LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hanedorp

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hanedorp »

Toch prettig dat de Consumentenbond voor de gedupeerden opkomt, maar dan alleen als je lid wordt.
Bedankt voor de service Consumentenbond!
Ik word geen lid.
Laatst gewijzigd door hanedorp op 18 sep 2010 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

vitte angora

Ongelezen bericht door vitte angora »

Ik word

niet ik wortelt.

hanedorp

vitte angora of is het witte?
Je moet het onderwijs in.
Heel kinderachtig om een ander te kleineren.
Ik word en jij wordt, waar ging het ook alweer over. Publiforce toch!!!!!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

De vitte is een trol. Het is vrijdagavond, trollenavond, de sicko heeft alweer tig accounts aangemaakt die inmiddels weer inactief zijn, en de moderators vinden het wel best.

En ik ook.

cvproductions
Contacteer:

Ongelezen bericht door cvproductions »

Angora komt van schapen. Geen wonder dat er schaapachtige vermeldingen verschijnen! Laten we bij het onderwerp blijven! Maar.... let wel op: gebruik ABN volgens de regels!!

TheaenRob

Ongelezen bericht door TheaenRob »

Ik heb ook gereageerd naar de Consumentenbond en bovendien heb ik een mail gestuurd naar de bank waarin ik protesteer tegen het feit dat er niet gestorneerd wordt.
Laat iedereen protesteren en klagen!!

Thea

johanja

Ongelezen bericht door johanja »

Let op! Publi Force gebruikt een andere naam!

Gisteren is er opnieuw € 39,95 afgeboekt van mijn rekening, deze keer met als bedrijfsnaam DADIMA B.V. terwijl voorheen de naam Publi Force werd gebruikt.

Eerder heb ik de incasso ongedaan gemaakt en het geld teruggekregen, het bedrijf heb ik laten weten geen prijs te stellen op toezending van dit 'gratis' blad, maar ze blijven het toezenden. Gisteren nota bene de uitgave van augustus ontvangen, die ongeopend retour gaat.
Maandag zal ik het bedrag opnieuw terug laten boeken, maar het blijft opletten met dit bedrijf.

cvproductions
Contacteer:

DADIMA BV
Klaverbaan 83
2908 KD Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 4090099

ELDERS GELEZEN:
"Ben je niet tevreden over de service van Dadima B.V.?
Of heb je juist een prettige ervaring gehad met Dadima B.V.?
Geef hieronder jouw beoordeling over Dadima B.V..

LET OP!
Als je een email wil sturen of het telefoonnummer op wil vragen van Dadima B.V. , klik dan op de naam van Dadima B.V.."
link naar Positive Promotions
EN:

Beoordelingen over Dadima B.V.Dadima B.V. 1 sterren- 23-07-201009:18:46ONBETROUWBAAR!
sponk uit oplichters1 sterren- 20-04-201017:38:02Een 1e klas oplichtingsbedrijf. Ze handelen in contracten die mensen zonder het te weten afsluiten bij ze in de vorm van aantrekkelijke tijdschriftabonnementen. Zulke bedrijven zouden met de grond gelijk gemaakt moeten worden !

Sjaak Trekhaak uit Lutjebroekabonnementen1 sterren- 20-04-201006:58:37ze hebben geadverteerd met gratisbladen.nl waar je voor € 19.95 aan verzendkosten maandelijks een blad kon krijgen als bootjournaal, puzzelvriend, moestuin en vele andere bladen. geld geind, 2 bladen gezien en vervolgens in het niets verdwenen. Even heeft Publi Force iets gedaan maar die heeft een paar bladen nu in de markt gezet voor € 39,95 en is verder onbereikbaar. We zijn mi domweg belazerd.tijs uit tuil

Bedrijf is ook gelinkt aan:
Naam Positive Promotions
Adres De Bonk 27
Plaats 2761 EG Zevenhuizen ZH [kaart]
Telefoon via 0900-9888 *
Gemeente Zevenhuizen-Moerkapelle
Provincie Zuid-Holland
Land Nederland
Website niet vermeld
Sector Zakelijke dienstverlening
Branche Overige reclamediensten n.e.g.
KvK gegevens:
Naam: Positive Promotions
Vestigingsadres: Joost van Ospad 33
Vestigingsplaats: 3069ZM Rotterdam
KvK-nummer: 24356316 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

TheaenRob

Ik adviseer je om dit z.s.m. door te geven aan de Consumentenbond. Zij reageren direct met een mail dat ze het gaan nonderzoeken en het is wel belangrijk dat ze nu van deze naam op de hoogte worden gebracht!!

Succes

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="TheaenRob"]Ik adviseer je om dit z.s.m. door te geven aan de Consumentenbond. Zij reageren direct met een mail dat ze het gaan nonderzoeken en het is wel belangrijk dat ze nu van deze naam op de hoogte worden gebracht!!

Succes[/quote]

Wedden dat ze over 6 weken nog moeten beginnen
met het onderzoek.
een van de redenen waarom ik na 40 jaar mijn lidmaatschap
heb opgezegd.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

johanja schreef:Let op! Publi Force gebruikt een andere naam!

Gisteren is er opnieuw € 39,95 afgeboekt van mijn rekening, deze keer met als bedrijfsnaam DADIMA B.V. terwijl voorheen de naam Publi Force werd gebruikt.

