LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postnl pakket al 2 weken in sorteer proces

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Nikki-115

Postnl pakket al 2 weken in sorteer proces

Ongelezen bericht door Nikki-115 »

Ik zou graag willen weten wat ik nu kan doen. Het verhaal gaat als volgt:

Op 27 januari is er vanuit Oostenrijk een pakje gestuurd. Het pakketje heeft ze 31 januari verstuurd hiervan heb ik een track en trace nummer gekregen. Na 2 dagen kwam ik erachter dat het verkeerde huisnummer op het pakketje staat. Ik heb postnl gebeld die mij vertelde hier niks aan te kunnen doen en dat het pakketje retour gestuurd zou worden. Van de telefoniste heb ik een track en trace nummer gekregen die voor postnl geldt. Nu zie ik dat het pakketje op retour verzonden staat 4 februari. 5 februari zou hij zijn gesorteerd in het sorteer centrum en tot op de dag van vandaag 17 februari is hij nog steeds geen stap verder. Het enige verschil is dat er wordt aangegeven dat hij al 8x is gesorteerd (hoe vaak moet je iets sorteren voordat het verzonden wordt). Ik heb nu al een paar keer gebeld, maar het komt erop neer dat ze niks kunnen doen en zeggen dat het wat langer duurt dan normaal, maar dat het goed komt. Dit is nou net waar ik over twijfel. Ik ben bang dat me pakketje gewoon kwijt is aangezien het nu al bijna 2 weken in sortering is.
Weet iemand wat ik nu moet doen, want de klantenservice bellen heeft dus totaal geen zin! En het pakketje bevat toch wel een bepaald waarde en ook nog emotionele waarde!
HELP ik weet echt niet wat ik moet doen als hij kwijt is dat zou ik echt verschrikkelijk vinden!

Chocomelk

Re: Postnl pakket al 2 weken in sorteer proces

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Het is alleen maar hopen dat het terug komt bij de verzender en nog
alsnog naar je opgestuurd kan worden maar dan met het juiste huisnummer erop.
Verdwijnen helaas zoveel pakjes bij Postnl.

Gesloten