LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service firma Welzorg
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 01 sep 2006 10:43
Slechte service firma Welzorg
De firma welzorg is verantwoordelijk voor aanpassingen aan mijn rolstoel. ik ben nu al vanaf 1 februari 2006 bezig om dit rond te krijgen. Nu is dit nog niet klaar. Wie heeft ook een slechte ervaring met Welzorg (Amsterdam) en wie kan mij zeggen welke stappen je kan nemen om deze firma duidelijk te maken dat het zo niet langer kan.
Re: Slechte service firma Welzorg
Een aantal jaar geleden, werd er in onze gemeente via de wvg, het onderhoud van mijn rolstoel gedaan door de Welzorg. trage service en en aan de telefoon ook nog eens onkundige mensen! En als klap op de vuurpijl leverden ze mij op een gegeven moment een voorwiel met een bobbel op het bandje. Achteraf bleek dat deze bobbel eigenlijk best gevaarlijk was want de band die had kunnen ploffen (klapband).
omdat het al een aantal jaar geleden is ergens rond het millenium en het onderhoud aan mijn rolstoel niet meer wordt verzorgt door de Welzorg. Heb ik lang getwijfeld of ik er nog een berichtje aan zou wijden of niet gelukkig kwam ik al zoekend dit topic tegen (ja ik heb bewust op welzorg gezocht). Ik ben dus duidelijk niet de enigste die een slechte ervaring heeft met de Welzorg. die ik trouwens al jaren de GEENzorg noem.
omdat het al een aantal jaar geleden is ergens rond het millenium en het onderhoud aan mijn rolstoel niet meer wordt verzorgt door de Welzorg. Heb ik lang getwijfeld of ik er nog een berichtje aan zou wijden of niet gelukkig kwam ik al zoekend dit topic tegen (ja ik heb bewust op welzorg gezocht). Ik ben dus duidelijk niet de enigste die een slechte ervaring heeft met de Welzorg. die ik trouwens al jaren de GEENzorg noem.
Re: Slechte service firma Welzorg
Ben een leek op dat gebied maar wat voor een onderhoud
vraagt een rolstoel? Bandje plakken beschouw ik niet als
onderhoud er is er altijd wel een in de fam. die een band
kan plakken.Als ik na een jaar mijn fiets (die ongebruikt
in de schuur heeft gestaan) weer pak dan hoef ik alleen
een beetje olie op de ketting te doen en hij rijd weer als
een trein.Men kan natuurlijk ook wel teveel willen.
vraagt een rolstoel? Bandje plakken beschouw ik niet als
onderhoud er is er altijd wel een in de fam. die een band
kan plakken.Als ik na een jaar mijn fiets (die ongebruikt
in de schuur heeft gestaan) weer pak dan hoef ik alleen
een beetje olie op de ketting te doen en hij rijd weer als
een trein.Men kan natuurlijk ook wel teveel willen.
Re: Slechte service firma Welzorg
Een rolstoel is niet met een fiets te vergelijken en een band van een rolstoel is wel iets heel anders dan die van een fiets.
Een rolstoel is vaak elektrisch en dat vergt toch wel zeker regelmatige onderhoud.
Ik zelf heb gelukkig geen ervaring met de Welzorg maar ik hoor het wel van anderen en ze noemen ze niet voor niets Kwelzorg.
Maanden wachten op reparaties zijn in Deventer en ook in Ede geen uitzondering. In Ede zijn er zelfs vragen in de Gemeenteraad erover geweest en ze hebben daar een ultimatum gesteld dat vóór 1 april alles afgehandelt moest zijn. Dat zegt toch genoeg.
Een rolstoel is vaak elektrisch en dat vergt toch wel zeker regelmatige onderhoud.
Ik zelf heb gelukkig geen ervaring met de Welzorg maar ik hoor het wel van anderen en ze noemen ze niet voor niets Kwelzorg.
Maanden wachten op reparaties zijn in Deventer en ook in Ede geen uitzondering. In Ede zijn er zelfs vragen in de Gemeenteraad erover geweest en ze hebben daar een ultimatum gesteld dat vóór 1 april alles afgehandelt moest zijn. Dat zegt toch genoeg.
Re: Slechte service firma Welzorg
Electrisch??? Ik dacht dat dat een scootmobiel was.Geplaatst op 31 Mrt 2007 00:25 door Hansje123
--------------------------------------------------------------------------------
Een rolstoel is niet met een fiets te vergelijken en een band van een rolstoel is wel iets heel anders dan die van een fiets.
Een rolstoel is vaak elektrisch en dat vergt toch wel zeker regelmatige onderhoud.
Ja die hebben onderhoud nodig.