Eerder heb ik de incasso ongedaan gemaakt en het geld teruggekregen, het bedrijf heb ik laten weten geen prijs te stellen op toezending van dit 'gratis' blad, maar ze blijven het toezenden. Gisteren nota bene de uitgave van augustus ontvangen, die ongeopend retour gaat.
Maandag zal ik het bedrag opnieuw terug laten boeken, maar het blijft opletten met dit bedrijf.
@johanja:

Ik zou niet eens vragen aan de bank - ik zou het eisen.
Dit is regelrecht diefstal - en ik zou eventueel ook nog aangifte doen.
Of je het al dan niet terug kan vorderen / laten storneren is bijzaak.

Dit is een duidelijk geval van fraude met incassomachtiging, en de bank dient dit bedrijf dan ook per direct de incassomachtiging in te trekken.
Het is wel 'eng' dat er nogal wat bedrijfjes zijn die dit zomaar kunnen, zonder enige vorm van controle door welke bank dan ook.

cvproductions
Contacteer:

Het bedrijf is nader bekend onder:
United Force BV Kelvinring 44 2952 BG Alblasserdam

cvproductions
Contacteer:

In België zijn ze nog slechter af: € 99,95!!

shannon1987

Ongelezen bericht door shannon1987 »

Ik heb een aantal jaren geleden een "leuk" gratis tijdschift aangevraagd. Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen en dat was €19,95 euro. Prima, leuk tijdschrift alleen wel erg veel reclame etc. Opeens kreeg ik twee verschillende tijdschriften waardoor ik dus 2x 19,95 diende te betalen,... Ik kreeg op een gegeven moment geen tijdschriften en wel een rekening onder de naam van PubliForce... Deze hadden ze ook al van mijn rekening afgeschreven!!! Vervolgens kreeg ik weer twee rekeningen van €39,95 per tijdschrift! En ja dat was ook al van mijn rekening gehaald. Gelukkig was ik steeds op tijd en kon ik de bedragen nog storneren. Ze zijn niet per telefoon bereikbaar en ook het huisadres klopt niet. Het is dus niet mogelijk om een aangetekende brief te versturen...
Het meest brutaal is dat zij mij twee rekeningen hebben gestuurd met het verzoek het bedrag alsnog te betalen want anders zouden zij er een incassobureau op zetten! Ik heb geen reactie gegeven en niets er meer van gezien of gehoord, complete lariekoek dus!
Ik dacht er vanaf te zijn maar helaas deed mij dit vandaag weer ontzettend boos maken: een nieuwe naam DADIMA B.V., met een afgeschreven bedrag van €39,95!! En ja hoor daar gaan we weer. Direct gestorneerd en ga vandaag een officiele (aan)klacht indienen tegen deze rare firma.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

shannon1987 schreef: Ik dacht er vanaf te zijn maar helaas deed mij dit vandaag weer ontzettend boos maken: een nieuwe naam DADIMA B.V., met een afgeschreven bedrag van €39,95!! En ja hoor daar gaan we weer. Direct gestorneerd en ga vandaag een officiele (aan)klacht indienen tegen deze rare firma.
Vergeet niet bij de bank langs te gaan, en het te laten blokkeren.
Neem eventueel een print van dit topic mee, en vraag eens heel lief wanneer de bank stopt met medeplichtigheid aan diefstal.

shannon1987

@Guardian72

Ik kreeg een zeer aardige jongeman van de YoungProfessional (ABN-Amro) aan de telefoon en hij zei dat we direct het rekeningnummer van Dadima konden blokkeren hij gaf mij een een tip om aangifte te doen.
Ik ben nu nog op zoek hoe ik dat het beste kan doen. Heb jij dat gedaan?

TheaenRob

Kun je ons het rekeningnummer van Dadima B.V. geven? Dan kan iedereen dit gelijk bij zijn bank laten blokkeren!!

Met dank!

Thea

shannon1987

REKENNINGNUMMER DADIMA B.V. :

afgeboekt bedrag EUR -39,95
boekdatum 17-09-2010
naam tegenrekeninghouder DADIMA B.V.
tegenrekening 12.69.89.192
omschrijving 12.69.89.192 DADIMA B.V. ABONNEMENT TOPTIJDSCHRIFTEN

afgeboekt bedrag EUR -39,95
boekdatum 19-04-2010
naam tegenrekeninghouder PUBLI FORCE
tegenrekening 24.48.22.263
omschrijving 24.48.22.263 PUBLI FORCE

Zoals jullie zien met alle gegevens erbij! Het moet maar eens afgelopen zijn!

Shannon

hanedorp

AAN ALLE GEDUPEERDEN VAN : PUBLIFORCE - TOPTIJDSCHRIFTEN - DADIMA.

Het is even werk, stuur zoveel mogelijk mails sturen naar adverteerders met een klein bericht over oplichting en met verwijzing naar het forum.
Ik heb al in een veel eerder stadium contact gezocht met een Fa. in Kesteren.
De advertentie van dit bedrijf in THUISLEVEN bestaat nog. Begrijpelijk, adverteerders zullen een contract hebben met deze slimme ( misdadige ) jongens.
Succes.

cvproductions
Contacteer:

Adverteerders hebben heel vaak een contract voor 1 jaar, met een opzegtermijn van bv een maand. Ze zeggen niet tijdig op en zitten er dan weer voor een jaar aan vast. De bedragen die hiermee per jaar gemoeid zijn. liegen er niet om. € 400 ex BTW is slechts het begin!! Vergelijkbaar met andere oplichters in Nederland met namen als: bedrijvensite.nu (€ 129 - € 149 per maand!!!)
Wat zouden de adverteerders betalen? Kunnen de 'abonnees' op een van de bladen niet eens informeren? Ik ben heel benieuwd!!

Gesloten