LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service firma Welzorg
Re: Slechte service firma Welzorg
Ik begrijp ook niet wat Tinne bedoelt cybertomaat.
espressoleut: klopt helemaal wat je zegt over de true track motoren, het zijn overigens wel top motoren.
espressoleut: klopt helemaal wat je zegt over de true track motoren, het zijn overigens wel top motoren.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Slechte service firma Welzorg
En nog even een reactie op dat wat ik las. 1 (één) op de tien is een gegronde klacht?
Is dat niet wat erg veel?
Hoevelen zijn er wel niet met een lichamelijke beperking die afhankelijk zijn van hulpmiddelen zoals een rolstoel e.d!
Als het dan bij een op de tien fout gaat dan noem ik dit ongehoord en mag organisatorisch niet eens plaats vinden. ( Nog afgezien van de kwaliteit van de helpdesk en monteurs).
Maar ja, ook in het roltoelvervoer is het niet veel beter.
Grootvader
Is dat niet wat erg veel?
Hoevelen zijn er wel niet met een lichamelijke beperking die afhankelijk zijn van hulpmiddelen zoals een rolstoel e.d!
Als het dan bij een op de tien fout gaat dan noem ik dit ongehoord en mag organisatorisch niet eens plaats vinden. ( Nog afgezien van de kwaliteit van de helpdesk en monteurs).
Maar ja, ook in het roltoelvervoer is het niet veel beter.
Grootvader
Re: Slechte service firma Welzorg
Perfect grootvader, ik had het niet beter kunnen vertellen.
Re: Slechte service firma Welzorg
espressoleut: het is een middel die niet in het gebied rijdt waar in in rij dus ik kan niet weten van dat er geen koolborstels meer in zitten
kanovaarder: ik zei niet dat het bij een op de tien fout gaat ik zei dat van de tien klachten die er zijn eentje gegrond is maar een is er een te veel ( maar dan blijven er nog altijd negen over die meteen een klacht in dienen terwijl er niets aan de hand is )
ben het er mee eens dat er veel van afhankelijk zijn en die proberen wij allemaal meteen te helpen maar wij hebben een bus bij ons en geen vrachtwagen dus ja het kan zijn dat wij het goede onderdeel niet bij ons hebben maar van de electrische rolstoel heeft iedere monteur bijna alles van in de bus zodat die meteen aan de praat kunnen gemaakt worden maar soms mag dat niet baten en dan zal hij toch echt na de fabriek terug moeten
ja dat kan je dan welzorg niet kwalijk gaan nemen als wij alles geprobeerd hebben maar dan wordt er wel gezocht na een passende oplossing
dan nu een gewetens vraag :
als er een klant een afspraak heeft met de monteur voor haar scootmobiel en er komen twee spoed gevallen binnen van electrische stoelen die het niet meer doen mag die klant van de scootmobiel dan afgebeld worden ?????
kanovaarder: ik zei niet dat het bij een op de tien fout gaat ik zei dat van de tien klachten die er zijn eentje gegrond is maar een is er een te veel ( maar dan blijven er nog altijd negen over die meteen een klacht in dienen terwijl er niets aan de hand is )
ben het er mee eens dat er veel van afhankelijk zijn en die proberen wij allemaal meteen te helpen maar wij hebben een bus bij ons en geen vrachtwagen dus ja het kan zijn dat wij het goede onderdeel niet bij ons hebben maar van de electrische rolstoel heeft iedere monteur bijna alles van in de bus zodat die meteen aan de praat kunnen gemaakt worden maar soms mag dat niet baten en dan zal hij toch echt na de fabriek terug moeten
ja dat kan je dan welzorg niet kwalijk gaan nemen als wij alles geprobeerd hebben maar dan wordt er wel gezocht na een passende oplossing
dan nu een gewetens vraag :
als er een klant een afspraak heeft met de monteur voor haar scootmobiel en er komen twee spoed gevallen binnen van electrische stoelen die het niet meer doen mag die klant van de scootmobiel dan afgebeld worden ?????
-
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45
Re: Slechte service firma Welzorg
@ toledo29 ......
