LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afgesloten door obragas
afgesloten door obragas
na een contract te hebben gehad met rwe ergens in oktober via de telefoon hebben wij nooit iets vernomen van rwe tot 20 maart 2006 wij werden verzocht om een nieuwe leverancier te zoeken omdat obragas ??? het contract hun zijds opzegde ok wij naar de delta gebelt onze netwerkbeheerder en gevraagd om het nummer van obragas blijkt dat dat bedrijf niet bekent is bij de klantenservice van delta dus wij vroegen daarop om een inschrijvings formulier zodat we weer terug konden keren naar de delta netjes ingevult en op gestuurd geen probleem zou je denken tot gisteren 20 april kom je thuis van je werk hup stroom eraf dus bellen naar delta wat dit nu weer is ja u heeft geen andere leverancier bij ons gemeld dus obragas heeft ons opdracht gegeven om per 20 april de boel af te sluiten dus waarop ik antwoorde wij hebben toch de papieren ingevult en op gestuurd naar jullie zodat we dus via de delta stroom en gas krijgen meneer dat is bij ons niet aan gekomen dus hier begint het spel pas echt na lang zoeken en bellen eindelijk telefoon nummer van obragas hup meteen bellen ja meneer u heeft nooit betaald waarop ik antwoordt ik heb nooit iets van u ontvangen geen rekeningen geen herinderingen en toch hebben wij ze verstuurd ik vraag dus naar welk adres en wat denk je ja hoor naar het verkeerde adres ok kan gebeuren foutje er waren hier wel meer dingen aan de hand met stroom leveranciers dat de rekeningen na 6 mnd ofzelfs na 1 jaar kwamen dus wij zochten er niet direkt wat achter we dachten het komt wel goed niet dus straat opengebroken en afgesloten kosten dik 1300 euro ok na veel bellen alles zou goed komen obragas heeft de fout erkend en zou de kosten dragen of ik even met debitueren wilde bellen zodat er voor de voorschotten iets geregeld kan worden ik doe dat krijg je daar zo een broekmannetje aan de lijn die mij even de les gaat lezen dat ik wel degelijk in de fout was bla bla bla ik dus ook ff flink die vent de waarheid gezecht (niet erg netjes nederlands gebruikt tot mijn spijt ) maar goed ik zegde dus toe dat de rekening in mei betaald zou worden fijn ondertussen was er dus een monteur van delta onderweg om de boel weer aan te sluiten ik was erg blij natuurlijk we hebben 2 kinderen en tis verdomt lastig om die gasten met koud water te wassen ja ja u voelt het al onder tussen had obragas zich bedacht en de monteur van de delta werd terug geroepen
en zitten wij dus nog zonder stroom onder tussen wel een advokaat in geschakelt en met delta een nieuw contract op gesteld maar wij kunnen nog niet aan gesloten worden omdat de afsluitkosten nog niet betaald zijn delta wil wel graag helpen maar die zitten ook met de regels die er gelden de dame van delta was erg behulpzaam dus alle lof nu afwachten dus wat het kortgeding zal gaan doen kortom een mooie **** boel dus hebben meerdere mensen dit meegemaakt met rwe/obragas graag een reaktie en hoe het afgelopen is gr fundistry
en zitten wij dus nog zonder stroom onder tussen wel een advokaat in geschakelt en met delta een nieuw contract op gesteld maar wij kunnen nog niet aan gesloten worden omdat de afsluitkosten nog niet betaald zijn delta wil wel graag helpen maar die zitten ook met de regels die er gelden de dame van delta was erg behulpzaam dus alle lof nu afwachten dus wat het kortgeding zal gaan doen kortom een mooie **** boel dus hebben meerdere mensen dit meegemaakt met rwe/obragas graag een reaktie en hoe het afgelopen is gr fundistry
Re: afgesloten door obragas
waarom wacht je zolang tot je een brief krijgt dat je een andere leverancier gaat zoeken.
Je weet dat je moet betalen. Je had zelf bij je leverancier moeten navragen waarom je niet werd bevoorschot en waarom je geen rekening had gekregen. Je was dus zelf nalatig geweest. Vervolgens leg je de zwarte piet bij Obragas.
Je weet dat je moet betalen. Je had zelf bij je leverancier moeten navragen waarom je niet werd bevoorschot en waarom je geen rekening had gekregen. Je was dus zelf nalatig geweest. Vervolgens leg je de zwarte piet bij Obragas.
Laatst gewijzigd door flappie op 21 apr 2006 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Hihi Cobragas. Leuk gevonden Flappie!
