LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tnt post

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
karel coyote

tnt post

Ongelezen bericht door karel coyote »

Ik wil wel even wat kwijt over de TNT, al meerdere keren heb pakket post binnen gekregen wat beschadigd is, al in het begin van dit jaar heb een klacht in gegediend bij de afdeling klachten van hen. Allereerst krijg je dan een zeer oppervlakkig antwoord waarin gevraagd om codes, maar als je zelf post op de bus gooit wat vermist wordt, wat heb ik dan aan codes? Men heeft mij bij de TNT beterschap toen en excuses aangeboden, na behoorlijk aandringen dat ik het totaal niet eens met hun afwikkeling, dat was in februari. Nu krijg ik weer beschadigde post en heb ik afgelopenvrijdag een klacht ingediend, nu wil ik scade vergoeding hebben, dat heb ik er duidelijk in betoond. Ik denk echter niet dat ik een enigszins humane en sociaal bewogen antwoord krijg. Wat ik mij afvraag is, waarom men zo asociaal met andermans spullen omgaat, waarom ze kennelijk niet de postwet naleven en waarom die meute daar in Den Haag er geen zak aan doet? We gaan echt in dit land er een zooi van maken met deze commercieel ingestelde bedrijven, die alleen maar in euro's denken.

MAXIEM

Re: tnt post

Ongelezen bericht door MAXIEM »

karel coyote

Helemaal mee eens. Het is momenteel meer dan een puinhoop.

Maxiem. :(

Tim_NL

Ongelezen bericht door Tim_NL »

Beste mensen,

Ik verstuur dagelijks behoorlijk wat reguliere post voor mijn bedrijf. De laatste paar weken komt er veel minder post terecht waar het hoort. Ik heb nu in 2 weken tijd al 5 klanten die hun pakje gewoon niet ontvangen hebben. Ik vind het meer dan, veel meer dan belachelijk dat je je nog moet afvragen of het pakketje wel bij de klant terecht komt. Ik ben totaal NIET te spreken over TNT! Hopelijk wordt hier ook eens iets aan gedaan aangezien wij als ondernemer hiervoor betalen! Betalen voor post die NIET aankomt... Pardon?

Ik ben zeer pissig op TNT, maarja, dat zal hun een zorg zijn...

Mvg,

Kwaade ondernemer die klachten krijgt dankzij TNT.

Toxopeus

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Ze stelen zelfs van kinderen. :(
klik

z.assistente

Ongelezen bericht door z.assistente »

Mijn post is vaak vermist! waar blijft dit dan, vakantie kaartjes /uitnodigingen maar vooral persoonlijke post, waardoor ik aanmaningen krijg omdat de herinnering niet aan is gekomen,,,,,m,n uitkering te laat krijg omdat ik m,n urenbriefjes niet ontvang,,,,een drama, heb een klachten mail gestuurd,maar slechts verontschuldigingen gehad, wat schiet je daarmee op?
Je komt er zelfs door in de problemen.

PasQ

Ongelezen bericht door PasQ »

Ik heb sinds 2 weken ook zeer negatieve ervaringen met TNT Post opgedaan. Ik koop graag games via marktplaats voor een aantrekkelijk prijsje, en deze werden altijd probleemloos naar me verstuurd.
Ik heb de afgelopen 2 weken twee keer een game gekocht, waarbij ik overigens vrijwel zeker weet dat de verkoopster het gewoon gepost heeft, maar beiden zijn niet aangekomen.....Voorbeeld: de game was woensdag gepost, donderdag en vrijdag was er staking dus dan zou het spel vandaag gewoon, net zoals de andere post, op de mat moeten vallen. Helemaal niet dus! Net zoals de game daarvóór, is nu 2 weken geleden verzonden, maar ik heb ze nog steeds niet in huis.
Het heeft niets met de verkoopsters te maken omdat ik altijd alles van hen heb gekregen. Heb bewijsjes van verzending gehad, dus het moet met TNT te maken hebben.
Dat ze de achterstand van de staking weg moeten werken kan ik me in vinden, maar waarom heb ik vandaag dan wel de algemene post ontvangen? Ik heb al een klacht ingediend bij TNT, maar daar wordt vrijwel niets mee gedaan.

Ik maak al zo'n 2 jaar gebruik van TNT met het verzenden van spullen in bubbeltjesenveloppen (gewoon brievenbuspost, geen pakket) en het was nooit een probleem: binnen 24 uur bij de koper. Nu heb ik zelf tot 2x toe mijn koop niet ontvangen! Het wordt steeds erger vrees ik...

Gesloten