Maar een rolstoel is toch gewoon zo'n ding met
fietswielen of wat kleinere wielen.
Re: Slechte service firma Welzorg
Het ging in mijn geval om het vervangen van een versleten band en niet het plakken van een band. Het plaatsen van nieuwe banden valt onder onderhoud van een rolstoel.
Dat van Ede had ik nog niet eens gehoord. Hopenlijk gaat de Welzorg nu iets doen aan de service in heel het land en niet alleen in Ede omdat daar toevallig vragen zijn geweest in de gemeenteraad.
Dat van Ede had ik nog niet eens gehoord. Hopenlijk gaat de Welzorg nu iets doen aan de service in heel het land en niet alleen in Ede omdat daar toevallig vragen zijn geweest in de gemeenteraad.
Re: Slechte service firma Welzorg
Plakken of vervangen maakt niet uit karweitje van hooguitGeplaatst op 31 Mrt 2007 11:29 door Black
--------------------------------------------------------------------------------
Het ging in mijn geval om het vervangen van een versleten band en niet het plakken van een band. Het plaatsen van nieuwe banden valt onder onderhoud van een rolstoel.
een kwartier.Is er nou niemand in de fam.die dat kan?
Dit bedoel ik met men kan ook teveel eisen.
Kapot is wat anders maar klagen over zoiets moet
niet kunnen.
Re: Slechte service firma Welzorg
Je bent echt een leekPlakken of vervangen maakt niet uit karweitje van hooguit
een kwartier.Is er nou niemand in de fam.die dat kan?
Dit bedoel ik met men kan ook teveel eisen.
Kapot is wat anders maar klagen over zoiets moet
niet kunnen.
Want de banden moeten door de firma die het onderhoud doet geleverd worden om een rolstoel zitten helaas andere banden dan onder een fiets.
Re: Slechte service firma Welzorg
bot321 kijk even op www.sunrisemedical.com dan zul je zien dat er een hoop technische kennis nodig is, en zeker voor electrische rolstoelen.
Als je ziet wat een mogelijkheden op een electrische rolstoel gebouwd kan worden (high tech) is echt heel veel.
Nog wat links,
www.permobil.com
www.care2move.nl
www.invacare.nl
Als je ziet wat een mogelijkheden op een electrische rolstoel gebouwd kan worden (high tech) is echt heel veel.
Nog wat links,
www.permobil.com
www.care2move.nl
www.invacare.nl
Re: Slechte service firma Welzorg
is mij duidelijk.
dacht dat het om een rolstoel ging
die je normaal ziet waar je de handen bij nodig hebt.
dacht dat het om een rolstoel ging
die je normaal ziet waar je de handen bij nodig hebt.
Re: Slechte service firma Welzorg
Ik zou iemand thuis krijgen ivm een douche zitje, dhr zou de thuis situatie gaan bekijken hoe of wat.
Maar voor dat dhr hier kwam had ik een telefonische afspraak gemaakt dat hij om 3 uur hier zou wezen, 2 dagen later belde welzorg op of het om 1 uur kon, dus ik gaf aan geen probleem ik neem wel eerder vrij van mijn werk.
Dus ik zit hier te wachten 1 uur geen welzorg dus ik een kwartier later gebeld, ja sorry het wordt wat later het loopt hier wat uit.
Oke geen probleem 2 uur nog niemand dus ik weer bellen ja het wordt een uur of 3, nou je raad het al 3 uur nog niemand om 4 uur belde ze ja we zijn onderweg hoor we konden het niet vinden, dat was klacht nr 1.
Op 25 mei een afspraak gemaakt, voor mijn rolstoel daar mist een schroef uit en mijn banden zijn om de haverklap zacht dus daar moet naar gekeken worden, werd mij gezegd tussen 1 en 5 uur komt er iemand ow zei ik, ik heb om vier een afspraak in het ziekenhuis geen probleem mevr ik zet het hier neer en ze komen dan zeker voor half 4 bij u langs.
Nou om half 4 was er nog niemand geweest dus ik moest wel gaan anders zou ik te laat komen voor mijn ziekenhuis afspraak. Kom ik thuis rond de klok van 5 uur ligt er een briefje in de bus dat ze om kwart over 4 hier aan de deur zijn geweest maar ja ze troffen niemand thuis duhhh raar he, ik heb dat ook doorgegeven.
Nu zouden ze vrijdag 1 juni komen, maar ik gaf aan dat ik net nieuw werk had gevonden en ik had een training of het opgeschoven kon worden ja hoor geen probleem dan komen ze woensdag 6 juni bij u langs tussen 9 en 12.
