LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Barman »

ruud_a schreef: ik ben het er in dit geval niet mee eens, omdat post.nl heeft aangegeven dat het pakket is afgeleverd
het lijkt mij dus dat TS nu aan zal moeten tonen dat het pakket niet is afgeleverd
Leuk voor jou, maar voor de wet volkomen nietszeggend en je zit er gewoon naast.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Idd Barman, ruud a zit er volledig naast....en gelukkig maar want hoe kun je in hemelsnaam aantonen dat je iets niet gehad hebt

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

@topicstarter:

Hoe heb je betaald?
Heb je de barcode van de zending ontvangen?
Is de zending aangetekend verzonden?

Deals4sale is duidelijke een complete rampenhut. Zal wel een webwinkeltje aan huis zijn. En dan schermen met titels als "algemeen directeur". Oh oh oh.

Koop voortaan alleen bij webwinkels die zijn aangesloten bij www.thuiswinkel.org

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Jolijn »

gklooster schreef: Hallo Jolijn,
Bedankt voor je opmerking. Deze vraag heb ik nu aan Deals4sale gesteld. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
Jolijn schreef: Ongeacht je contact met Deals4sale, zou ik dit aan Post.nl laten weten.
Hallo Jolijn,
Ik heb aan PostNL laten weten dat ik het pakket niet heb ontvangen en ik heb hier een klacht over ingediend. Zij nemen echter alleen klachten aan 'zonder terugkoppeling'. Ik heb vervolgens toch zelf nogmaals contact opgenomen met PostNL om naar de voortgang van het onderzoek naar mijn klacht te vragen. PostNL heeft mij daarna na enkele weken een brief gestuurd waarin zij vroegen of de klacht naar tevredenheid was opgelost.

De antwoordbrief heb ik toen ingevuld en opgestuurd. Uiteraard heb ik toen aangegeven dat de klacht niet naar behoren was/ is opgelost. PostNL stuurde mij enkele dagen later echter doodleuk een bericht dat ze de zaak als opgelost beschouwden.

Daarover heb ik naar PostNL gebeld met de mededeling dat de klacht niet is opgelost. Zij wouden/ konden niks voor mij doen. Het enige dat ik kan/kon doen is naar de PostNL geschillencommissie stappen. Daar zie ik echter geen heil in aangezien ik niet verantwoordelijk ben voor de correcte aflevering van het pakket.[/quote]
Dat snap ik wel, maar lijkt het je niet raadzaam om Post.nl specifiek te laten weten dat de bewuste postbezorger gezegd heeft niet te weten waar hij het pakket bezorgd heeft en dat hij het onderling wilde oplossen? Of is dat ergens in de (schriftelijke/mail) correspondentie wel naar voren gebracht?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door sephora30 »


Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Barman »

Bob Schurkjens schreef:@topicstarter:

Hoe heb je betaald?
Heb je de barcode van de zending ontvangen?
Is de zending aangetekend verzonden?
Allemaal vragen die al lang beantwoord zijn.

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Jolijn schreef:
gklooster schreef: Hallo Jolijn,
Bedankt voor je opmerking. Deze vraag heb ik nu aan Deals4sale gesteld. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
Jolijn schreef: Ongeacht je contact met Deals4sale, zou ik dit aan Post.nl laten weten.
Hallo Jolijn,
Ik heb aan PostNL laten weten dat ik het pakket niet heb ontvangen en ik heb hier een klacht over ingediend. Zij nemen echter alleen klachten aan 'zonder terugkoppeling'. Ik heb vervolgens toch zelf nogmaals contact opgenomen met PostNL om naar de voortgang van het onderzoek naar mijn klacht te vragen. PostNL heeft mij daarna na enkele weken een brief gestuurd waarin zij vroegen of de klacht naar tevredenheid was opgelost.

