LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarprogramma's Betaalde klik-emails
Spaarprogramma's Betaalde klik-emails
Al jarenlang ben ik lid van verschillende spaarprogramma's waarbij ik emails toegezonden krijg en wanneer ik daar op klik wordt er een vergoeding gegeven.
Nu is er eentje (Thijs Klikdeal) waar ik het laatste 1,5 jaar bezig ben met klagen omdat het sparen totaal niet opschiet.
Eerst kon er uitbetaling aangevraagd worden bij 10 euro, maar toen ik de uitbetaling aan wilde vragen bleek dit ineens stilzwijgend verhoogd te zijn naar 12,50
Sinds die tijd krijg ik amper nog mailtjes en elke keer opnieuw stuur ik het klachtenformulier in omdat er dan zo weer een paar weken voorbij gaan zonder dat er een mailtje komt en ik wil er gewoon vanaf.
Ik sta nu op 11,65 en heb net maar weer een mailtje verstuurd omdat de laatste alweer 3 weken geleden is.
Is hier nu niets aan te doen en zijn er meerderen met deze ervaring?
Nu is er eentje (Thijs Klikdeal) waar ik het laatste 1,5 jaar bezig ben met klagen omdat het sparen totaal niet opschiet.
Eerst kon er uitbetaling aangevraagd worden bij 10 euro, maar toen ik de uitbetaling aan wilde vragen bleek dit ineens stilzwijgend verhoogd te zijn naar 12,50
Sinds die tijd krijg ik amper nog mailtjes en elke keer opnieuw stuur ik het klachtenformulier in omdat er dan zo weer een paar weken voorbij gaan zonder dat er een mailtje komt en ik wil er gewoon vanaf.
Ik sta nu op 11,65 en heb net maar weer een mailtje verstuurd omdat de laatste alweer 3 weken geleden is.
-
Re: Spaarprogramma's Betaalde klik-emails
Er is prima iets aan te doen. Niet meedoen met dat soort onzin.Anja2802 schreef:Al jarenlang ben ik lid van verschillende spaarprogramma's waarbij ik emails toegezonden krijg en wanneer ik daar op klik wordt er een vergoeding gegeven.
Bestaat zoiets? Wow.
@Barre Barry - Dit vind ik nu een flauwe reactie
Ik ben al jarenlang van meerdere van dit soort spaarprogramma's lid en heb met geen enkele ooit problemen gehad, ook niet met uitbetalen. Aangezien dit geen flauwekul topic is verwacht ik ook serieuze antwoorden
@Julie444 - Ja hoor Julie4444, ze bestaan. De één wat beter dan de ander, géén aanrader is Ladymail, Mailbeurs en Thijs Klikdeal.
Mailbeurs staat in dit rijtje omdat de betaling miniem is en eigenlijk de moeite niet waard en Ladymail omdat daar de laatste 2 jaar steeds van alles aan de hand is(geweest).

@Julie444 - Ja hoor Julie4444, ze bestaan. De één wat beter dan de ander, géén aanrader is Ladymail, Mailbeurs en Thijs Klikdeal.
Mailbeurs staat in dit rijtje omdat de betaling miniem is en eigenlijk de moeite niet waard en Ladymail omdat daar de laatste 2 jaar steeds van alles aan de hand is(geweest).
Waarom zou je überhaupt spam willen openen en aanklikken? Dat is nogal risicovol wat betreft je veiligheid. En waarom zou je partijen die je spam sturen je bankrekeningnummer geven?Anja2802 schreef:@Julie444 - Ja hoor Julie4444, ze bestaan. De één wat beter dan de ander, géén aanrader is Ladymail, Mailbeurs en Thijs Klikdeal.
Dit is géén spam wat je ontvangt maar een gewone mail van dat programma met daarin een advertentie. Wanneer je daarop klikt verdien je geld, zo simpel is het 

Werkelijk? Waarom zou iemand jou geld gaan betalen om te klikken op advertenties in emails?Anja2802 schreef:Dit is géén spam wat je ontvangt maar een gewone mail van dat programma met daarin een advertentie. Wanneer je daarop klikt verdien je geld, zo simpel is het
Omdat ze zelf nog meer betaald krijgen van de adverteerders die zo hopen een groter publiek te bereiken.
