LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

publi schreef:Al vele jaren een abonnement bij Publiforce op Bootjournaal.
Nu zie ik dat er 29.95 en 39.95 is ingehouden binnen drie weken.
Terwijl het abonnementsbedag 19.95 is.
De 39.95 heb ik terugkunnen boeken, het andere ging niet aangezien de datum om de incasso in te trekken voorbij is.

Ga onmiddelijk mijn abonnement opzeggen.
Als een bedrag ten onrechte is geincasseerd, bijvoorbeed door geen toestemming, kan dat tot 1 jaar na datum.
Anders is het 57 dagen.

Zolang je binnen die termijn zit - kan je het terugkrijgen. Alleen, na 57 dagen duurt het langer.
Ga het beste persoonlijk bij de bank langs, en leg het uit.

Print desnoods dit forum, en de andere uit - zodat je kan aantonen dat het onjuist is, of zelfs fraude.

Succes.

Ook niet makkelijker
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2010 23:53

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Ook niet makkelijker »

Ik vraag me even af waarom in mijn bericht de e-mailadressen zijn verwijderd door Tros Radar, terwijl dezelfde e-mailadressen in berichten van andere forumleden wel blijven staan?

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door vince76 »

Ik heb ook een waarschuwing gekregen van RADAR, omdat ik jullie wil helpen om je klacht bij de juisten mensen neer te leggen. IN plaats dat Radar dit bedrijf aan pakt werken ze ons tegen. Ik begrijp dat die mensen ook rechten hebben, maar dat hebben wij volgens mij ook. Ik had graag hulp van radar verwacht om dit bedrijf aan te pakken ipv een ban te krijgen. Beetje jammer.


Vincent

erkens49
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2010 22:39

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door erkens49 »

laatste bootjournaal van maart gekregen, bij het voorwoord wordt er verteld dat dit de laatste is, ik heb wel betaald tot september, gebeld hierover met ledenadministatie, deze wisten van niets, heb gevraagd of ik het geld van de laatste 6 maanden terugkrijg, krijg een wazig antwoord terug, dat ze het zouden navragen, jamer , einde bootjournaal, weg geld, de site van publi force is ook uit de lucht, ik voel mij opgelicht.

wattingen
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:20

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door wattingen »

Ik heb meer dan een jaar in de horsimo geadverteerd.
Nu is het oktober november december januari fout gegaan.
Ik zou een credit nota krijgen, deze heb ik na veel zeuren ontvangen maar tot opheden nog geen geld.
Ben moedeloos aan het worden en ga mijn geld denk ik maar halen

Alc62
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2010 14:37

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Alc62 »

Beste Allemaal,

Ik ben echt blij met dit forum bij Radar waardoor het mogelijk is om ook mijn ongenoegen over die Publifarce troep te spuien.
Inderdaad kan ook ik alleen maar alle voorgaande berichten van ongenoegen bevestigen.
Mijn dochtertje is gek op paarden en ook ik dacht: Leuk, een proefabonnementje voor €19,95. Vanaf okt.'09 t/m feb'10 5 nummers ontvangen en daarna niks meer. Wel werd er op 20 apr'10 eventjes ineens €39,95 afgeschreven welke ik dus gewoon ga storneren (terug laten boeken door de bank).
En inderdaad ze zijn niet te bereiken op hun nummer 0900 600 6007 voor"bezorgklachten". Lang ga je dat natuurlijk ook niet proberen voor €0,80 p/min. met een maximum van€40,- BELACHELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

benbriony
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 17:03

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door benbriony »

Zo, ben ik even blij dat ik nooit hen heb gemachtigd om geld af te schrijven. Ik heb een abonnement op Moestuin sinds 2009. Ook hiervoor zou alleen een kleine bijdrage in de verzendkosten verschuldigd zijn. Dit heb ik dan ook gelijk betaald. Ik heb daarna wel vier brieven gehad over niet betaalde rekeningen, die ik steeds terugstuurde met de melding dat het allang betaald was. Op een gegeven moment, toen ik uitlegde dat als een klant met vermelding van klantnummer en factuurnummer een factuur betaalt, het toch echt terug te vinden moet zijn, heb ik niets meer van ze gehoord..... tot begin deze week. Toen lag er ineens een ingebrekestelling in de brievenbus! Eerst geprobeerd te bellen met het 0900 nummer (80 ct per minuut) maar werd in de wacht gezet zonder enige melding hiervan. Ik heb vandaag gemaild dat ik vooralsnog niet van plan ben om te betalen gezien ik geen factuur heb ontvangen. Ik vermoed namelijk dat het over dezelfde factuur gaat. Ga gelijk mijn abonnement opzeggen. Wat een stelletje amateuren!

