LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket bezorging TPG/TNT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Frans75 »

@ Bianca,

Spijtig om te zien dat het knudde geregeld is bij jou in de buurt. Ik kan je helaas ook geen oplossing bieden.

Toch nog een laatste vraag, hoeveel pakketten verstuur je op jaarbasis?

Bianca Kroes
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2008 13:42

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Bianca Kroes »

hallo

wij verzenden gemiddeld 10 pakketten in de week, waarvan ook een aantal enveloppen enveloppen.

ik denk 5 om 5

groeten
Bianca
www.bibishop.nl

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Frans75 »

@ Bianca,

Is dit misschien een optie voor je?

Uit ervaring weet ik dat een hoop verzenders dit systeem betrouwbaar en handig vinden.

http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/z ... index.aspx

En alvast excuses voor de reclame.

K.D.
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2008 09:06

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door K.D. »

Mijn pakket is kwijtgeraakt, door TNT-post iets verkeerd bezorgen. (verkeerd naam, verkeerd adres, verkeerde plaats) Totaal fout! Hoe komt dat?
Wat een stomme mensen daar bij TNT-post!!!! :evil:
Laatst gewijzigd door K.D. op 22 sep 2008 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.

K.D.
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2008 09:06

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door K.D. »

TNT-post is zeer asociaal bedrijf! Een pakket, dat aan mij gericht was met de juiste gegevens (naam, adres, plaats, telefoon), heeft de postbode op een ander adres in een andere plaats afgegeven.
Bij de klantenservice werken alleen maar mensen die een klacht met een standaardberichtje beantwoorden. Ik krijg alleen te horen, dat ze het heel vervelend vinden. Maar ze doen verder niets.
Zij maken een fout. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, maar er gebeurd niets.
Als er direct actie op ondernomen zou zijn door TNT-post dan had ik waarschijnlijk mijn pakket nog teruggekregen. Nu moet er eerst een officieel verzoek ingediend worden, verzoek moet in behandeling genomen worden en pas dan wordt er iets gedaan. Gevolg..... mijn pakket kwijt en geld kwijt. Wat een bureaucratisch zootje.
Ik denk dat ik niet de enige ben!

Dinky2
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 sep 2008 08:31

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Dinky2 »

Ik raad iedereen aan om te stoppen met het verzenden van pakketten via TNT POST, maar dit te doen via DHL 4YOU (is een onderdeel van DHL), is veel beter, goedkoper en ik weet zeker dat het aankomt bij geadresseerde.
Bovendien is het verzekerd.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Beste lezer en lezeressen

Ik ben zelf postbode bij Tnt,pakketten worden door onze externe pakketdienst bezorgd,aangetekende brieven, legitimatiezendingen en alle post die door de brievenbus past wordt door gewone postbodes bezorgd.
Mocht er ook maar iets verdwenen zijn binnen ons concern, dan wordt daar echt wel heel serieus onderzoek naar gedaan,en is het iets waardevols dan hebben we een eigen bedrijfsrecherche voor dit.
Komen er meer meldingen uit een bepaald gebied,dan heeft dit de eerste proriteit,en echt de recherche is niet de makkelijkste, ze komen overal achter als het moet.
Ik sta hier niet de fouten die gebeurd zijn goed te praten, maar we sturen niemand met een kluitje in het riet.
Elders in de reacties ,zag ik dat er ook pakketten voor de deur gezet worden, dit is ten strengste verboden in ons concern, concurrenten doen dit vaak, wekelijks maak ik dit zelf mee, onlangs nog een gerenommeerd
koeriersbedrijf, had gewoon een pda voor de deur in de stromende regen gelegd, ik ken veel mensen ,dus had het pakket afgegeven bij de buren en een bericht door de bus gegooid , waar het pakket was af te halen, dat is nou overservice van Tnt, problemen van concurrenten oplossen.
De bewoners waren reuzeblij met deze oplossing.