Maar ik hoopte eigenlijk antwoorden te krijgen op mijn vraag???
Maar ik hoopte eigenlijk antwoorden te krijgen op mijn vraag???
En daar gaat het dus mis. Bedrijven hebben niet de behoefte aan mensen die betaald worden om hun advertenties te zien. Ze willen dat echte klanten hun advertenties zien. De vraag blijft dus waarom bedrijven zouden willen betalen zodat advertenties worden gelezen.Anja2802 schreef:Omdat ze zelf nog meer betaald krijgen van de adverteerders die zo hopen een groter publiek te bereiken.
Dat is de essentie van de hele advertentiemarkt: de adverteerder betaalt om zijn advertentie gezien te krijgen...
En waarschijnlijk dat je bij één op de zoveel advertenties toch nog even denkt: hé, daar wil ik meer van weten. De 'winst' van die klik-programma's zit er ondermeer in dat de advertenties bij jouw 'profiel'passen. Dus heb je geen huisdieren, dan krijg je niets over dierenvoer. Heb je een kat, dan kan het zowel voor adverteerder als voor jou interessant zijn om daar advertenties voor te krijgen. Met een beetje geluk meer slagingskans dan zomaar in het wild adverteren.
En waarschijnlijk dat je bij één op de zoveel advertenties toch nog even denkt: hé, daar wil ik meer van weten. De 'winst' van die klik-programma's zit er ondermeer in dat de advertenties bij jouw 'profiel'passen. Dus heb je geen huisdieren, dan krijg je niets over dierenvoer. Heb je een kat, dan kan het zowel voor adverteerder als voor jou interessant zijn om daar advertenties voor te krijgen. Met een beetje geluk meer slagingskans dan zomaar in het wild adverteren.
Ja en nee. Nee omdat ze willen dat hun doelgroep de advertentie te zien zal krijgen. Dus geen maandverband tijdens voetbal en geen doe het zelf tijdens soaps. Zeker bij internet is het mogelijk om zeer specifiek een bepaalde doelgroep te bereiken. Mensen die middels vele uren emails klikken een paar centen willen bijverdienen vallen niet in de doelgroep.kweenie schreef:Dat is de essentie van de hele advertentiemarkt: de adverteerder betaalt om zijn advertentie gezien te krijgen...
Stel je moet 1.000 emails bekijken en aanklikken voor een tientje verdiensten. 1 cent per email dus. En stel dat je per email 1 seconde nodig hebt. Dan heb je het over 60 emails per minuut (en dat is al zeer, zeer snel), en dus meer dan 16 minuten voordat je 1.000 emails bekeken hebt. Je verdiensten worden dan minder dan 15 euro per uur. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat een zeer hoge verdienste.
De mensen die op die manier hun geld moeten verdienen zullen niet in de doelgroep van de adverteerders zitten.
Het gaat er niet om of je wel of niet in de doelgroep zit, het gaat om het bekijken van de advertentie en de naamsbekendheid. Je ziet een advertentie over product x en jijzelf bent geïnteresseerd of je praat met iemand en het onderwerp komt op een bepaald product. Jij kan dan weer het product promoten met mond op mond reclame.kuklos schreef:Ja en nee. Nee omdat ze willen dat hun doelgroep de advertentie te zien zal krijgen. Dus geen maandverband tijdens voetbal en geen doe het zelf tijdens soaps. Zeker bij internet is het mogelijk om zeer specifiek een bepaalde doelgroep te bereiken. Mensen die middels vele uren emails klikken een paar centen willen bijverdienen vallen niet in de doelgroep.kweenie schreef:Dat is de essentie van de hele advertentiemarkt: de adverteerder betaalt om zijn advertentie gezien te krijgen...
Stel je moet 1.000 emails bekijken en aanklikken voor een tientje verdiensten. 1 cent per email dus. En stel dat je per email 1 seconde nodig hebt. Dan heb je het over 60 emails per minuut (en dat is al zeer, zeer snel), en dus meer dan 16 minuten voordat je 1.000 emails bekeken hebt. Je verdiensten worden dan minder dan 15 euro per uur. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat een zeer hoge verdienste.
De mensen die op die manier hun geld moeten verdienen zullen niet in de doelgroep van de adverteerders zitten.
