In november werden wij telefonisch benaderd door durion voor aardgas, dit werd telefonisch afgesproken maar wij hebben toch direct, dus binnen 7 dagen, schriftelijk gereageerd dat wij besloten hadden om toch geen gebruik van durion te maken.
Op 28 december kregen wij tot onze verbazing bericht dat wij vanaf 1 januari opgenomen waren in het bestand van durion voor het leveren van aardgas. Hierop heb ik direct contact opgenomen met durion en zij bevestigden dat zij de brief waarin wij afzagen van hun diensten ontvangen hadden en dat zij zouden zorgen dat het probleem opgelost werd, nu op 2 april hebben we 6 maal telefonisch contact gehad en ze houden ons iedere maand geld van de bankrekening ondanks een rode kaart die wij hun hebben toegezonden.
Iedere keer dat wij bellen zeggen ze dat het probleem word opgelost maar het enige dat er gebeurt is dat wij aanmaningen krijgen en brieven van durion waarin zei zeggen dat wij een contract met hen zijn aangegaan.
Gaarne zou ik raad willen hebben hoe wij van dit probleeem af kunnen komen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afgemeld als klant maar lukt niet om er onderuit te komen
Re: afgemeld als klant maar lukt niet om er onderuit te komen
Geplaatst op 31 Mrt 2005 07:46 door lammert
--------------------------------------------------------------------------------
Een tip
Heb je nog wat briefpapier en enveloppen?
Maak dan de beeindigingsbrief, en zet ook in die brief dat je dagelijks een brief zult sturen naar hun antwoordnummer, net zolang tot ze antwoorden
en dat er per week een extra brief bijkomt, dus twee brieven per dag, dan drie enzovoort
Stuur deze brieven naar hun antwoordnummer
Durion Groene Energie
Antwoordnummer 10036
2400 VB Alphen a/d Rijn
dan kost het ze elke dag porto
Moet je kijken hoe snel ze reageren
Ik heb dit ook ooit gedaan bij een bedrijf en vond het best humor
men belde of ik er aub mee op wilde houden, daarmee aangevend dat men de brieven we degelijk ontving....
Naar boven
Gast
Gast
Geplaatst op 31 Mrt 2005 09:40 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een goeie vind ik dat
het adres van evolta is
EVOLTA
Antwoordnummer 4029
3830 VB
LEUSDEN
Naar boven
gerritje
Gast
Geplaatst op 31 Mrt 2005 11:58 door gerritje
--------------------------------------------------------------------------------
En voor energiebedrijf.com:
Energiebedrijf.com
Antwoordnummer 4029
3830 VB Leusden
Hebben jullie dit trouwens al gelezen? op de site van e.com
Geplaatst op 7 maart 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Een tip
Heb je nog wat briefpapier en enveloppen?
Maak dan de beeindigingsbrief, en zet ook in die brief dat je dagelijks een brief zult sturen naar hun antwoordnummer, net zolang tot ze antwoorden
en dat er per week een extra brief bijkomt, dus twee brieven per dag, dan drie enzovoort
Stuur deze brieven naar hun antwoordnummer
Durion Groene Energie
Antwoordnummer 10036
2400 VB Alphen a/d Rijn
dan kost het ze elke dag porto
Moet je kijken hoe snel ze reageren
Ik heb dit ook ooit gedaan bij een bedrijf en vond het best humor
men belde of ik er aub mee op wilde houden, daarmee aangevend dat men de brieven we degelijk ontving....
Naar boven
Gast
Gast
Geplaatst op 31 Mrt 2005 09:40 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een goeie vind ik dat
het adres van evolta is
EVOLTA
Antwoordnummer 4029
3830 VB
LEUSDEN
Naar boven
gerritje
Gast
Geplaatst op 31 Mrt 2005 11:58 door gerritje
--------------------------------------------------------------------------------
En voor energiebedrijf.com:
Energiebedrijf.com
Antwoordnummer 4029
3830 VB Leusden
Hebben jullie dit trouwens al gelezen? op de site van e.com
Geplaatst op 7 maart 2005
Re: afgemeld als klant maar lukt niet om er onderuit te komen
Je belt gewoon je bank op en je laat ze de automatische incasso-blokkeren.
Dan nemen ze vanzelf wel weer contact op.
Dan nemen ze vanzelf wel weer contact op.
Re: afgemeld als klant maar lukt niet om er onderuit te komen
wat je moet doen is aangetekend opzeggen :/
of direct ophangen als deze mensen aan de lijn hangen
helaas is wat ze doen legaal volgens de wet
en als je dus terugswitched implaats van wettelijk opzegt dan komen ze met kosten
deze kosten ijn juridisch moeilijk aan te vechten
of direct ophangen als deze mensen aan de lijn hangen
helaas is wat ze doen legaal volgens de wet
en als je dus terugswitched implaats van wettelijk opzegt dan komen ze met kosten
deze kosten ijn juridisch moeilijk aan te vechten