LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service PostNl???

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gerrit1959

Service PostNl???

Ongelezen bericht door Gerrit1959 »

De kwaliteit van de post- c.q. pakjesbezorger is abominabel. Via Track&Trace zou vandaag een pakketje worden bezorgd. Dus vanaf 8 uur s-ochtends thuis geweest, de poort naar de huisdeur wagenwijd opengezet en geblokkeerd zodat die niet dicht zou waaien, constant iemand met zicht op de deur en dan beweren dat ze een poging hebben gedaan het pakketje af te leveren. Maar geen briefje in de brievenbus dat ze langs zijn geweest. Nu mis ik mijn zo gewenste pakketje met de kerstdagen. Gebeld met de zogenaamde service van PostNl waarbij je totaal niet het gevoel krijgt dat je serieus wordt genomen. Volgende aanbieding zou pas donderdag plaatsvinden. Ik heb gelijk ook maar de leverancier gemaild over de kwaliteit van hun bezorger. Kunnen ze hun voordeel mee doen.
Ik vermoed dat de bezorger hier nooit aan de deur is geweest.

sjohie

Re: Service PostNl???

Ongelezen bericht door sjohie »

Gerrit1959 schreef:De kwaliteit van de post- c.q. pakjesbezorger is abominabel. Via Track&Trace zou vandaag een pakketje worden bezorgd. Dus vanaf 8 uur s-ochtends thuis geweest, de poort naar de huisdeur wagenwijd opengezet en geblokkeerd zodat die niet dicht zou waaien, constant iemand met zicht op de deur en dan beweren dat ze een poging hebben gedaan het pakketje af te leveren. Maar geen briefje in de brievenbus dat ze langs zijn geweest. Nu mis ik mijn zo gewenste pakketje met de kerstdagen. Gebeld met de zogenaamde service van PostNl waarbij je totaal niet het gevoel krijgt dat je serieus wordt genomen. Volgende aanbieding zou pas donderdag plaatsvinden. Ik heb gelijk ook maar de leverancier gemaild over de kwaliteit van hun bezorger. Kunnen ze hun voordeel mee doen.
Ik vermoed dat de bezorger hier nooit aan de deur is geweest.
Wat staat er op de track&trace site, ook dat het pakketje is afgeleverd? Daar lees ik nl niks over in je post.. Een poging tot aflevering betekend dat deze A)succesvol is, en één van je buren een pikkedief is, de bezorger steelt, of jij niet helemaal eerlijk bent of B) dat deze onsuccesvol was, en het pakketje bij postnl blijft tot na de kerst.

Waar wat is precies de poort naar de voordeur? Misschien drijft het pakketje in de slotgracht ofzo?

consument2012

Re: Service PostNl???

Ongelezen bericht door consument2012 »

Ik vind de service echt slecht van de Post NL, nu al 2 pakjes retour gezonden aangezien ik een niet bestaand adres zou hebben. Heb in het verleden van deze leveranciers al eerder pakketjes wel ontvangen, ben niet verhuist en het huis staat er nog steeds. Nu is het zo dat de post nw bezorgers heeft aangenomen of door een andere bezorgdienst laat bezorgen en deze wellicht of de moeite niet willen nemen om goed te kijken of in het geheel niet willen bezorgen en automatisch retourneren oid want voorheen waren er nooit problemen. Selektvracht kan wel mijn huis vinden gelukkig!!. Naar een duur telefoonnummer á 45 ct per minuut bellen van post nl schiet ook niet op, je krijgt alleen de mededeling dat het inderdaad geretourneerd is en de bezorger erop zullen aanspreken. Een onderzoek instellen om eea op te lossen of een emailadres of een goedkoop telefoonnummer of mij terugbellen daartoe zijn ze niet genegen.

Gesloten