LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weight Watchers opzeggen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
suzannet

Weight Watchers opzeggen

Ongelezen bericht door suzannet »

Ik heb ruim 1,5 jaar ingeschreven gestaan bij de Weight Watchers online. Met succes ben ik 18 kilo afgevallen. Ik was tevreden met mijn gewicht en inmiddels zwanger, dus wilde ik mijn abonnement opzeggen...

Dit kan volgens de Weight Watchers makkelijk via een link. Daarmee stuurt het programma een automatische mail waarnaar zij binnen 24 uur je account opzeggen.

Inmiddels ben ik ruim 8 van deze mails verder. Er wordt niet op gereageerd en... er is ook in de tussentijd voor de komende 3 maanden weer 60 euro afgeschreven.... Tja, zo verdienen ze er nog even lekker aan.

Na de lange weg afvallen, lijkt het opzeggen van deze Weight Watchers bijna net zo'n zware strijd te worden.
Belachelijk!!!

Auti-Mama

Re: Weight Watchers opzeggen

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Door 18 kilo af te vallen heb je wel bewezen te beschikken over een behoorlijk portie doorzettingsvermogen. Respect hiervoor!!

elnuar

Ongelezen bericht door elnuar »

als jij hebt opgezegd zou ik dat geld (laten) storneren (dus terughalen).
Als ze dan komen met hun rekening kan jij aantonen dat je hebt opgezegd.
Meestal zullen ze je dan ineens wel snel kunnen uitschrijven.

WeightWatchers

Ongelezen bericht door WeightWatchers »

Dag Suzanne,

Wij vinden het vervelend dat het opzeggen niet gelukt is. Wegens technische problemen komen niet alle opzeggingen goed door. Daarom wil ik je vragen je opzegging door te mailen naar [email protected] onder vermelding van je gebruikersnaam, achternaam, emailadres en postcode. Vermeld ook dat je al eerder opgezegd had dan zorgen wij ervoor dat je account stopgezet wordt en het ten onrechte geincasseerde bedrag weer terug op je rekening terecht komt.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Team van Weight Watchers

dennieP

Ongelezen bericht door dennieP »

@Weight Watchers,
mijn vriendin kampt met dezelfde problemen, zei heeft nu ook een email verzonden naar jullie! ik ga er vanuit dat ook dit abonnement wordt opgezegt!

(via [email protected])

Met vriendelijke groeten,
Dennie

Aanvulling: via een prive bericht zend ik u middels deze weg nogmaals haar gegevens toe.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@
Wij vinden het vervelend dat het opzeggen niet gelukt is. Wegens technische problemen komen niet alle opzeggingen goed door. Daarom wil ik je vragen je opzegging door te mailen naar [email protected] onder vermelding van je gebruikersnaam, achternaam, emailadres en postcode. Vermeld ook dat je al eerder opgezegd had dan zorgen wij ervoor dat je account stopgezet wordt en het ten onrechte geincasseerde bedrag weer terug op je rekening terecht komt.
Toch wel een pluspuntje op jullie conduitestaat, dat jullie zo adequaat reageren.

Maxiem.

Esther15

Ongelezen bericht door Esther15 »

Hier hetzelfde verhaal, probeer al sinds september een dubbel afgeschreven maand terug te krijgen maar ook na een stuk of 10 mails en mooie beloften staat het niet op mijn rekening.
Ik ga zelfs nu aangifte van diefstal doen bij de politie, ben er klaar mee.

MAXIEM

Esther15

Het ziet er dus naar uit, dat dit probleem struktureel is. Waarbij natuurlijk niet kan worden uitgesloten, dat het bedrijfsbeleid is.

Maxiem.

cvandamme

Ongelezen bericht door cvandamme »

Ik heb een abonnement op een WW Combipas (gecombineerd lidgeld voor de cursus en de online Plan Manager). Ik wil dit nu, na 3 maanden, omzetten naar alleen de online Plan Manager omdat ik geen tijd heb om naar de cursus te gaan. Dit doen via de website lukt niet, je krijgt foutmeldingen bij het linkje naar "moeiteloos opzeggen" en de link 'Mijn Profiel' waarnaar ook wordt verwezen is helemaal nergens te vinden.
Dan maar via e-mail, waar de klantendienst mij vertelt dat ik opnieuw 'aanmeldingskosten' van 29,95 moet betalen als ik alleen de Plan Manager wil gebruiken...terwijl ik al lid ben! Ik vind dit geen stijl en heb mijn abonnement nu maar helemaal opgezegd. Als ik zo de ervaringen van anderen lees, lijkt het mij duidelijk dat dit geknoei met opzeggen bedrijfsbeleid is bij Weight Watchers. Jammer, want de methode zelf werkt goed.

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Lees op het forum en zie: deze vragen komen dagelijks voorbij en blijkbaar is het meer regel dan uitzondering.

