even een vraagje omtrent het afsluiten
vandaag kreeg ik onverwachts een bezoekje van eneco ,helaas met de treurig medendeling dat we worden afgesloten.
nou staat de schuld er al een tijdje ,ben uiteindelijk met de sociale dienst in gesprek gegaan
om te kijken of ik geholpen kon worden ,want er bleef inmiddels bijna niks meer over om van te leven.
na alle schulden te hebben doorgenomen bleek dat het verstandiger was om geen schuldhulp sanering aan te vragen
maar om het zelf op te lossen met hulp van mijn bijstands medenwerker
helaas kreeg ik na een week te horen dat eneco niet akkoord wou gaan met het afbetalings voorstel
er kon geen regeling getroffen worden.
waarop mijn bijstandsmedenwerker mij vertelde dat ik maar moest afwachten ,zei kon nu niks meer voor mij doen
maar ze sluiten je zeker niet af tot aprilb benadrukte zei.
echter zag ik het "afwachten"niet echt zitten en vroeg of ik toch geen schuldhulpsanering kon aanvragen
en of mijn schuld bij eneco dan ook daarin word meegenomen
ja dat kon wel moest volgende week maar even langs komen
nou uit eindelijk staat de afspraak bij schuldhulp sanering voor morgen.
wat betrefd het afsluiten vraag ik mij alleen af of er echt een wet verbied om mensen in de winter maanden af te sluiten ?
ook het gas is afgesloten MAAR dat neem ik niet af van eneco ,lijkt me dat dat dan niet mag worden afgesloten?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afgesloten eneco
Re: afgesloten eneco
super ,heb gelijk een berichtje geplaats
verder heb ik nog een update ,heb uiteraard gelijkt de
sociale dienst gebeld maar die namen niet meer op ,ben maar even langs gelopen en ja hoor mocht van geluk spreken want mijn bijstands medenwerker was er nog
deze vond het merkwaardig ,dat we waren afgesloten dat kon niet en moocht niet gebeuren ,maar goed kon morgen terug komen om een schuldbekentenis te tekenen en de hoogte van de schuld door te geven
huh maar dat wisten jullie toch al ??? ja maar zijn we kwijt.
dus dat ga ik morgen even doen
nogmaals bedankt voor de link
"Van der Hoeven komt een beetje in actie"...
gr en bedankt
verder heb ik nog een update ,heb uiteraard gelijkt de
sociale dienst gebeld maar die namen niet meer op ,ben maar even langs gelopen en ja hoor mocht van geluk spreken want mijn bijstands medenwerker was er nog
deze vond het merkwaardig ,dat we waren afgesloten dat kon niet en moocht niet gebeuren ,maar goed kon morgen terug komen om een schuldbekentenis te tekenen en de hoogte van de schuld door te geven
huh maar dat wisten jullie toch al ??? ja maar zijn we kwijt.
dus dat ga ik morgen even doen
nogmaals bedankt voor de link
"Van der Hoeven komt een beetje in actie"...
gr en bedankt