Cyron
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2006 01:22

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Cyron »

@bianca:

Als het zo vaak fout gaat met je afzender/graddresseerde, weleens overwogen om je methode aan te passen?

Bijv. de geadresseerde centraal in het midden van het pakket, groter/dikgedrukt lettertype ?

En/of alleen de postcode en nr van het retouradres ? Dit soort middelen werken uitstekend. Je kan nml. niet alle chauffeurs naar jouw standaard opleiden; je kan echter zelf wel dingen doen om het te verbeteren.

Rij zelf pakjes rond en ik kan rustig zeggen dat ik me niet gauw vergis, maar soms maakt een verzender het zelfs mij moeilijk om te zien waar het heen moet!
TNT-post is zeer asociaal bedrijf! Een pakket, dat aan mij gericht was met de juiste gegevens (naam, adres, plaats, telefoon), heeft de postbode op een ander adres in een andere plaats afgegeven.
Soor hoor, maar zelfs dan hoeft het niet perse TNT's schuld te zijn. De verzender kan ook ff niet opgelet hebben bijv; zoals ik onlangs meemaakte. Toen ik de klacht van een klant aan het uitzoeken was (ja, dat doet de chauffeur vaak zelf/word gestuurt) bleek dat het pakje in een heel ander dorp lag; toevallig een van de dorpen in mijn route. Heb er 6 btw. Waarom zeg ik toevallig ? Nou het had ook Grongingen kunnen zijn, er zaten gewoon 2 identieke stickers op; met twee verschillende geadresseerden. Tja, dat moet je maar net opvallen als je een drukke dag hebt; je het ongans scant, laad en rijdt.
Puntje bij paaltje blijft echter: het is fout gegaan bij de verzender.

Dus al lijkt alles 1 kant op te wijzen; dit verhaal maakt duidelijk dat er altijd weer iets vreemds aan de hand kan zijn!

miloud2001
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2008 21:46

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door miloud2001 »

ik heb een pakket van ziggo besteld tnt zou hem brengen zaterdag moet de pakketbezorger langs zijn geweest,geen kennisgeving van ontvangen,maandag is die langs geweest,was niet thuis,kennisgeving stond dat ik hem de volgende dag kon ophalen bij postagentschap bij mij in de buurt,drie dagen langs geweest niks,gebeld naar tnt,bleek een foutje hij is op postkantoor 60km verder terecht gekomen,ze geeft het door aan de onderzoek team,binnen vijf dagen antwoord,ben achtdagen verder niks gehoord,weer gebeld,het kan nog eens vijf dagen duren,ziggo wil hier niks aan doen, en moet vanaf eerste dag betalen,ik moet het maar zelf oplossen volgens ziggo,kan ik het opzeggen bij ziggo,want ik heb niks gekregen.

Fludizz
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2008 16:53

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Fludizz »

TNT heeft er bij ons altijd een handje van om dingen slecht te bezorgen... Meestal is de bezorger simpelweg te lam om het pakket aan de deur te bezorgen maar ook heel vaak duwt hij gewoon briefje in de bus "U was niet thuis" terwijl er wel degelijk iemand thuis was juist vanwege de verwachte bezorging.

Verder heeft deze pakketbezorger er ook structureel een handje van om paketten waarvan expliciet aangegeven is dat deze niet bij de buren bezorgd mogen worden, gewoon alsnog bij de buren af te geven... Wat de bezorger ook al aantal keer heeft gedaan is het pakketje buiten in de stromende regen dumpen en gewoon weg gaan terwijl de portiek deur voor hem geopend was en het dus een hele kleine moeite is om het pakketje om de hoek -binnen- te plaatsen.

De stunt die hij de laatste keer flikte ben ik goed pissig om geworden, helaas was ik niet degene die de deur open deed toen: De bezorger was te lam om de laatste trap op te lopen en besluit het pakketje maar de trap op te gooien (!!)... Het is dat m'n vriendin net op tijd de deur open had en het pakketje nog enigzinds kon opvangen, anders was deze heel erg hard tegen de muur/deur op geklapt...