MAXIEM

cvandamme

Je schrijft:
Als ik zo de ervaringen van anderen lees, lijkt het mij duidelijk dat dit geknoei met opzeggen bedrijfsbeleid is bij Weight Watchers. Jammer, want de methode zelf werkt goed.
Zo'n vermoeden heb ik dus ook!

Maxiem.

marz01

Ongelezen bericht door marz01 »

ook hier thuis probeert vrouwlief al 3 maanden lang via brieven en mails op te zeggen maar er blijft maar elke maand afgeschreven worden zonder enig tegenbericht.
Het lijkt wel een bewuste keus om dit zo lang mogelijk te rekken bij iedereen!
Referentienummer: 11208023
009072213

Ik neem aan dat men de afgeschreven maanden gewoon gaat terugstorten :evil:

bosse bol

Ongelezen bericht door bosse bol »

Nou geloof dat maar niet.
Waarom laat je het zelf niet storneren??

MAXIEM

…op verzoek van de radarredactie is dit verwijzingsbericht gewist…
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jul 2012 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

marz01

Ongelezen bericht door marz01 »

Beste xxx,

Dank voor je bericht.

Het spijt ons dat je geen reactie hebt ontvangen op je opzegging. Je opzeggingsmail van 28 april 2012 , via het e-mailadres [email protected] , is in een foutieve box terechtgekomen. We hebben deze echter kunnen terugvinden in het systeem.

We zullen het abonnement alsnog voor je stopzetten per vandaag en het bedrag van €78,00 aan je terug betalen. De administratie probeert de terugbetaling binnen 30 dagen te realiseren.

Het vriendelijke verzoek je emails voortaan te zenden naar [email protected] of [email protected]

Het is ook mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer: 0900 202 60 60.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd en oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxx

Customer Service
Weight Watchers Belgium N.V.
Weight Watchers Netherlands B.V.
PB/BP 32 - 2320 HOOGSTRATEN - België / Belgique
PB 5612 - 4801 EA - BREDA - Nederland

storneren lukt niet via ing online?

Pffffff

Ongelezen bericht door Pffffff »

Sinds juli 2012 probeer ik via de site mijn Weight Watchters abonnement op te zeggen. Verschillende mails gestuurd met het verzoek mijn abonnement op te zeggen en het geld te restitueren. Geprobeerd het geld te storneren. Blijven maar maandelijks het bedrag af schrijven van mijn rekening. Inmiddels 8 maanden voorbij! Komen blijkbaar alleen pas in actie om mensen op het forum tevreden te stellen.
WEIGHT WATCHERS: JE KOMT ER NIET MEER VAN AF!
Oplichtingspraktijken!!
Better to watch out for the Weight Watchers than your weight!! Makes only your wallet smaller!!

kokanita333

Ongelezen bericht door kokanita333 »

Hier ook lid geweest van de weightwatchers.Opgezegd via een de mail.
Wat schetst mijn verbazing dat na de opzegtermijn nog twee maal geld van mijn rekening werd gehaald.
Weer gebeld en men verzekerde mij dat er wat fout was gegaan en ik dit geld terug gestort zou krijgen.
Kreeg na 30 dagen de 78euro terug gestort.Uit voorzorg toch de weightwatchers geblokkeerd op mijn rekening.Nog de machting in laten trekken en gebeld of het nu goed was gegaan.
Alles zou nu goed zijn gegaan en ik hoefde niet bang te zijn dat er nog geld van mijn rekening gehaald zou worden.Vandaag twee mails van de weightwatchers ze konden geen geld voor mijn lidmaatschap afschrijven of ik even binnen een week wilde betalen.Weer gebeld met de weightwatchers die wisten ook niet hoe dit kon.Ze zouden een mail sturen naar de incasso.Ik hoop dat het nu geregeld is maar vertrouwen doe ik het nog niet.Heb voor de zekerheid mijn mails gekopieerd van de opzegging en hun mails aan mij hierover,en die verstuurd.Wacht nu maar af.

Johan1961

Ongelezen bericht door Johan1961 »

In een 'op(z)welling' mij aangemeld voor 3 maanden, zonder inschrijfgeld. App gedownload. Maar vlgs mij al verschil of je die gebruikt via IPhone of Ipad.... Ik ben normaal best handig met de Ipad, maar opstarten kost heel veel tijd en verder lijkt mij de app zeer statisch en geenszins 'interactief'.

Na 2 dagen klooien opzij gezet....en niets meer mee gedaan. Het lokt dus niet.
Na 2 weken bedenk ik mij dat ik, echt sprekend voor mij zelf, een 'kat in de zak te hebben gekocht'!

Echter WW beroept zich op een wettelijke inkeer termijn van 1 week! En schraapt het geld van je bankrekening, gaat erop zitten en je komt er niet meer aan.
Ik heb altijd geleerd je leeft van tevreden klanten!
Zeer starre benadering.
Denk je nu; die reclames, nu dat lijkt me wel wat? BEZINT VOOR GE BEGINT.
WEIGHT WATCHERS! Ik zou zo geen zaken kunnen of willen doen!

Gesloten