LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuislijn en Thuiswerkbemiddeling

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bbtje

Thuislijn en Thuiswerkbemiddeling

Ongelezen bericht door bbtje »

Word me gedwongen met een bezoeker die volgens mij niet geweest is, maar je word eruit geknikkerd terwel je betaald hebt voor de site, ookal is het 5 euro, als je haar niet langs laat komen. Het topic was namelijk Mevr. J trof u niet thuis. Ze is dus langs geweest, zonder afspraak. ajaj, nou niemand gezien en was hele week thuis. En anders ligt er wel een briefje in de bus.

Nu op de site staat niets vermeld over bezoek afbrengen (toen), enkelt dus dat je 5 euro moet betalen om alle adv. te kunnen lezen.

Je logt in en hoop maar op hoop. Nu ruim een jaar later, nog steeds dezelfde oproepjes voor thuiswerk en daarbij allemaal weinig verdien centjes, begin voor je zelf gedoe ( lekker risco lopen ) of onbetrouwbaar werk.

Tevens als ik die mevr laat overkomen, dan moet ik 15 euro van mijn eerste verdienste voor haar bezoek betalen aan hun ???

Ja hoor, daaaggg.

Voel me meer opgelicht . Je word eruit geknikkert terwel je betaald hebt. Je hebt betaald, maar als je je inlog gevens toevallig kwijt bent geraakt, kom je er ook niet meer in.

Gesloten