TNT is de weg kwijt, althans zo lijkt het.
Donderdag 9 juli 2 cd's besteld bij BOL.com, zou een verrassing zijn voor het weekend voor mijn vrouw. Voor 21.00 bestellen, de volgende dag in huis zegt BOL, dus geen probleem. Vrijdags niets, zaterdags niets, weekend verrassing weg, s'maandags mailtje van BOL dat TNT het pakketje heeft teruggestuurd omdat men het adres niet kon vinden!!! Contact opgenomen met BOL, maar die doen niets terwijl zij toch de verstuurders zijn, toen TNT klachten service gebeld en daar krijg je uiteindelijk te horen, sorry. Mijn ontevredenheid daarna was nog steeds groot dus een mailtje gestuurd en mijn verontwaardiging nog een keer uitgesproken. Het niet kunnen vinden van mijn adres, terwijl ik elke dag post krijg van de lokale TNT bezorger, en iedereeen heeft tegenwordig toch een GPS systeem en anders kun je altijd nog vragen aan mensen als je in de buurt denkt te zijn. Maar ook dat mijn verrassing voor dat weekend in het water is gevallen en van TNT meer verwacht dan alleen een sorry. Nee dus, hetzelfde korte mailtje met sorry terug en als je niet tevreden bent over de afhandeling van deze klacht je het schriftelijk nog eens mag overdoen.Zouden ze 2 klachten afhandelings afdelingen hebben bij TNT!!!! Brief geschreven maar nog steeds geen antwoordt van TNT.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT pakket service
Re: TNT pakket service
Op 25 juni jl. een simpele envelop verstuurd met schoolboeken die ik had verkocht. Na een week was het nog niet aangekomen bij de afzender.
Door TNT werd mij aangeraden een onderzoek in te laten stellen, maar jullie raden waarschijnlijk het antwoord al.
Mijn envelop werd niet teruggevonden.
Daar gingen mijn spullen..het meisje waaraan ik ze had verkocht baalde natuurlijk en wilde haar geld terug.
Zit ik dan, zonder mijn boeken en zonder mijn geld.
En wat krijg je als antwoord: Helaas hebben wij het niet kunnen vinden, mocht u nog verdere informatie willen, dan kunt u telefonisch contact opnemen.
Ik kan hier uiteindelijk helemaal niets mee..
Door TNT werd mij aangeraden een onderzoek in te laten stellen, maar jullie raden waarschijnlijk het antwoord al.
Mijn envelop werd niet teruggevonden.
Daar gingen mijn spullen..het meisje waaraan ik ze had verkocht baalde natuurlijk en wilde haar geld terug.
Zit ik dan, zonder mijn boeken en zonder mijn geld.
En wat krijg je als antwoord: Helaas hebben wij het niet kunnen vinden, mocht u nog verdere informatie willen, dan kunt u telefonisch contact opnemen.
Ik kan hier uiteindelijk helemaal niets mee..
vrijdag 17 juli / zaterdag 18 juli
ik heb een pakket besteld via een particulier uit amsterdam.
vrijdag middag om 13:00 uur heeft hij dit ergens op een postkantoor in amsterdam op de bus gedasan.
vandaag zaterdag 25 juli nog steeds niets ontvangen...
De verzender heeft gebeld met TNT wat er mis is, en dat wat hij te horen kreeg was; er zijn problemen met de adressering van de pakketten, en het zal er uiterlijk woensdag zijn.
Ik ben in eerste instantie gaan twijfelen aan de verzender, totdat vrienden van mij exact hetzelfde overkwam, echter vanuit een bedrijf. ook zij hadden zaqterdag iets uit amsterdam besteld. ook zij hadden niets ontvangen.
vandaar deze mededeling, ik ben eigenlijk nieuwschierig of er meerdere mensen zijn die vorig weekend dergelijk zelfde problemen hebben
Met vriendelijke groet
Peter Huiskens
ik heb een pakket besteld via een particulier uit amsterdam.
vrijdag middag om 13:00 uur heeft hij dit ergens op een postkantoor in amsterdam op de bus gedasan.
vandaag zaterdag 25 juli nog steeds niets ontvangen...