De antwoordbrief heb ik toen ingevuld en opgestuurd. Uiteraard heb ik toen aangegeven dat de klacht niet naar behoren was/ is opgelost. PostNL stuurde mij enkele dagen later echter doodleuk een bericht dat ze de zaak als opgelost beschouwden.

Daarover heb ik naar PostNL gebeld met de mededeling dat de klacht niet is opgelost. Zij wouden/ konden niks voor mij doen. Het enige dat ik kan/kon doen is naar de PostNL geschillencommissie stappen. Daar zie ik echter geen heil in aangezien ik niet verantwoordelijk ben voor de correcte aflevering van het pakket.
Dat snap ik wel, maar lijkt het je niet raadzaam om Post.nl specifiek te laten weten dat de bewuste postbezorger gezegd heeft niet te weten waar hij het pakket bezorgd heeft en dat hij het onderling wilde oplossen? Of is dat ergens in de (schriftelijke/mail) correspondentie wel naar voren gebracht?[/quote]

Hallo Jolijn,

Dit is niet in schriftelijke correspondentie vastgelegd. Wel heb ik dit telefonisch aangegeven. Deze correspondentie heb ik enkele weken geleden al proberen op te vragen bij PostNL maar ze weigeren deze op te sturen. Wellicht kan ik op een andere manier aan de correspondentie komen. Ik zal dit eens onderzoeken, bedankt voor je tip.

Update: Deals4sale, eigenaar van Sneakers4sale (waar ik heb besteld) reageert niet meer op mijn e-mails.

Ceetje2
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:39

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Ceetje2 »

Ik heb het ook ooit gehad.Alleen was dit pakketje niet vooraf betaald.Niets ontvangen.Men zou het bij de post uitzoeken.Nooit niks meer van gehoord.Opnieuw besteld en toen wél binnengekregen.Voor dit pakketje moest ook getekend worden.Men had het wél verstuurd zeiden ze.Hoe het allemaal in elkaar zat weet ik ook niet.Maar ik denk dat men gewoon niks verstuurt had.

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bij mij werkt de site niet. Zou u op de volgende vragen antwoord gegeven?
- Zijn er algemene voorwaarden van toepassing verklaart?
- Zijn deze ter beschikking gesteld op zo'n wijze dat deze door op te slaan waren?
- Wat staat er in de algemene voorwaarden over het intreden van verzuim bij niet levering?

Bij het onderstaande ga ik er vanuit dat er algemene voorwaarden van toepassing zijn, en dat hierin staat dat verzuim pas in treden na het versturen van ingebrekestelling.

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb op [datum] bij u het product [merk en type] bij u besteld. Op [datum] heb ik u laten weten dat ik het pakket niet heb ontvangen. Middels deze brief stel ik u in gebreke en zal u nog 14 dagen de tijd geven om er voor te zorgen dat ik het, door mij bestelde, pakket ontvang. Mocht ik op [datum] het pakket niet ontvangst hebben dan ontbind ik bij deze de overeenkomst. En verlang ik van u dat het aankoopbedrag a [bedrag] binnen 8 dagen zal terugboeken op rekeningnummer [nummer].

Voor de volledigheid wijs ik u er op dat nog wel eens voorkomt dat postbezorgers valselijk beweren dat een pakket is afgeleverd, terwijl ze het in werkelijkheid hebben gedumpt. Ik ben daarom van mening dat een verklaring van de verzender alleen onvoldoende bewijs is. Mocht u desondanks van mening te zijn te kunnen bewijzen dat het pakket door mij is ontvangen dan verzoek ik u om mij een kopie van het bewijs toe te sturen. Zodat ik dit kan meenemen bij het beraden op verdere stappen.

Met vriendelijke groet,
[Uw naam]

gklooster
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2012 15:43

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door gklooster »

Iedereen bedankt voor het meedenken en de vele reacties :-)!

