| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afgesloten
afgesloten
Mijn vriend is nu 5 maanden afgesloten van gas en licht. hij woont op een woonboot en ondanks dat hij 1000 euro per maand afbetaald en ook een dokters verklaring heeft dat hij in psychische nood verkeerd weiger ze hem weer aan te sluiten bij de nuon. Hij heeft inmidels gas en licht bij oxio alleen de nuon weigerd het zegel er af te halen. Weet iemand hier mischien meer over en hoe zit het met de wet dat hij in de winter niet afgesloten mag worden. Het is een zeer groot probleem die vergaande gevolgen heeft want het dak is ontzetend gaan lekken en dingen vriezen kapot. gr cyn
-
Vattenfall Webcare
- verified
Re: afgesloten
Beste Cynnu,
Uit het bericht op dit forum maak ik op dat u een vraag heeft over de kwestie van uw vriend.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om de kwestie met u door te nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
Uit het bericht op dit forum maak ik op dat u een vraag heeft over de kwestie van uw vriend.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om de kwestie met u door te nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
Ik zou elke hulp kunnen gebruiken want de situatie word echt onhoudbaar en nu is zijn zoon die daar woont ook nog eens ziek geworden. . ik zal u mailen Bij voorbaat hartelijk dank cynthia
Laatst gewijzigd door cynnu op 11 dec 2008 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Cynthia,
de medewerker vraagt om uw contractrekeningnummer welke op rekeningen van uw vriend staat. Aan de hand daarvan kan hij/zij uw telefoonnummer (of eigenlijk dat van uw vriend) uit het systeem halen.
Persoonlijk zou ik mijn e-mail adres weer weghalen, spambots zijn verzot op e-mailadressen op fora
de medewerker vraagt om uw contractrekeningnummer welke op rekeningen van uw vriend staat. Aan de hand daarvan kan hij/zij uw telefoonnummer (of eigenlijk dat van uw vriend) uit het systeem halen.
Persoonlijk zou ik mijn e-mail adres weer weghalen, spambots zijn verzot op e-mailadressen op fora
op dit moment heb ik dat niet bij de hand alleen het dossier nr van de deurwaarde dat is 129920/ms alleen is er bij de nuon geen tel nr bekend want aangezien er geen stroom is kan er ook geen tel aangesloten worden dus moed ik het wel even zo doen want de nood word steeds erger bedankt al vast. cynthia