De verzender heeft gebeld met TNT wat er mis is, en dat wat hij te horen kreeg was; er zijn problemen met de adressering van de pakketten, en het zal er uiterlijk woensdag zijn.
Ik ben in eerste instantie gaan twijfelen aan de verzender, totdat vrienden van mij exact hetzelfde overkwam, echter vanuit een bedrijf. ook zij hadden zaqterdag iets uit amsterdam besteld. ook zij hadden niets ontvangen.
vandaar deze mededeling, ik ben eigenlijk nieuwschierig of er meerdere mensen zijn die vorig weekend dergelijk zelfde problemen hebben
Met vriendelijke groet
Peter Huiskens
Afgelopen dinsdag (28-7-2009) heeft een particuliere verkoper een Xbox360 game voor mij op de post gedaan, vanuit Den Haag, die ik van hem heb gekocht. Envelop was voldoende gefrankeerd. Uiteindelijk heeft het tot gisteren (30-7-2009) geduurd voordat ik hem kreeg. Toen ik in de brievenbus keek werd ik al ongerust. De envelop was helemaal gescheurd, hoek van de envelop was verdwenen, zijkant was gescheurd en dicht geplakt met een lullig plakbandje.
Toen ik de envelop opende, wat eigenlijk niet veel moeite koste omdat het al helemaal opengescheurd was, bleek mij ongerustheid terecht. De game was verdwenen. Het hoesje zat er wel in maar de game (dvd) was verdwenen. Ik heb contact gehad met de verkoper. Deze geeft aan netjes alles verstuurd te hebben. Ook had hij om de hoes een plakbandje gedaan tegen het opengaan van de hoes. Dit plakbandje zat ook niet meer om de hoes.
Ik heb vandaag (31-7-2009) contact gehad met de klachtenlijn van TNT. De verzender moest contact met hun opnemen voor het welbekende formulier om te kijken of de game te achterhalen is. De dame aan de telefoon had nog het lef om te zeggen: "misschien is de dvd wel uit het hoesje gevallen tijdens het sorteer proces". Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het dan vreemd is dat alleen de game uit het hoesje gevallen is en dat het boekje er nog wel netjes inzit.
Dit is niet de eerste keer dat het me overkomt. Op het forum waar ik deze game vandaan heb is het ook al vaker voorgekomen maar bij niemand is ooit de game terug gevonden dus ik heb er ook een hard hoofd in... Bedankt TNT !!!
Zo zag de envelop er uit: http://i109.photobucket.com/albums/n50/ ... akking.jpg
Toen ik de envelop opende, wat eigenlijk niet veel moeite koste omdat het al helemaal opengescheurd was, bleek mij ongerustheid terecht. De game was verdwenen. Het hoesje zat er wel in maar de game (dvd) was verdwenen. Ik heb contact gehad met de verkoper. Deze geeft aan netjes alles verstuurd te hebben. Ook had hij om de hoes een plakbandje gedaan tegen het opengaan van de hoes. Dit plakbandje zat ook niet meer om de hoes.
Ik heb vandaag (31-7-2009) contact gehad met de klachtenlijn van TNT. De verzender moest contact met hun opnemen voor het welbekende formulier om te kijken of de game te achterhalen is. De dame aan de telefoon had nog het lef om te zeggen: "misschien is de dvd wel uit het hoesje gevallen tijdens het sorteer proces". Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het dan vreemd is dat alleen de game uit het hoesje gevallen is en dat het boekje er nog wel netjes inzit.
Dit is niet de eerste keer dat het me overkomt. Op het forum waar ik deze game vandaan heb is het ook al vaker voorgekomen maar bij niemand is ooit de game terug gevonden dus ik heb er ook een hard hoofd in... Bedankt TNT !!!
Zo zag de envelop er uit: http://i109.photobucket.com/albums/n50/ ... akking.jpg