Bij het vergelijken van de prijzen van verschillende ziekenfondsen is bevalling en kraamzorg standaard vermeld. Als je toch geen gebruik meer wil of kan maken van deze zorg betaal je er wel premie voor.
Dit zal toch boven een bepaalde leeftijd er toch uitgelaten kunnen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziekenfonds kosten
Re: ziekenfonds kosten
Deze vraag is hier al vaker op het forum gesteld en eigenlijk is er nog geen duidelijk antwoord over gegeven. Ik vraag mij dat namelijk ook al een tijdje af. Je zou eigenlijk zelf je pakket moeten kunnen samenstellen en daar naar betalen.
Ook wij hebben bepaalde onderdelen van het pakket niet nodig, vinden wij zelf, maar betalen er wel voor omdat men sollitair voor elkaar moet zijn, zeggen ze. Nouja, wie het weet mag het zeggen!
Ook wij hebben bepaalde onderdelen van het pakket niet nodig, vinden wij zelf, maar betalen er wel voor omdat men sollitair voor elkaar moet zijn, zeggen ze. Nouja, wie het weet mag het zeggen!
Re: ziekenfonds kosten
Helemaal mee eens, ik betaal al jaren voor dingen die ik helemaal niet nodig heb. Kan dat niet anders?