Klachten indienen bij TNT werkt niet als particuliere ontvanger. TNT zegt simpelweg dat je de klacht moet indienen bij de verzendende partij en dat de verzendende partij dan de klacht in moet dienen bij TNT.

Ik begin inmiddels meer dan genoeg te krijgen van deze wanprestaties die TNT keer op keer levert omdat ik als ontvanger compleet machteloos sta tegen TNT. Wat ik ook erg storend vind is dat er nooit iets lijkt te gebeuren met klachten, geen consumentenorganisatie die dit degelijk op lijkt te willen pakken.

Chevy-Nick
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jun 2006 15:45

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Chevy-Nick »

Ik heb afgelopen vrijdag ook voor de zoveelste keer een kapot product gekregen via TPG.

Ik had op marktplaats een videorecorder gekocht voor reserven onderdelen voor mijn eigen machine waarvan het front kapot gegaan is.

De beste man heeft de VHS in een grote doos gevuld met piepschuimvlokken gedaan en de machine nogmaals omwikkeld in bubbeltjes plastic.

Echter bij het uitpakken is het front van de machine gebroken , de kap is zwaar ingedeukt, de printplaat met display en bediening is in 3 stukken en diverse vastgesoldeerde componenten zijn LOS VAN DE PRINTPLAAT GEKOMEN ! Verder liggen er overal afgebroken stukjes plastic.

HOE hard moet je hier in vredesnaam mee gooien om dit voor elkaar te krijgen ? Het pakket was afgegeven bij buren 3 huizen verderop.

Klachten via de site doen kan ook niet meer omdat de links doodlopen of verkeerd uitkomen ..... ik walg van deze organisatie , het is de zoveelste keer dat ik iets ontvang wat kapot is. De eerste keer kwam het omdat het niet goed verpakt was. Deze recorder is gewoonweg mee gegooid .

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Piepschuimvlokken zijn ondingen die de indruk wekken geweldig te werken. Maar in de doos zal het zwaarste object in de doos gewoon tijdens transport naar de beneden zakken en alle schuimpjes dus naar boven.

Uw videorecorder zal op de bodem dus volledig bloot staan aan de invloeden van transport en evt gooi- en smijtwerk. Dat er plastic is afgebroken wijst ook inderdaad die richting uit. Bubbeltjesfolie zal bij een dergelijk zwaar item weinig helpen.

Ofwel.. ondeskundig verpakt. Reclameer bij de verkoper.

Het beste is doos-in-doos verpakken. Objekt verpakken in dikke laag bubbelplastic en in een doos doen met zo'n 15-20 cm ruimte vrij aan alle kanten en die stevig opvullen met bubbelplastic, kranten kan ook maar als die nat worden is de dempende werking totaal weg.
Dan die doos in een andere doos en hetzelfde doen zodat het geheel redelijk vast in de doos zit.

Ik verkoop via mijn webshop allerlei spullen, verzend vintage serviezen etc over de hele wereld en heb nog nooit ook maar een kopje gebroken gehad.

rooievogel
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:19

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door rooievogel »

Heb vorige week een pakketje besteld, dat is door TNT bezorgt maar niet bij mij via track en trace kon ik ook zien dat het bezorgt is. Ik heb TNT gebeld en ze weten waar het bezorgt is, maar willen mij het niet zeggen, persoonsbescherming. Waarschijnlijk is het gewoon hier vlak bij ons bezorgt.

Nu krijg ik een formulier om in te vullen en dan maar hopen dat ik het terug krijg.

Baal er enorm van dat ik niet het pakketje kan halen waar het ligt. Dit gaat volgens mij te lang duren en dan maar hopen dat mijn pakketje door de ontvangers bewaart word.

