ik ben afgelopen woensdagavond gebeld door het bedrijf durion uit nw.leusden de aanbieding was zeer aantrekkelijk zelfs een mobile telefoon werd me aangeboden het gesprek werd op de band vast gelegd waar ik mee instemde ik mocht alleen maar met ja antwoorden.
ik heb nog wel gevraagd of ik dit op papier kon krijgen.
het gesprek werd afgesloten met de woorden welkom als klant.
nu is mijn vraag heb ik hier wel goed aangedaan.
het gaat om een contract van twee jaar
met vriendelijke groeten bert zijlvaart te norg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanbod energie tegen een lager tarief
Re: aanbod energie tegen een lager tarief
Ja hoor prima
Wat denk je zelf als je de berichten hier leest?
Wat denk je zelf als je de berichten hier leest?
Nou als je de papier krijgt,gelijk bellen dat je om niets hebt gevraagd.
Je zit waarschijlijk aan een contact vast.
Je zit waarschijlijk aan een contact vast.
Komt het weleens bij mensen op dat er nummermelding bestaat en dat je niet verplicht bent om de telefoon op te nemen en dat het mogelijk is om een eigen leven te leiden in plaats van elke keer naar de telefoon te rennen als die gaat?
Ik beantwoord de telefoon nooit als ik het nummer niet kan zien of als het een nummer is die ik niet ken. In dat laatste geval onderzoek ik eerst van wie of welke instantie het nummer is. Ken ik de persoon of instantie dan bel ik terug als ik er zin in heb en vermoed dat ik er iets aan heb!
Vaak heb ik het geluid van de telefoons uit en altijd als ik slaap.
Voor telefonische verkopers van energiebedrijven, overbodige verzekeringen, en andere stoorzenders ben ik dus schier onbereikbaar.
Maar als u zich prettig voelt bij telefoonterreur en u wilt laten leven gaat vooral zo door.
Ik beantwoord de telefoon nooit als ik het nummer niet kan zien of als het een nummer is die ik niet ken. In dat laatste geval onderzoek ik eerst van wie of welke instantie het nummer is. Ken ik de persoon of instantie dan bel ik terug als ik er zin in heb en vermoed dat ik er iets aan heb!
Vaak heb ik het geluid van de telefoons uit en altijd als ik slaap.
Voor telefonische verkopers van energiebedrijven, overbodige verzekeringen, en andere stoorzenders ben ik dus schier onbereikbaar.
Maar als u zich prettig voelt bij telefoonterreur en u wilt laten leven gaat vooral zo door.