Nou je raad het al niemand is hier langs geweest, dus ik iets over 12 gebeld hallo waar blijven ze ja ze komen altijd tussen 9 en 1 dus nog even geduld mevr, nou me geduld werd inderdaad op de proef gesteld want om half 2 was er nog niemand.
Ik contact opgenomen met de klantenservice dat het me nou tot hier zit en waar ze nu blijven want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Ow mevr ik verbind u even door, iemand anders aan de lijn en die zeg mevr u staat hier helemaal niet ingeschreven dus we hebben geen gegevens van u dus daarom kunnen we u niet helpen.
Ik doorgegeven dat ik eerst bij de rsa was maar dat het nu een koopvoorziening is van de gemeente Almere en dat jullie dit nu hebben overgenomen. Maar al met al ik kwam geen stap verder, ik de rsa gebeld en gevraagd wat ik kan doen, die persoon zei bel met de ciz in Almere en meld hun jou klacht mischien dat we toch wat kunnen betekenen voor je.
Ik eerst weer gebeld met de klantenservice en dat ik toch echt wil dat mijn rolstoel gemaakt wil hebben, mevr ik heb het genoteerd u wordt zsm terug gebeld het is nu vrijdag 8 juni en ik heb nog niks gehoord van ze.
Heb net de ciz gebeld in Almere en gevraagd of ik weer bij de rsa terecht kon, maar dat kan dus niet. Ze zouden contact opnemen met de welzorg, nu ik dit zit te typen heeft de ciz mij net gebeld ze gaf me aan de welzorg gesproken te hebben, en die gaan me zo bellen gaf ze aan want ze hebben een spoed plek geregeld. Maar mochten ze nou niet bellen dan moet ik maandag weer ciz bellen om dit door te geven.
Ik hou jullie op de hoogte hoe dit af gaat lopen.
Groetjes
Maar voor dat dhr hier kwam had ik een telefonische afspraak gemaakt dat hij om 3 uur hier zou wezen, 2 dagen later belde welzorg op of het om 1 uur kon, dus ik gaf aan geen probleem ik neem wel eerder vrij van mijn werk.
Dus ik zit hier te wachten 1 uur geen welzorg dus ik een kwartier later gebeld, ja sorry het wordt wat later het loopt hier wat uit.
Oke geen probleem 2 uur nog niemand dus ik weer bellen ja het wordt een uur of 3, nou je raad het al 3 uur nog niemand om 4 uur belde ze ja we zijn onderweg hoor we konden het niet vinden, dat was klacht nr 1.
Op 25 mei een afspraak gemaakt, voor mijn rolstoel daar mist een schroef uit en mijn banden zijn om de haverklap zacht dus daar moet naar gekeken worden, werd mij gezegd tussen 1 en 5 uur komt er iemand ow zei ik, ik heb om vier een afspraak in het ziekenhuis geen probleem mevr ik zet het hier neer en ze komen dan zeker voor half 4 bij u langs.
Nou om half 4 was er nog niemand geweest dus ik moest wel gaan anders zou ik te laat komen voor mijn ziekenhuis afspraak. Kom ik thuis rond de klok van 5 uur ligt er een briefje in de bus dat ze om kwart over 4 hier aan de deur zijn geweest maar ja ze troffen niemand thuis duhhh raar he, ik heb dat ook doorgegeven.
Nu zouden ze vrijdag 1 juni komen, maar ik gaf aan dat ik net nieuw werk had gevonden en ik had een training of het opgeschoven kon worden ja hoor geen probleem dan komen ze woensdag 6 juni bij u langs tussen 9 en 12.
Nou je raad het al niemand is hier langs geweest, dus ik iets over 12 gebeld hallo waar blijven ze ja ze komen altijd tussen 9 en 1 dus nog even geduld mevr, nou me geduld werd inderdaad op de proef gesteld want om half 2 was er nog niemand.
Ik contact opgenomen met de klantenservice dat het me nou tot hier zit en waar ze nu blijven want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Ow mevr ik verbind u even door, iemand anders aan de lijn en die zeg mevr u staat hier helemaal niet ingeschreven dus we hebben geen gegevens van u dus daarom kunnen we u niet helpen.
Ik doorgegeven dat ik eerst bij de rsa was maar dat het nu een koopvoorziening is van de gemeente Almere en dat jullie dit nu hebben overgenomen. Maar al met al ik kwam geen stap verder, ik de rsa gebeld en gevraagd wat ik kan doen, die persoon zei bel met de ciz in Almere en meld hun jou klacht mischien dat we toch wat kunnen betekenen voor je.
Ik eerst weer gebeld met de klantenservice en dat ik toch echt wil dat mijn rolstoel gemaakt wil hebben, mevr ik heb het genoteerd u wordt zsm terug gebeld het is nu vrijdag 8 juni en ik heb nog niks gehoord van ze.