Weet jij misschien hoe dat zit met die arola's/canta's ......
mijn buurvrouw heeft er een gekregen (bruikleen) dat
ging via uitleenservice thuiszorg (nu welzorg) maar is
nu via gemeente ... deze eist het wagentje nu terug
omdat hij een jaar heeft stil gestaan .
2 vragen : waarom doen jullie de uitleen van die karretjes
niet meer ....
mag de gemeente zomaar,waneer het hun uitkomt en er
verder niks aan de situatie veranderd is,
de wagen terughalen ???
@ TINNE ... joehoe ... waar zit je ???
>cybertomaat<
Weet jij misschien hoe dat zit met die arola's/canta's ......
mijn buurvrouw heeft er een gekregen (bruikleen) dat
ging via uitleenservice thuiszorg (nu welzorg) maar is
nu via gemeente ... deze eist het wagentje nu terug
omdat hij een jaar heeft stil gestaan .
2 vragen : waarom doen jullie de uitleen van die karretjes
niet meer ....
mag de gemeente zomaar,waneer het hun uitkomt en er
verder niks aan de situatie veranderd is,
de wagen terughalen ???
@ TINNE ... joehoe ... waar zit je ???
>cybertomaat<
Re: Slechte service firma Welzorg
Tinne is op zoek naar bot321.TINNE ... joehoe ... waar zit je ???
>cybertomaat<
Bot 321 had een briefje in de bus gehad dat
hij niet meer negatief mocht reageren op de e-sigaret.
(denk dat ze achter mijn adres zijn gekomen) dus was
eigenlijk een bedreiging.Heb me dus een paar dagen
zoet gehouden.Maar zit nu weer aan de beertender en
denk bij me eigen.Nou kom maar.
-
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45
Re: Slechte service firma Welzorg
@ bot321 ......
Het kan ook puur toeval zijn ... dat iemand door je straat liep
en dacht : DAT IS 'M !!!
En Tinne was kwaad op de vereniging van tomaat
dus dat moet worden uitgepraat voordat Tinne Cyber haat ...
maar dan moet tomaat wel weten waar het allemaal op slaat
tegen wie de klacht precies is en waar het over gaat ???
>Rob S.<
Het kan ook puur toeval zijn ... dat iemand door je straat liep
en dacht : DAT IS 'M !!!
En Tinne was kwaad op de vereniging van tomaat
dus dat moet worden uitgepraat voordat Tinne Cyber haat ...
maar dan moet tomaat wel weten waar het allemaal op slaat
tegen wie de klacht precies is en waar het over gaat ???
>Rob S.<
Laatst gewijzigd door cybertomaat op 05 jul 2007 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte service firma Welzorg
Beetje eigen schuld Cybertje .Teveel informatie gegeven.
Maar ja ook een teken hoe enkele zijn.
Maar ja ook een teken hoe enkele zijn.
Re: Slechte service firma Welzorg
ho ho, heel even (weinig tijd) tinne zit gewoon achter juupke en is niet op zoek naar Bot hoor, 'k zou niet weten waarom..dus ik was het niet van dat briefje. en cybertje, ik ben het niet zo eens met het uitreiken van de Rooie Reus aan het radar klubje, ze doen veel goede dingen van het radar klubje, maar ze zijn bij een aantal onderwerpen toch wel iets te tendentieus bezig. en dat vind ik minder, heb trouwens inmiddels wel wat verder gelezen als mijn neus lang is, tis alleen voor wat ze hebben gedaan m.b.t. het legiolease verhaal, dat nuanceert de boel voor mij ook weer een hele hoop..
en dat maakt toch wel weer veel goed.
Mvrgr. Tinne
en dat maakt toch wel weer veel goed.
Mvrgr. Tinne
Re: Slechte service firma Welzorg
Meen je dat bot321 van dat briefje.
-
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45
Re: Slechte service firma Welzorg
@ Tinne ......
Het thema van de rooie reus was dit keer :
Rooie reuzen tegen rauw kapitalisme ......
http://www.rooiereus.nl/
De site is nog in de lucht ... kijk eens naar
de twee andere genomineerden ......
En kijk ook ff naar het juryrapport.
Volgens mij moet iemand met uw intiligentie
dan ook inzien dat dit de keuze is die het
meest recht doet aan het thema.
