LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Starsteps

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vet123
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2007 16:42

Starsteps

Ongelezen bericht door vet123 »

Leuk zo'n starshoot dacht ik. Op 5 mei j.l. heb ik de starshoot (€99,-) dan ook gehad. Binnen twee weken zou ik de foto's thuisgestuurd krijgen (dus op 19 mei).
Op de 19e waren ze er helaas niet. Woensdag de 23e waren ze er nog steeds niet, dus ik besloot te bellen. Ik belde naar Starsteps zelf, ik werd automatisch in de wacht gezet. Na in een half uur in de wacht te hebben gestaan besloot ik om ook een ander nummer te bellen van Starsteps. Daar kreeg ik te horen dat het 1e nummer waarop ik belde niemand aanwezig was. Fijn dacht ik, zorg er dan voor dat ik niet in de wacht word gezet.

Maar goed om terug te komen op mijn foto's van de starshoot. Ik vroeg de mevrouw hoe het met de foto's stond, of ze al opgestuurd waren. Ik kreeg te horen dat ze onderweg waren en dat ik ze de volgende dag kon ontvangen. De volgende dag waren ze niet binnen en besloot weer te bellen. Tot op de dag van vandaag heb ik zeven keer gebeld en iedere keer werd mij verteld dat ze opgestuurd werden/ waren.

Vandaag besloot ik nogmaals te bellen. Ik was het zat dat er iedere keer beloofd werd dat ik de foto's de volgende dag in huis zou hebben en de mevrouw die ik vandaag aan de telefoon had, kon mij er niets over vertellen en ik moest maar een mailtje sturen of het dinsdag nogmaals proberen. Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord, ik wilde nu weten waar mijn foto's waren en vroeg of ik haar baas kon spreken. Die was in "bespreking". Iemand anders kon ik ook niet spreken. Ik vertelde dat ik niet weer terug wilde bellen en nu wilde weten wanneer ik de foto's kan verwachten. De mevrouw kreeg het een beetje heet onder haar voeten en vertelde op een geïrriteerde toon dat zij mij niet kon helpen en verbrak de verbinding.

Mijn vraag is dan ook, heeft iemand ook zulke ervaringen met Starsteps/ Starshoot? Ik vind namelijk dat ik slecht wordt behandeld.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Starsteps

Ongelezen bericht door bot321 »


Gesloten