Ik doe dit al jaren bij een paar betrouwbare sites. Daarnaast doe ik ook online enquêtes invullen voor punten of producten. Met de feestdagen aan het einde van het jaar heb je toch een klein spaarpotje.
Wist het ook niet: gewoon klikken en wat geld verdienen. https://panel.gfkintomart.nl/home.html is het enige waar ik aan meedoe daar krijg je geen geld maar punten. Iedere 2000 punten is een tientje waard, maar duurt eeuwen. Kan men besteden bij diverse online winkels zoals Wehkamp, Bol.com, Kijkshop enz. Of je kan het gespaarde weggeven aan b.v. Kika. Ik heb nu ruim 6000 punten, dus €30,00, 'spaar' door tot €40,00 en koop ik iets bij Wehkamp. Scheelt toch weer geld. Ga eens zoeken waar dat kan, best wel nieuwsgierig. Hoop dat je snel je geld krijgt.Anja2802 schreef:Dit is géén spam wat je ontvangt maar een gewone mail van dat programma met daarin een advertentie. Wanneer je daarop klikt verdien je geld, zo simpel is het
Dat valt nog te bezien. Misschien dat het juist wel nieuwsgierige mensen zijn, die uit zijn op leuke voordeeltjes en dan kan dat voor bepaalde adverteerders juist een interessante doelgroep zijn.Mensen die middels vele uren emails klikken een paar centen willen bijverdienen vallen niet in de doelgroep.
Het is natuurlijk ook niet zo dat je een uur achter elkaar ermee bezig bent. Maar regelmatig een paar minuten kan je zo weer wat euro's opleveren.
Jij weet het niet, ik weet het wel.kweenie schreef:Het is natuurlijk ook niet zo dat je een uur achter elkaar ermee bezig bent. Maar regelmatig een paar minuten kan je zo weer wat euro's opleveren.
Dit soort onzin kun je met een PHP-scriptje of een Perl-scriptje eenvoudig automatiseren en dan wordt je slapende rijk, denk je. Niet dus, die lui betalen hooguit 2-3 euro uit en voor de rest bekijk je het maar. Wie gaat er voor 2-3 euro nu een uur zitten klikken op van alles en nogwat waarbij je PC meteen vergaan is van de spyware en de trojans? Als je zo stom bent dat te doen en je gebruikt een notebook met een ingebouwde camera, dan zou ik er heel snel een plakbandje overheen plakken, over die camera dan. Beter is die hele notebook of PC nooit meer aan te zetten.
Ja, ik ben programmeur en ik verbaas me telkens weer hoe naïef mensen zijn. Ik zeg altijd maar: aan een aap geef je ook geen boormachine, daar komen ongelukken van.
Ben al jaren bij GfK en nog nooit een aap met een boormachine tegengekomen, maar ook geen euro's ontvangen met een paar minuten. Jammer genoeg.rdrcritic schreef:kweenie schreef:Het is natuurlijk ook niet zo dat je een uur achter elkaar ermee bezig bent. Maar regelmatig een paar minuten kan je zo weer wat euro's opleveren.Ja, ik ben programmeur en ik verbaas me telkens weer hoe naïef mensen zijn. Ik zeg altijd maar: aan een aap geef je ook geen boormachine, daar komen ongelukken van.

och, al regelmatig een paar tientjes gekregen.rdrcritic schreef:Jij weet het niet, ik weet het wel.kweenie schreef:Het is natuurlijk ook niet zo dat je een uur achter elkaar ermee bezig bent. Maar regelmatig een paar minuten kan je zo weer wat euro's opleveren.
Dit soort onzin kun je met een PHP-scriptje of een Perl-scriptje eenvoudig automatiseren en dan wordt je slapende rijk, denk je. Niet dus, die lui betalen hooguit 2-3 euro uit en voor de rest bekijk je het maar.
Ik vraag me ook af wat meer moeite is, een scriptje schrijven dat alle mogelijke acties die je zou kunnen moeten doen ondervangt (dat wisselt namelijk nogal eens), of simpelweg doen wat ze vragen...
Laatst gewijzigd door Radar op 17 mei 2015 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigende tekst verwijderd
Reden: Beledigende tekst verwijderd