Ik vind het grootste voordeel dat ik de spullen direct uit het schap na het scannen kan inpakken in tas of krat.
Juridisch gezien ben je wel in overtreding, immers spullen in tas of jas stoppen in de winkel staat gewoon gelijk aan diefstal. Dat het met een handscanner in de hand wordt gedoogd is nog altijd opvallend te noemen en werkt veel diefstal in de hand.
Mijn blauwe supermarkt geeft het zelf aan als een van de voordelen van zelfscannen: "Je kan direct jouw boodschappen inpakken"
Mijn wadjan is eigenlijk aan vervanging toe. Maar die is natuurlijk niet te sparen/kopen bij Appie. Dat wordt weer bestellen in Indonesië.... verzending is duurder dan de wadjan....
Mijn wadjan is eigenlijk aan vervanging toe. Maar die is natuurlijk niet te sparen/kopen bij Appie. Dat wordt weer bestellen in Indonesië.... verzending is duurder dan de wadjan....
Is er geen goede toko in Nederland die deze pannen heeft? Er zijn zoveel mensen met een Indische achtergrond in Nederland dat ik me haast niet kan voorstellen dat die hun spullen allemaal zelf uit Indonesie moeten halen.