LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.mijndukandieetwebshop.com Pas Op!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Goudhoen

www.mijndukandieetwebshop.com Pas Op!!!

Ongelezen bericht door Goudhoen »

Op 25 maart een bestelling geplaatst en direct via iDeal betaald.
Toen levering uitbleef contact gezocht. Dit kan alleen!!! per email. Er is geen telefoon nr en ook geen post/bezoek adres.
Ook heb ik bewijs van betaling gestuurd. Men bevestigde dat de betaling was ontvangen maar de bestelling niet kon worden uitgevoerd. Toen vroeg ik uiteraard mijn geld terug. Dat zou worden overgemaakt.
Ik heb verschillende keren een reminder gestuurd maar helaas. Enige reactie was dat men zou doorgeven aan de administratie dat ik er haast mee heb (?)!! Intussen nog geen geld, geen bestelling en geen idee waar ik die mensen kan bereiken.
Dure les geleerd: doe geen zaken met mensen die niet bereikbaar willen zijn.
Maar hoe kan ik nu mijn geld terug krijgen. Iemand suggesties?

encore

Re: www.mijndukandieetwebshop.com Pas Op!!!

Ongelezen bericht door encore »

dus...Met Haverzemelen - Konjaknoedels, voedingssupplementen, vitamines, smaakaroma's en Dukan boeken kunt u zich wel vermaken?

Als ik maar heel even op die site rondklik kom ik dit al tegen
De site www.mijndukandieetwebshop.com (hierna te noemen: de Site), wordt uitgegeven door Régime Coach, met een aandelenkapitaal van € 913.978,65, gevestigd 190 avenue Charles de Gaulle, Hall C, 92 200 Neuilly-Sur-Seine, Frankrijk, ingeschreven bij het Franse handelsregister RCS te Parijs, inschrijfnummer 499 430 353 (hierna te noemen: Verkoper of Wij). Ons BTW nummer is FR 44494756109.

Hoofdredacteur van de Site: Philippe Mascaras.

De Site wordt gehost door: NEXEN SERVICES - AWH, gevestigd 12 rue Moulin des Bruyères - 92400 Courbevoie - France.
Hoe durf je daar überhaupt te bestellen? Het enige afval-gewicht behelst uw bankrekening..

Gesloten