| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Totaltrain
-
Regiorunner
Totaltrain
Ik zou mijn excusses willen aanbieden aan het hele team van Totaltrain.
Ik was erg boos toen ik dit berichtje had gemaakt.
Daarom wil ik met deze nieuwe tekst mijn fout proberen recht te zetten.
Toen ik op dit forum kwam was ik echt ten einde raad, ik wist niet meer wat ik moest doen.
Aan het team van Totaltrain Valkenburg wil ik mijn excusses aanbieden.
En ik wil mij ook excusseren aan de teams Hoogeveen en castricum.
Mensen van het hoofdkantoor van Totaltrain.
het spijt me.
Ik was erg boos toen ik dit berichtje had gemaakt.
Daarom wil ik met deze nieuwe tekst mijn fout proberen recht te zetten.
Toen ik op dit forum kwam was ik echt ten einde raad, ik wist niet meer wat ik moest doen.
Aan het team van Totaltrain Valkenburg wil ik mijn excusses aanbieden.
En ik wil mij ook excusseren aan de teams Hoogeveen en castricum.
Mensen van het hoofdkantoor van Totaltrain.
het spijt me.
Laatst gewijzigd door Regiorunner op 14 apr 2007 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kanovaarder
Re: Totaltrain
Wat nu?
U besteld twee locs, krijgt een bevestiging van uw (juist omschreven locs) en alleen omdat er een miscommunicatie kennelijk is of in ieder geval een door u gevraagde uitstel van de bestelling denkt u dat u die bestelling niet hoeft af te nemen?
Heeft u dat uitstel van levering en betaling ook op schrift en is dit op schrift bevestigd dan kunt u op die gegeven uitstel refereren maar dat betekend niet dat u zomaar een bestelling kunt opzeggen.
De Verkopende partij zal u terecht er op wijzen dat u met hen een overeenkomst bent aangegaan en dat zij in ieder geval een schadevergoeding kunnen vragen omdat u de overeenkomst eenzijdig wil opzeggen.
Hooguit kunt u rechten ontlenen aan kopen op afstand (8 dagen termijn) maar uw vraag gelezen te hebben concludeer ik dat u die termijn hebt laten verstrijken.
't Is niet anders
Grootvader
U besteld twee locs, krijgt een bevestiging van uw (juist omschreven locs) en alleen omdat er een miscommunicatie kennelijk is of in ieder geval een door u gevraagde uitstel van de bestelling denkt u dat u die bestelling niet hoeft af te nemen?
Heeft u dat uitstel van levering en betaling ook op schrift en is dit op schrift bevestigd dan kunt u op die gegeven uitstel refereren maar dat betekend niet dat u zomaar een bestelling kunt opzeggen.
De Verkopende partij zal u terecht er op wijzen dat u met hen een overeenkomst bent aangegaan en dat zij in ieder geval een schadevergoeding kunnen vragen omdat u de overeenkomst eenzijdig wil opzeggen.
Hooguit kunt u rechten ontlenen aan kopen op afstand (8 dagen termijn) maar uw vraag gelezen te hebben concludeer ik dat u die termijn hebt laten verstrijken.
't Is niet anders
Grootvader
-
Regiorunner
Vervallen
Laatst gewijzigd door Regiorunner op 14 apr 2007 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Regiorunner
Vervallen
Laatst gewijzigd door Regiorunner op 14 apr 2007 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Regiorunner. Jij bestelt 3 treinen en blijkt die vervolgens niet te kunnen betalen. Waarom bestel je ze dan?
Vreemd, je doet een bestelling, terwijl je geen geld hebt, en legt daarna de schuld bij totaltrain.Ik heb geen overeenkomst met hen.
Trouwens in van Dale woordenboek staat:
be·stel·ling (de ~ (v.), ~en)
1 het thuisbezorgen
2 opdracht tot levering en bezorging => order
3 bestelde goederen => commissie
En daar ben jij natuurlijk zóóóóóóóóó'jaloers op, dat jij het met 3 locomotiefjes wilt proberen.....En Totaltrain heeft daar op gereageerd door de jongen een Locomotief gratis te geven.
-
Regiorunner
Vervallen
Laatst gewijzigd door Regiorunner op 14 apr 2007 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Totailtrain
Beste heer xxx, (regiorunner)
als u bij ons komt laten zien welke aankopen u heeft gedaan bij een tweedehans handelaar, vragen wij ons af waarom u niet uw bestelling komt afhalen bij ons (Totaltrain).
daarom dat wij persoonlijk hebben gevraagt om deze bestelling binnen een maand te komen afhalen.
wij hebben zeker begrip dat het een keer slecht kan uitkomen bij een klant, en dat er wel eens iets anders er tussen kan komen zoals defecte auto, wasmachine, verwarming. maar als u bij ons ook nog eens andere aankopen komt laten zien?! tja meer uitleg hoef ik niet te geven dan.
vriendelijke groet,
Totaltrain Valkenburg
als u bij ons komt laten zien welke aankopen u heeft gedaan bij een tweedehans handelaar, vragen wij ons af waarom u niet uw bestelling komt afhalen bij ons (Totaltrain).
daarom dat wij persoonlijk hebben gevraagt om deze bestelling binnen een maand te komen afhalen.
wij hebben zeker begrip dat het een keer slecht kan uitkomen bij een klant, en dat er wel eens iets anders er tussen kan komen zoals defecte auto, wasmachine, verwarming. maar als u bij ons ook nog eens andere aankopen komt laten zien?! tja meer uitleg hoef ik niet te geven dan.
vriendelijke groet,
Totaltrain Valkenburg
-
Walter van V
elke medaille heeft een keerzijde.....
Regiorunner een beetje zielig figuur. Ik verkoop geen treintjes maar als ik de baas zou zijn bij het bedrijf waar U bestelde, dan zou U een hoop financiele last met mij krijgen. Met mij bedoel ik dan mijnpersoontje. U bedoelt met mij, waarschijnlijk de maand MEI.