Het is niet mijn gewoonte, maar ik moet je denk ik gelijk geven. Als je nooit een rekening krijgt en er geen geld wordt afgeschreven, terwijl je wel gas afneemt, kan je op je klompen aanvoelen dat er iets niet klopt. Het is dan wel erg gemakkelijk om alle schuld bij de leverancier (Obragas) te leggen.
Niettemin hoop ik dat Fundistry iets kan regelen en dat het meevalt met de kosten. Blijkbaar is er iets helemaal misgegaan met de registratie van het contract.
Het is niet mijn gewoonte, maar ik moet je denk ik gelijk geven. Als je nooit een rekening krijgt en er geen geld wordt afgeschreven, terwijl je wel gas afneemt, kan je op je klompen aanvoelen dat er iets niet klopt. Het is dan wel erg gemakkelijk om alle schuld bij de leverancier (Obragas) te leggen.
Niettemin hoop ik dat Fundistry iets kan regelen en dat het meevalt met de kosten. Blijkbaar is er iets helemaal misgegaan met de registratie van het contract.
de klant zal nu ook een behoorlijke eind afrekening hebben ontvangen van Obragas. En verwacht ook dat de klant tegengas zal gaan geven bij Obragas om deze rekening te voldoen voor daadwerkelijk geleverde energie.
de betaling was geen probleem ik heb verbruikt dus betalen moet je doen dat was het probleem ook niet het ging mij om de afsluitkosten dat is iets waar in ik mij niet kan vinden en zolang daar geen oplossing voor is betaal ik de rekening ook niet het is wel gemakkelijk obra daar de schuld van te geven want ALLE correspendentie ging naar het verkeerde adres en zoals ik al zij er waren hier in de buurt meerdere mensen die hun rekeningen soms wel na een half jaar tot een jaar kregen dus erg veel heb ik er niet achter gezocht en daarmee ze hebben de fout erkend en toegezecht dat ze de kosten zouden dragen maar hebben dat daarna weer ingetrokken vandaar dat er dus wordt overgegaan tot een kortgeding
fundistry
fundistry
Waarom hebben ze dat weer ingetrokken?daarmee ze hebben de fout erkend en toegezecht dat ze de kosten zouden dragen maar hebben dat daarna weer ingetrokken
Kan dit misschien te maken hebben met uw gedrag?:
ok na veel bellen alles zou goed komen obragas heeft de fout erkend en zou de kosten dragen of ik even met debitueren wilde bellen zodat er voor de voorschotten iets geregeld kan worden ik doe dat krijg je daar zo een broekmannetje aan de lijn die mij even de les gaat lezen dat ik wel degelijk in de fout was bla bla bla ik dus ook ff flink die vent de waarheid gezecht (niet erg netjes nederlands gebruikt tot mijn spijt )
dat is mede de oorzaak op den duur ben je niet echt objectief meer
en een beetje erg boos
maar de hoofdzaak was dat ze aannamen dat ik de rekening niet wou betalen maar dat is inmiddels netjes uitgepraat en het zal allemaal wel weer goedkomen na een goed gesprek ben ik er van overtuigd dat alles voor beide partijen goed zal verlopen
fundistry
en een beetje erg boos
maar de hoofdzaak was dat ze aannamen dat ik de rekening niet wou betalen maar dat is inmiddels netjes uitgepraat en het zal allemaal wel weer goedkomen na een goed gesprek ben ik er van overtuigd dat alles voor beide partijen goed zal verlopen
fundistry
fundistry,
goed te horen dat u er weer vertrouwen in hebt dat alles goed komt.
Het kort geding is nu van de baan?
Bericht van 22 april:
Of liep het allemaal zo'n vaart niet, bij nader inzien, en was er niet zo veel aan de hand?
goed te horen dat u er weer vertrouwen in hebt dat alles goed komt.
Het kort geding is nu van de baan?
Bericht van 22 april:
En dat is allemaal vanochtend opgelost met RWE/Obragas?daarmee ze hebben de fout erkend en toegezecht dat ze de kosten zouden dragen maar hebben dat daarna weer ingetrokken vandaar dat er dus wordt overgegaan tot een kortgeding
Of liep het allemaal zo'n vaart niet, bij nader inzien, en was er niet zo veel aan de hand?
nou het is nog steeds geharrewar met rwe maar ik heb alles uit handen gegeven aan me advokaat anders wind ik me te veel op en komt er helemaal geen oplossing dus laat de advokaten het uitvechten er is wel een dikke fout gemaakt want er zijn 2 contracten op het zelfde adres en dat mag dus niet nu maar uitzien wat er gaat gebeuren maar ondertussen nog geen stroom of gas
fundistry
fundistry