Er is gezegt dat er fout nr op pakketje geschreven is, maar dan is er door TNT niet gecontroleerd of de naam wel met adres overeen komt.

Wat kan ik nu nog doen???

Alvast bedankt voor reactie.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Frans75 »

Er is gezegt dat er fout nr op pakketje geschreven is, maar dan is er door TNT niet gecontroleerd of de naam wel met adres overeen komt.

Wat kan ik nu nog doen???
Helaas, voor dit probleem is niet de vervoerder maar de afzender verantwoordelijk.

br52
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 dec 2008 00:01

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door br52 »

De afzender is verantwoordelijk voor een goede adressering. Vaak ligt het probleem aan het feit dat mensen deze te klein houden of op een label schrijven ipv printen. Bij sortering wordt een adres razendsnel gescand. Onduidelijke cijfers/letters kunnen zo ineens heel anders geïnterpreteerd worden.

Privacy wetgeving verbiedt dat gegevens van geadresseerde vrij gegeven mogen. Verificatie mag, vrijgeven niet. Tenaamstelling doet er in 9 van de 10 gevallen niet toe. Afzender geeft adres op, pakketbezorger gaat daar naar toe en geeft zending af, al dan niet na tekenen. Geeft de bewoner van dat verkeerde adres eerlijk aan dat zending niet voor hen is dan zal deze retour gaan. Het is niet zo dat men bij aflevering aan de deur om legitimatie zal vragen (pakketten).

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi hoi,

Ik zit dit allemaal zo te lezen en heb hier ook mijn ervaringen mee. Het is regelmatig voorgekomen dat de pakketjes gewoon voor de deur gezet worden. Maar nu heb ik één keer meegemaakt dat de bezorger voor mijn deur stond en vervolgens wegreed en uiteindelijk via de track & trace liet weten dat het adres onbekend is!!!!

Gister ben ik de hele dag thuisgebleven omdat er een pakketje bezorgd zou worden. Het bedrijf waar het vandaan komt is altijd zeer op tijd. Zie ik 's middags het tnt-busje voor de deur staan maar er stapt niemand uit. Op het moment dat ik dus naar buiten stap rijden ze weg. Ik heb vervolgens de rest van de dag thuis gezeten omdat ze misschien nog wel terug konden komen. Nu zit ik weer in onzekerheid de hele dag al thuis te wachten.

Natuurlijk is TNT niet overal verantwoordelijk voor, maar met dit soort gevallen vind ik ze zeker wel verantwoordelijk. Ik vind het belachelijk dat ze dit zo kunnen maken.

Ik heb ook al een officiele klacht ingediend en heb doodleuk de reactie gekregen dat ze niks konden doen omdat ze niet wisten wie de chauffeur was. Dat terwijl ik ze zoveel informatie heb gegeven dat ze het zo konden achterhalen.

Maar het ligt er in ieder geval niet aan dat ik een idiote bezorger tref toevallig, want jullie hebben er ook last van.

Groetjes,

Amanda

EoN
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 nov 2008 20:31

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door EoN »