Uitendelijk heeft deals4sale toch moeten inzien dat ze niet kunnen aantonen dat het pakket bij mij is bezorgd. Mede door het meedenken van jullie heb ik ze op de juiste toon kunnen benaderen waardoor ze, na 3 maanden, tot een refund zijn overgegaan.

Franskeee
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2013 16:29

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Franskeee »

Hallo ,ook ervaring mee en eens wat meer rondgekeken t riekt naar meer, daar er veel meer bedrijven onder kvk nr staan met zelfde bedrijfjes .

outlet4sale
sneakers4sale
deals4sale
dealsforkids
lacamicia
sport4sale
now4sale
tassenoutlet
en ga maar door en bij alle ,,bedrijfjes,, zelfde soort klachten / problemen.

Mario B.
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2013 11:55

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Mario B. »

Wat een bedrijf. Mooie, aantrekkelijke deals, waar mensen zeker op in zullen gaan.....de levertijd van 5 werkdagen ruim overschrijden en wachten tot mensen over de gedane bestelling gaan bellen tegen 30 ct per minuut, om vervolgens te zeggen dat het in orde komt, maar in werkelijkheid komt er niets in orde.

Het is kommer en kwijl wanneer men hier iets besteld. En let op, de naam is veranderd van Deals4Sale naar only24.nl. Dit is echter hetzelfde bedrijf, met dezelfde manier van werken, dus wees gewaarschuwd!!Gelukkig zijn er genoeg bedrijven die de zaken wel goed afhandelen en waar je dezelfde aanbiedingen kunt vinden.

Ik ben nu in afwachting van terug storting van mijn geannuleerde bestellingen. Ben eens benieuw hoe lang ik daar op moet wachten. Mocht dit onverhoopt toch fatsoenlijk afgehandeld worden, dan zal ik me hier zeker direct nog eens melden.

Mario

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door sadfly »

Wat ik begrijp is dat het bedrijf erg veel vertrouwen heft in niet anagetekend verzenden.
Het bespaart ze 1,30 euro. Alleen omdat ze het niet aangetekent hebben verstuurt
kunnen ze niet aantonen de TS het ook werkelijk gehad heeft.

Een melding op postnl dat het pakket ontvangen is zegt niks als het niet aangetekent is.
Het pakket kan overal afgelevert zijn. Of ergens in de bosjes neergelegt, fietstas etc.
Meschien wel zoekgereaakt. maar heeft de bezorger het als bezorgt afgemeld.

DUs ja, de winkel moet een klacht indienen.
Maar het komt er bijna zeker op neer dat de winklel het product opnieuw (hopelijk aangetekent)
moet versturen of het geld terug storten. en dat willen ze natuurlijk niet anders deden ze niet zo moeilijk. Of hadden ze het anders verstuurt.

Ik blijf het zeggen, mensen kopen veel te veel online. Goed ik koop ook wel online. maar alleen als het niet anders kan en niet zomaar bij elke winkel. Ga toch hewoon naar een normale winkel in de buurt !
Is nog gezelliger ook.

Mario B.
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2013 11:55

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door Mario B. »

Wat een bedrijf. Mooie, aantrekkelijke deals, waar mensen zeker op in zullen gaan.....de levertijd van 5 werkdagen ruim overschrijden en wachten tot mensen over de gedane bestelling gaan bellen tegen 30 ct per minuut, om vervolgens te zeggen dat het in orde komt, maar in werkelijkheid komt er niets in orde.

Het is kommer en kwijl wanneer men hier iets besteld. En let op, de naam is veranderd van Deals4Sale naar only24.nl. Dit is echter hetzelfde bedrijf, met dezelfde manier van werken, dus wees gewaarschuwd!! Gelukkig zijn er genoeg bedrijven die de zaken wel goed afhandelen en waar je dezelfde aanbiedingen kunt vinden. Ik ben nu in afwachting van terug storting van mijn geannuleerde bestellingen. Ben eens benieuw hoe lang ik daar op moet wachten. Mocht dit onverhoopt toch fatsoenlijk afgehandeld worden, dan zal ik me hier zeker direct nog eens melden.

