LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 5 eindafrekeningen!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
de maar

5 eindafrekeningen!

Ongelezen bericht door de maar »

:evil: Na maanden reageren en de hulp van een advocaat van de rechtsbijstandverzekering is het ons nog steeds niet gelukt het probleem op te lossen van teveel rekeningen. die maar door blijven komen. ondanks dat elke nota is betaald, waarvan we de bankafschriften steeds door faxen met de gegevens van betaling toch blijven ze ons bestoken met aanslagen. we overwegen hier kamervragen over te laten stellen dit moet stoppen!!!
Wie weet een oplossing?

Gast

Re: 5 eindafrekeningen!

Ongelezen bericht door Gast »

geschillen commissie
klacht bij Dte
etc.

Mattijssen

Re: 5 eindafrekeningen!

Ongelezen bericht door Mattijssen »

In september 2002 ben ik overgestapt naar Energiebedrijf.com. Sinds die tijd betaal k een voorschot dat inmiddels verhoogd en ook weer (automatisch) verlaagd is. Tot op heden heb ik nog geen enkele afrekening ontvangen ondanks dat ik hierom reeds diverse malen heb gevraagd.

In mei 2003 paste Essent de nota aan en vervolgens begon deze onregelmatig verschillende bedragen te incasseren. Ik ontving diverse bedreigende aanmaningen en zelfs bedreigingen met afsluiting en deurwaarder. Ik heb verzocht om een betalings overzicht waaruit zou blijken dat ik na al die foutieve incasso's ook niog een betalingsachterstand heb. De problemen zouden liggen in mijn switch naar energiebedrijf.com

Overstappen kost mij nu al meer dan 2 jaar problemen zonder uitzicht op een oplossing.

Gesloten