Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Peter_1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2022 19:24

Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Ongelezen bericht door Peter_1984 »

Hallo allemaal! Zijn er meer mensen die problemen hebben met het inzien van hun verbruik bij Essent voor de maand november?

Tot en met de maand oktober kan ik mijn verbruik voor stroom en gas in de app/website bekijken, maar nu kan ik al de hele maand november mijn verbruik niet meer inzien.

Onkruid71
Berichten: 2783
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Net ff gekeken, maar ik kan het gewoon inzien, via de app van hun.

xflorisx
Berichten: 391
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Ongelezen bericht door xflorisx »

Voor een deel heb ik ook nog geen inzicht. Het gebeurt wel vaker dat er een weekje achterstand is. Met een paar weken is het er wel.

Peter_1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2022 19:24

Re: Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Ongelezen bericht door Peter_1984 »

Ja, ik kan nu al bijna drie weken mijn verbruik niet meer inzien. Het gaat echt alleen om de maand november. Ik heb Essent gebeld, maar die wisten ook niet precies waarom ik het nu in ene niet meer in kan zien. Ik zal vanavond weer opnieuw bellen.

Moneyman
Berichten: 30343
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Essent heeft de laatste tijd nogal wat IT-issues gehad. Wellicht heeft het daar nog mee te maken.
Peter_1984 schreef:
17 nov 2022 12:30
Ik zal vanavond weer opnieuw bellen.
Schiet je heel veel op met blijven bellen?

arietje
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 okt 2008 15:17
Locatie: tilburg

Re: Verbruik Essent maand november niet zichtbaar

Ongelezen bericht door arietje »

Peter_1984.....Ik kijk maar eens per maand, dus voor mij geen probleem. Dagelijks lukt mij ook niet.
Wat ik wel zie op de site bij verbruik "Wil je jouw verbruik dagelijks kunnen inzien?".
en "Ja, ik geef toestemming", met de mogelijkheid om daarvoor een vinkje in te schakelen. Of dat het dan acuut wel kan zien, weet ik niet, maar dat lijkt me de verandering met de nieuwe lay-out van de site.

Plaats reactie