Heb net de ciz gebeld in Almere en gevraagd of ik weer bij de rsa terecht kon, maar dat kan dus niet. Ze zouden contact opnemen met de welzorg, nu ik dit zit te typen heeft de ciz mij net gebeld ze gaf me aan de welzorg gesproken te hebben, en die gaan me zo bellen gaf ze aan want ze hebben een spoed plek geregeld. Maar mochten ze nou niet bellen dan moet ik maandag weer ciz bellen om dit door te geven.
Ik hou jullie op de hoogte hoe dit af gaat lopen.
Groetjes
Re: Slechte service firma Welzorg
Nou uiteindelijk hebben ze toch gebeld, ciz in almere had het over dinsdag maar die zat alweer vol dus het wordt nu aanstaande donderdag tussen 9 en 13 dus ben heel benieuwd
3 x is scheepsrecht zeggen ze wel is he dus we duimen maar dat het zo is
3 x is scheepsrecht zeggen ze wel is he dus we duimen maar dat het zo is
Re: Slechte service firma Welzorg
we kunnen allemaal wel lopen zeuren op deze mensen maar ze doen ook veel dingen goed en op een normale rolstoel zitten gewoon banden die een fietsenmaker ook heeft dus als die kapot is en ze hebben niet zo snel een monteur te plaatsen is er toch wel iemand die dat bandje ff kan repareren !
ik weet iedereen wil meteen geholpen worden en het liefst een uur geleden al maar we moeten ons ook eens bedenken dat de monteurs op de weg hun uiterste best doen maar ook vaak een gezin thuis hebben die ze een keertje willen zien met het avond eten
ik weet iedereen wil meteen geholpen worden en het liefst een uur geleden al maar we moeten ons ook eens bedenken dat de monteurs op de weg hun uiterste best doen maar ook vaak een gezin thuis hebben die ze een keertje willen zien met het avond eten
Re: Slechte service firma Welzorg
en nog iets bij de andere firma's gaan er ook dingen mis en vaker als we denken
denk daar maar eens over na
denk daar maar eens over na
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Slechte service firma Welzorg
Welzorg en de kosten voor hulpmiddelen voor gehandicapten.
Het is over de gehele linie een grote puinzooi door de top te belonen met hoge salarissen en bonussen die niet zijn gebasseerd op prestaties, dat is mij zo langzamerhand wel duidelijk als (ex) chauffeur in onder andere het Traxx = nu Valysvervoer naast enige ervaring met de kosten van hulpmiddelen.
U kent dit niet? Die volle magazijnen vol met rolstoelen in alle soorten en maten? Weliswaar 2-e hands maar uitstekend geschikt nog!
Nee, het moet beslist nieuw!
Trapliften, slechts enkele maanden oud die gewoon bij het grofvuil gaan als de gebruiker is overleden of uit het huis vertrekt.
Kortom, er wordt volkomen onnodig met miljoenen gesmeten!
Grootvader
Het is over de gehele linie een grote puinzooi door de top te belonen met hoge salarissen en bonussen die niet zijn gebasseerd op prestaties, dat is mij zo langzamerhand wel duidelijk als (ex) chauffeur in onder andere het Traxx = nu Valysvervoer naast enige ervaring met de kosten van hulpmiddelen.
U kent dit niet? Die volle magazijnen vol met rolstoelen in alle soorten en maten? Weliswaar 2-e hands maar uitstekend geschikt nog!
Nee, het moet beslist nieuw!
Trapliften, slechts enkele maanden oud die gewoon bij het grofvuil gaan als de gebruiker is overleden of uit het huis vertrekt.
Kortom, er wordt volkomen onnodig met miljoenen gesmeten!
Grootvader
Re: Slechte service firma Welzorg
Maar dat gebeurt overal he Grootvader.
Re: Slechte service firma Welzorg
en waarom worden die tweedehands middelen niet meer in gezet .......
omdat de gebruikers ze niet willen die willen alles moet nieuw zijn anders gaan ze klagen bij de gemeente
ja en zo haal je het aantal klachten wel omhoog
omdat de gebruikers ze niet willen die willen alles moet nieuw zijn anders gaan ze klagen bij de gemeente
ja en zo haal je het aantal klachten wel omhoog
Re: Slechte service firma Welzorg
Hoeveel klachten zijn er dan toledo29, als je niet weet waar je over klets kan je beter niks zeggen.
Re: Slechte service firma Welzorg
denk dat ik er meer van afweet als jij dus probeer me niet af te zeuren en net doen alsof jij hier alles van af weet en de beste bent