Ik heb deze threat gelezen om de reacties van de mensen hier die ook slechte ervaring met TNT pakket post hebben en de reacties van een woordvoeder en andere mensen die voor TNT werken.
Mijn ervaringen met TNT pakketpost is alles behalve rooskleurig.
Ik verzamel oude spel computers die ik veelal via Marktplaats koop binnen Nederland en de verzending gaat bijna altijd via TNT.
De reden dat de verkopers TNT kiezen vermoedt ik dat dat het ermee te maken heeft dat andere pakketbezorgingsdiensten geen filaal, of samenwerkingsverband hebben met een winkel lokaal, hebben in bijna iedere woonplaats. TNT heeft dit wel via TPG. Maar dit weet ik niet 100% zeker of dit de enige reden is.
Maar uiteindelijk worden alle pakketten via TNT aan mij bezorgt.
Vanaf eind Oktober tot eind November zijn er 10 pakketten bezorgt via TNT.
Van deze 10 zijn er daadwerkelijk 3 aangenomen door mij omdat ik op dat moment thuis was.
De andere 7 zijn bij mijn buren afgeleverd en slechts 1 briefje in mijn brievenbus gevonden gevonden dat het pakket bij mijn buurman ligt.
Voor het argument dat het adres onleesbaar is of te klein gaat niet op omdat van alle pakketten er met een stift, of pen met dikke punt, mijn naam en adres op stondt.
Aangezien ik altijd controleer dat mijn NAW (Naam, Adres en Woonplaats) gegevens correct zijn voordat ik de mail de deur uit doe en op alle pakketten deze excact klopte mag ik ervan uitgaan dat een bezorger dit kan lezen en begrijpen.
Het argument dat de computers kleine labels slecht kunnen scannen, een paar poisting terug, vindt ik een zwak argument. TNT kan weten dat er velen mensen in Nederland zijn met 1, of meerdere, computers met al dan niet printers eraan gekoppeld. Dus mag je ervan uitgaan dat er genoeg mensen zijn die deze computers met printers zullen gebruiken om labels te printen voor op de dozen. Dus vindt ik dat je van een groot bedrijf als TNT de kennis in huis heeft om met dit soort labels om te kunnen gaan. Ik verwacht niet dat het altijd goed zal gaan omdat niets perfect is.
Ik heb recentelijk nog wat PC hardware kocht online en deze zijn gewoon bezorgt ondanks dat er zeer kleine letters zijn geprints.
12Pica in groote zo te zien.Ik ben digtaal kuntenaar en maak het nodige aan tekeningen en DTP opdrachten al dan niet met tekst.

Pakketten worden NIET meerdere malen aangeboden zoals het behoord. Er wordt gewoon geleverd. Hoe dan ook is de motto.
Het argument dat TNT gebruikt maakt van externele bezorgdiensten en dat het probleem daar ligt is afschuifpolitiek in mijn ogen,
Als TNT het bezorgen wilt uitbesteden is geen probleem voor mij en ik zie ook in als daardoor de kosten lager liggen voor TNT als bedrijf maar dit neemt niet weg dat TNT nog steeds verantwoordelijk blijft voor de bezorging en welzijn van het pakket.
Nu heb ik het geluk dat ik buren heb die betrouwbaar zijn en zodra ik thuis kom van mijn werk mij het pakket geven.
Maar zij zijn niet degene wiens naam op het pakket staan.
Zelfs aangetekende pakketten worden stug verkeerd geleverd.
Aangeven na een bepaald tijdstipt te leveren wordt gewoon genegeerd als er buren zichtbaar zijn.

Ik heb niet altijd de keuze van pakketbezorgingsdienst. Als ik wat via Marktplaats koop en vraag of het via een andere bezorgingsdienst gedaan kan worden wordt er 99% van de keren mij dan de keuze gesteld of ik het wil hebben of niet omdat men geen zin heeft om het regellen via een andere dienst terwijl het postkontoor vlakbij zit.
Via online koop heb ik gelukkig wel die keuze en worden bijna al mijn pakketten aan mij afgeleverd en niet aan mijn buren.

Ik heb eenmaal geprobeerd een klacht in te dienen maar werdt al snel het ambtelijke gedrag zat. Niemand die zijn verwantwoordelijkheid wilt nemen, alles afschuiven op regels of andere mensen/afdelingen/organisaties en vervolgens geen acties willen ondernemen om daadwerkelijk hulp, of service, te verlenen.
En er zullen zat mensen zijn die goede ervaringen met TNT hebben en mogen zich gelukkig prijzen dat er ook mensen werken, of ingehuurd zijn, bij TNT die wel hun werk serious nemen.

