Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden.
Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.
Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.
Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws.
Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt....moet je alles weer opnieuw sturen.
Wat een drama bedrijf !
Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakket via Kiala verstuurd, beschadigd aangekomen
-
Pakket via Kiala verstuurd, beschadigd aangekomen
Laatst gewijzigd door Radar op 02 dec 2016 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Pakket via Kiala verstuurd, beschadigd aangekomen
is er ook op wat voor manier dan ook aangetoond dat de inhoud van het pakket kapot is gegaan door toedoen van Kiala?Patrick Kim schreef:Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden.
Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.
Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.
Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws.
Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt....moet je alles weer opnieuw sturen.
Wat een drama bedrijf !
Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.
Ook als dat niet het geval is, mag de afhandeling best iets vlotter
Ik verstuur en krijg veel pakjes en kan je meededelen dat beschadigingen overal voorkomen: bij orders uit zowel binnen- als buitenland, door de afzender en bij de transporteur. Doos niet goed dichtgeplakt, doos niet goed (af)gevuld, veelvuldig een gat in de doos of een hoek opengemaakt (even de inhoud bekijken?), doos geplet,etc.etc.
Aan het einde van de reis is het aan jou om te bewijzen dat er ergens iets fout is gegaan en waar...
Veel sterkte met je poging verhaal te halen. Ik hoop dat het je snel lukt!
Aan het einde van de reis is het aan jou om te bewijzen dat er ergens iets fout is gegaan en waar...
Veel sterkte met je poging verhaal te halen. Ik hoop dat het je snel lukt!
-
Ik heb een keurige afhandeling gehad met dit bedrijf na beschadiging. Kastje verstuurd, kapot aangekomen. Ondanks dat er in de reglementen staat dat je pak van twee meter hoog moet kunnen vallen zonder beschadigd te raken. JAWEL !!! Lees maar eens. Dus, ik had extreem goed ingepakt maar dan vertrouw je er toch op als je extra stickers opkleeft met BREEKBAAR dat ze dan ook even voorzichtig zijn. Wat dacht je, natuurlijk niet. Maar ik heb foto's getrokken en een goed onderbouwde mail gestuurd, de factuur erbij van de kast, heb alles vergoed gekregen.
Maar het was een lesje. Bij Kiala verstuur ik enkel nog spullen die totaal NIET kunnen breken. het merendeel gaat via PostNL of Bpost, daar zijn ze een pak voorzichtiger.
Maar het was een lesje. Bij Kiala verstuur ik enkel nog spullen die totaal NIET kunnen breken. het merendeel gaat via PostNL of Bpost, daar zijn ze een pak voorzichtiger.