Mario


woensdag 18 december 2013
deals4sale.nl

Antwoord van deals4sale.nl

Geachte heer Bezuijen,

Zoals reeds aangegeven en telefonisch besproken is uw bestelde jas reeds bezorgt en gearriveerd op het onderstaande adres:

[Privé Data]

Betreffende uw handelingen van zondag j.l welke u getracht heeft aan te richten op onze (nieuwe site) zullen wij in een later stadium op terug komen wanneer wij de terugkoppeling hebben mogen ontvangen en hier op de betreffende site plaatsen. Inmiddels heeft u kunnen ervaren dat uw Ip adres is geblokkeerd





Antwoord op bijdrage van D4S.

Beste only24.nl,

Het is wel frappant dat u mijn zaken plots wel heeft weten op te lossen. Is dat vanwege mijn actie op uw site, waar ik geprobeerd heb om uw hele voorraad in te kopen en waar helaas mijn saldo niet toereikend was? Of is het vanwege mijn bijdrage alhier? Wederom een snel antwoord, daar waar er nog vele mails op een antwoord van uw kant wachten. Ben zelf ook nog in afwachting van een terug storting op mijn rekening, maar ik vermoed dat ik daar nu zeker helemaal naar kan fluiten (had er toch al geen vertrouwen in dat dit goed zou komen, maar dat terzijde).. Het feit dat u mijn privacy schendt, door mijn adres hier net zo makkelijk te vermelden, daar waar ik alleen getracht heb om reactie van uw kant uit te lokken voor reeds betaalde artikelen die niet geleverd werden, laat aan de consument wel zien met wat voor zakenmensen we hier van doen hebben.

Uiteraard zijn mijn bestelde artikelen ineens deze week geleverd en verrassing....precies zoals ik had verwacht, want re-acties als deze zijn niet goed voor een bedrijf. Het feit dat mijn beoordeling binnen enkele minuten geblokkeerd was, u nu ook weer binnen minuten weet te reageren en mijn bestellingen deze week plotseling verschenen, geeft aan dat u in de veronderstelling was dat ik mijn bijdrage zou terug trekken, wanneer mijn bestellingen toch al zouden zijn geleverd.

Helaas, het tegenovergestelde is waar. Door uw acties geeft u zelf aan dat het geen onmacht is, maar onwil. Laat de consument maar zelf oordelen of ze uw site nog willen bezoeken en nee...zelf heb ik niet geconstateerd dat mijn ip is geblokkeerd op uw site. Denkt u nou werkelijk dat ik me nog waag om één van uw aanbiedingen te gaan bekijken?? Haha, de 4Sale groep zal mij niet nog meer irriteren of nog meer op kosten jagen hoor, zet u dat maar uit uw hoofd.

En in tegenstelling tot uw onbeschoftheid, zal ik mijn bijdrage gewoon ondertekenen,

Mvg,

Mario

MCG71
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2013 14:38

Re: PostNL niet geleverd, Deals4sale weigert oplossing

Ongelezen bericht door MCG71 »

Mario B. schreef:sport
Hier ook duidelijk gevraagd of het binnen de 5 dagen geleverd werd.
Ja binnen 2 tot 5 werkdagen, week verder kwam het pakket een keer binnen. Ze hadden leveringsproblemen.
Ik had nog geen klantnummer doorgegeven en ze wisten al waar het over ging!
Hele dunne stof geen kwaliteit. Dus maar weer terug gestuurd.

17 maart teruggestuurd, maar ze hebben schijnbaar een maand nodig om het geld te retourneren.. heb het idee dat het met andere bestellingen gecompenseerd moet worden.
Na de reacties hierboven en op andere sites ben ik benieuwd of ik mijn geld terug zie zal het hier vermelden.

Gesloten