TNT moet in mijn ogen eens een goed diepgaand onderzoek moeten doen naar deze bezorging en met regelmaat controles houden daarop.
Het bedrijf waar ik voor werk doet veel aan verzendingen naar alle uithoeken op de wereld. Het bedrijf heeft afspraken met alle bezorgdiensten waar zij gebruik van maken. Of het nu een klein pakket is dat draagbaar is of een pakket ter groote van een zeecontainer, geen geintje, als er wat fout gaat met het pakket dan liggen de kosten voor de bezorgdienst.
En het lijkt mij logisch dat TNT soortgelijke afspraken heeft met zijn eigen externe bezorgers.
Maak het simpel. Fout bezorgen is niet uitbetaald krijgen voor die bezorging. Niet 2 maal aanbieden hetzelfde verhaal.
Hoeveel moeite kost het om bij bezorging een handtekening te vragen voor accepteren van het pakket. Ik kijk alleen maar naar DHL wiens bezorgers met een zakcomputer rondlopen voor de handtekening en andere handelingen omtrend pakketbezorging.

Maar goed ik ga dit even afronden voordat ik nog enkelle pagina's vol kalk :P

TNT moet eens wat meer verantwoordelijkheid nemen naar hun bezorging i.p.v. naar alleen maar de winstbelang.
Het zal nooit perfect zijn maar zoals het nu gaat, in mijn geval, is dit verre van goed te noemen.
TNT wordt betaald om een pakket af te leveren op het opgegeven adres. Het maakt niet uit wie het betaald in mijn ogen.

Styxie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2008 19:55

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Styxie »

TNT maakt Kerstkado zoek :(
Op dinsdag 2 december heb ik bij TNT in een groot pakket twv 50 euro aangeboden om te versturen.
Echter de ontvanger heeft nog steeds niets ontvangen, terwijl TNT via track and trace beweert dat het kado op 4 december is afgeleverd.
Ik heb TNT via hun website hierover ingelicht. Daarop werd een bericht terug gestuurd dat ik binnenkort een reactie zou krijgen....nou daar zit ik nog steeds op te wachten. Vervolgens heb ik telefonisch contact gelgd met TNT en daar kreeg ik te horen dat ze via de website alleen een standaard reactie sturen, uw pakket is bezorgd en er is voor getekent. ? Hoezo getekent?
Daarna vertelde de medewerkster doodleuk dat het mogelijk aan de verstuurder van het pakket zou liggen, ik dus, dat het kado nu kwijt is. Ik vind dit echt niet kunnen en het zou TNT sieren dat ze verantwoording neemt voor het kwijtraken van het pakket en ze de moeite zou nemen om te achterhalen waar het pakket is gebleven.

br52
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 dec 2008 00:01

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door br52 »

Bij aflevering, maakt niet uit waar, zal het systeem altijd een impliciete proof of delivery aangeven. Als er uit de distributielijst niet valt op te maken waar de zending ligt dan houdt het op. Inderdaad vreemd, maar voor een basispakket, en als ik het zo lees is het dat, gebeurd er verder geen ene f**k. De geadresseerde kan een klacht indienen maar daar komt geen terugkoppeling op. De bestelvestiging kan dit doen maar hoeft dit niet te doen (lees: niet gebruikelijk).

En tja, kennisgevingen niet afgeven bij geadresseerden bij de eerste of tweede poging is bij sommige bezorgers (subco's of tnt'ers) nou eenmaal niet er in te krijgen.

Neemt niet weg dat men er wel op aangesproken wordt en dit echt wel genoteerd wordt in het dossier van een bepaalde bezorger.

Het enige dat de geadresseerde kan doen is een klacht indienen, na een paar dagen opbellen en vragen wat er aangegeven is door de chauffeur. In de tussentijd kun je dus alle buren en overburen af in de gehele straatn omdat basispakketten dus echt in de gehele straat mogen worden afgeleverd. Dus niet alleen bij de overburen of links en rechts.

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door coño »

Als overbuur ga ik echt geen pakje aannemen die niet voor mij bedoelt is.

Gesloten