wattingen
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:20

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door wattingen »

ik heb hier een gewoon nummer van publiforce
078 6522700

paul de reus
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 09:17

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door paul de reus »

Op 15 mei ontvingen we een brief met een factuur van € 39,95 voor de verzendkosten van het blad Moestuin.
Dat is het dubbele van de verzendkosten van vorig jaar. Reden op voor verdere toezending te bedanken.
Maar........het nummer 0900-6006007 wordt niet beantwoord. Wel door een automatisch antwoord apparaat, maar er reageert verder niemand.
De [email protected] wordt niet gelezen ( lees-bevestiging meesturen!) en op het telefoonnummer 078-6522700 vertelt mevrouw Sandra J. dat Toptijdschriften in Barendrecht de eigenaar is. Ze gaf het nummer 010-4597204 door als aanspreekpunt. Maar ook daar geen gehoor.
Dus nu maar even een aangetekende brief naar de Kelvingring 44 in Alblasserdam en het voor verdere afhandeling neerleggen bij een jurist!

tikus
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2005 20:22

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door tikus »

En het is nu geen publiforce meer maar toptijdschriften.nl. Vandaag kregen we in plaats van het blad Dier een blad genaamd Horsimo met een brief erbij dat ze publiforce overgenomen hebben en dat ze het magazine Dier en Horsimo samengevoegd hebben voor € 39,95 per jaar in plaats van € 21,95 voor Dier.
Ga ze morgen maar eens bellen en vragen waar dit op slaat. Helaas heb ik net vorige maand betaald voor een nieuw jaar Dier omdat ik vergeten was op te zeggen. Maar nu moet ik zo op kunnen zeggen omdat de voorwaarden (prijsverhoging) veranderd zijn. Zal ook wel weer een nummer zijn van € 0,80 per minuut met een maximum van € 40,00 per gesprek.

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door vince76 »

Hoi,

probeer dit nummer maar te bellen: 010:7370648,

Maar daar doen ze ook niks voor je hoor, ze sturen je gewoon naar de klantenservice op 010: 4597204. En die kunnen ook niks voor je doen. Daar beloven ze ook elke keer dat de puzzelvriend weer zal komen, maar uiteindelijk hebben we hem vanaf maart niet meer gehad. Jammer dat Radar dit niet belangrijk genoeg vind om actie te ondernemen.


Suc6 all,


Vincent

Zon84
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2010 11:50

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Zon84 »

Beste mensen,

Uit betrouwbare bron weet ik dat Toptijdschriften.nl hetzelfde bedrijf is als Publiforce. Ze hebben alleen hun naam gewijzigd, maar hier zitten dezelfde mensen achter... !!! Geloof dus niets van de mooie praatjes die ze hebben...

Het wordt echt tijd dat Radar hier eens aandacht aan besteedt.

Succes allen!

Twodogs
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2010 12:09

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Twodogs »

Bel met 010-4090099, U wordt vriendelijk te woord gestaan en kunt telefonisch uw abonnement opzeggen.

Want wat hebben ze het bont gemaakt...niet te filmen...

Het is triest dat er zo veel mensen de dupe zijn van deze oplichterspraktijken.
Ik had een leuk abonnement op Dogmagazine, tot het werd overgenomen door Publiforce. Zonder de abonnees er in te kennen veranderen ze keer op keer het tijdschrift. Van een blad over hondentrainen, hoogwaardige informatie, naar een lekentijdschriften over honden, toen over alle dieren, en nu valt er een paardentijdschrift op de mat..... Daar heb ik niet omgevraagd en voor betaald. Die kosten zijn overigens ook gigantisch gestegen zonder iemand daarin te kennen.
En als je er iets aan wilt doen, 80cent per minuut alstublieft, en opnemen ho maar! Gelukkig, dank zij deze site - maar wat een speurwerk, het is schandalig - een telefoonnummer kunnen krijgen waar je je abonnement kunt opzeggen.

