslissen.Ook was het nog zo dat als we over zouden stappen we 400 euro moesten betalen 400 euro beetje belachelijk hoog maar goed.Hij zei dus op een gegeven moment dat we er niks van snapten enzo ik vindt dit ronduit belachelijk dat er zulke dingen over mensen gezegt werd.Het was zelfs zo dat hij zei als jullie niet kunne beslissen is de beslissing gemaakt en dan is het gewoon nee terwijl we geen nee en geen ja zeiden.Sommige vragen wist hij niet eens goed op te antwoorden.
Op een gegeven moment werd die zelf niet vriendelijk meer mijn man zei bij de deur nog bedankt voor de uitleg waarop die adviseur zei ja doei en weg was hij zonder nog maar om te kijken nee op het eind bleef hij niet vriendelijk meer.
Ik vraag me af of dit allemaal zo maar mag of was dit weer gewoon een verkoop praatje wie heeft dit deze dagen ook mee gemaakt?
Het lijkt namelijk verdacht veel op het item bij de topic verzekeraars en daar is ook al het een en ander over gezegd.
-
ja dat ging allemaal zo snel iets van nuvema ofzo ik weet het niet zeker mer tis in iedereen geval een bedrijf uit amsterdam
Mootje 1985.mootje1985 schreef:ja dat ging allemaal zo snel iets van nuvema ofzo ik weet het niet zeker mer tis in iedereen geval een bedrijf uit amsterdam
Als je wilt, kijk even hier op het forum bij: Verzekeraars. Een beetje naar boven scrollen dus en dan bij het topic over Nuvema uitvaartverzekering ( ongeveer 8e item van onder)
Misschien herken je dat.