Vr.Gr. >cybertomaat<
Het thema van de rooie reus was dit keer :
Rooie reuzen tegen rauw kapitalisme ......
http://www.rooiereus.nl/
De site is nog in de lucht ... kijk eens naar
de twee andere genomineerden ......
En kijk ook ff naar het juryrapport.
Volgens mij moet iemand met uw intiligentie
dan ook inzien dat dit de keuze is die het
meest recht doet aan het thema.
Vr.Gr. >cybertomaat<
-
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45
Re: Slechte service firma Welzorg
Kleine aanvulling ......
Ik heb mevr. Hertzenberg en twee andere radarmedewerkers
ontmoet bij de rode hoed ... geen mod helaas ...
en het zijn naast goede tv makers ook nog eens gezellige,
sociale mensen waar je goed mee kan praten en lachen .
Ik heb mevr. Hertzenberg en twee andere radarmedewerkers
ontmoet bij de rode hoed ... geen mod helaas ...
en het zijn naast goede tv makers ook nog eens gezellige,
sociale mensen waar je goed mee kan praten en lachen .
Re: Slechte service firma Welzorg
.Geplaatst op 05 Jul 2007 19:32 door NijMeGeN
--------------------------------------------------------------------------------
Meen je dat bot321 van dat briefje
Zeker weten NijMeGen geen woord van gelogen.
Maar zoals je ziet bij de e-sigaret geen naam erbij
zijn allemaal nicknamen.
Dus geen flauw iedee van wie.
Re: Slechte service firma Welzorg
Ach bot321 je niet laten afschrikken.
Re: Slechte service firma Welzorg
en daarom zei ik al, heb inmiddels verder gelezen als mijn neus lang is. dus inmiddels weet ik hoe het zit.....................
Mvrgr, Tinne
Mvrgr, Tinne
-
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45
Re: Slechte service firma Welzorg
@ tinne ......
pffffff ... gelukkig maar
......
pffffff ... gelukkig maar
......
Re: Slechte service firma Welzorg
welzorg laat steken vallen en levert slechte service
wie heeft er nog meer problemen met de producten en de service (of het gebrek daaraan)
zelf heb ik bijna 15 maanden 'gekloot' (excuses voor dit lelijke woord) gehad mbt de levering van mijn nieuwe elektrische rolstoel. '
hierbij zij zoveel rare vreemde mesjokke dingen gebeurd ; dat zou je zelf niet kunnen verzinnen.
ook uit mijn omgeving hoor ik nare verhalen over dingen die voor geen meter kloppen.
hulpmiddelen die steeds maar niet geleverd worden, oudere mensen die alsmaar aan het lijntje worden gehouden, week na week terwijl er maar heel weinig behoeft te gebeuren
kent U ze ook die verhalen?
ik wil deze gaan verzamelen en vervolgens de kranten, de omroepen en àlle politieke partijen lokaal en landelijk hiervan op de hoogte gaan brengen
in de hoop dat die aanbestedingscontracten er uit gesodemieterd worden want dit werkt voor geen meter!
reageer naar : [email protected] onder vermelding van Wèlzorg
mvrgr
l.fonville
wie heeft er nog meer problemen met de producten en de service (of het gebrek daaraan)
zelf heb ik bijna 15 maanden 'gekloot' (excuses voor dit lelijke woord) gehad mbt de levering van mijn nieuwe elektrische rolstoel. '
hierbij zij zoveel rare vreemde mesjokke dingen gebeurd ; dat zou je zelf niet kunnen verzinnen.
ook uit mijn omgeving hoor ik nare verhalen over dingen die voor geen meter kloppen.
hulpmiddelen die steeds maar niet geleverd worden, oudere mensen die alsmaar aan het lijntje worden gehouden, week na week terwijl er maar heel weinig behoeft te gebeuren
kent U ze ook die verhalen?
ik wil deze gaan verzamelen en vervolgens de kranten, de omroepen en àlle politieke partijen lokaal en landelijk hiervan op de hoogte gaan brengen
in de hoop dat die aanbestedingscontracten er uit gesodemieterd worden want dit werkt voor geen meter!
reageer naar : [email protected] onder vermelding van Wèlzorg
mvrgr
l.fonville