Mensen, sterkte ermee!

wattingen
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:20

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door wattingen »

ik heb via top tijdschriften mijn geld terug

paul de reus
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 09:17

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door paul de reus »

Tip: meld het eens bij de Politie in Alblasserdam!
Vragen naar mevrouw Polsloot. Daar hebben wij ons gemeld!
Gewoon via [email protected]

Misschien dat we samen iets kunnen bereiken.

Yob
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2010 12:23

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Yob »

Twodogs schreef:Bel met 010-4090099, U wordt vriendelijk te woord gestaan en kunt telefonisch uw abonnement opzeggen....
Bedankt, ik heb net gebeld, zeer vriendelijk te woord gestaan inderdaad.
Ze kon ook niet zo veel, ze had de opdracht te vertellen dat ik aangetekend moest opzeggen, dat dat in de voorwaarden stond.
Dat ik al via een brief, en via email had opgezegd, was niet geldig volgens de uitgever, daar kon ze in principe niets aan doen.

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door vince76 »

In ieder geval voor de puzzelvriend moet je onderstaand nr bellen of dat voor alles zo is weet ik niet. Suc6

Als je belt naar de klantenservice op 010-4597204, moet je gewoon telefonisch op kunnen zeggen, is mij ook gelukt. Ze willen het niet, maar iets meer klagen en zeuren en je krijgt het vast voor elkaar.

Ze hebben niks meer te willen.


Groeten,

Vincent

JZijlstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2010 16:02

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door JZijlstra »

Ook ik ben lid van het blad dier,kreeg ik gisteren het blad Horsimo.
Had er nog nooit van gehoord,en wil hem ook niet.
Het is een heel ander blad,een paardenblad.
Ik heb niks met paarden.
Maar ik moet wel 40 euro overmaken en snel ook nog.
Ook nog een keer duurder geworden.
Ik heb erheen gebeld,die mevr aan de lijn zei maar sorry mvr ik kan er niks aan doen sorry hoor.
Veel meer kreeg ik ook niet uit haar.
Raar dat ze me niet kon of wilde uit leggen hoe en wat,wel 60 x sorry kreeg ik te horen.
Heb meteen een brief gestuurd,aangetekent en mijn lidmaatschap opgezegt.

dinfron
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2010 11:11

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door dinfron »

Ook ik heb problemen met Publi Force.

Ik heb 05-11-2009 netjes op tijd, schriftelijk en aangetekend mijn abonnementen op de bladen van Publi Force opgezegd.
Uiteraard nooit een bevestiging o.i.d. ontvangen van hun kant, maar ik heb de track en trace pagina uitgeprint waar op stond vermeld dat de brief in ontvangst was genomen.

Een maand geleden werden er toch op naam van PubliForce een aantal bedragen afgeschreven van mijn bankrekening, die ik meteen heb gestorneerd.
(Ik volgde de discussie hier op dit forum toen ook al)

Gister kreeg ik ineens het blad Horsimo met een ingebrekestelling erbij!!!

Nu heb ik brieven geschreven naar alle adressen die ik kon vinden van Publi Force, Toptijdschriften.nl en Horsimo, met alle kopieen en bewijsstukken erbij dat ik al aangetekend had opgezegd!!!
Ik ga ze aangetekend versturen en dan ben ik er klaar mee!!!
Vallen ze me dan nog lastig, dan gaat de boel naar een advocaat.

Het gaat niet eens meer om het geld, maar om het principe, dit kan toch niet zomaar????

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dinfron schreef: Nu heb ik brieven geschreven naar alle adressen die ik kon vinden van Publi Force, Toptijdschriften.nl en Horsimo, met alle kopieen en bewijsstukken erbij dat ik al aangetekend had opgezegd!!!
Ik ga ze aangetekend versturen en dan ben ik er klaar mee!!!
Vallen ze me dan nog lastig, dan gaat de boel naar een advocaat.

Het gaat niet eens meer om het geld, maar om het principe, dit kan toch niet zomaar????
Vergeet je niet een rekening te sturen voor alle extra kosten?
Daarbij - waarom eigenlijk moeilijk doen.

Je kan het blad terugsturen - met erop "opgezegd per [datum]" of zoiets.
Zeker met je prints sta je sterk.

Ik denk dat dit bedrijf bewust de boel aan het belazeren is.

Gesloten