LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tros Radar Verliespolis

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
robkempers
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00

Tros Radar Verliespolis

Ongelezen bericht door robkempers »

Ik ben een beetje teleurgesteld in Tros Radar ik heb een ABC polis en nergens kan ik informatie krijgen of deze onder de verliespolis valt. Ongeveer een week gelden kwam de Tros Radar met de vraag om een formulier in te vullen met je gegevens diit heb ik gedaan. Er wordt gezegd u wordt bedankt mar er wordt geen uitleg gegeven je zou zeggen dat de Tros antwoord zou geven of deZe polis hieronder zou vallen.
Ook bij de verliespolis zelf heb ik al diverse keren gevraagd of ik er onder val en daar heb ik totaal 50 euro voor betaald en krijg ook daar het antwoord dat zij geen tijd hebben en dat ik maar contact op moet nemen met mijn tussenpersoon die echt niets doet. Zo wordt je aan alle kanten gepakt ook door degene die doen alsof ze wat voor je doen leuke maataschappij is dit in Nederland.javascript:emoticon(':twisted:')

Gesloten