LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AFREKENING OXXIO

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Dirksz

AFREKENING OXXIO

Ongelezen bericht door Dirksz »

Ik ben in 2007 van Eneco overgestapt naar OXXIO toen ik een teleoontje kreeg dat ik een goedkoper energie en lagere prijs zou betalen, dat was op mijn oud adres, en ben inmiddels verhuisd Mei 2008 en kreeg weer een telefoontje in Junie van een ander energiebedrijf Green Choise dus ben ik nu overgestapt naar Greenchoice. Toen kreeg ik een afrekening van Oxxio voor het oude adres van gas en stroom 449,87 + 223,62 totaal 673,49 had ik inmiddels betaald en ben ik met vakantie gegaan voor 1 maand, in Junie 2008 , dus niemand bleef thuis, geen gebruik dus. Vandaag kreeg ik weer op de mat een afrekeing van Oxio voor het nieuw adres Ean/Aansluitadres een gebruik vanaf 06-05-08 tot 08-7-2008 ...
Energieverbruik plus btw 543,07 euros en Gasverbruik 1040,86 euros inclusief btw dus een totaal van 1583,93 Euros vind ik wel overschreden te véél zelfs en we waren 1 maand afwezig.
En dat rekening moet betaald worden, ze zeiden dat de standen in het begin van Eneco hadden overgenomen.
Met deze wil ik via deze weg hun op de hoogte houden de begin en eindstaden niet van de netbeheer overnemen maar van de huurder hiervan, degene die de rekening moet betalen. :!:

Shine

Re: AFREKENING OXXIO

Ongelezen bericht door Shine »

Hebt u destijds bij de switch uw standen doorgegeven?
Hebt u destijds bij uw verhuizing de begin en eindstanden doorgegeven?
En, wanneer bent u verhuisd? M.a.w. wanneer hield uw contract op uw oude adres op en ging uw contract op uw nieuwe adres in?

Tevens mis ik meterstanden in uw verhaal en of de meterstanden mogelijk geschat kunnen zijn.

Verder moet ik ook zeggen dat uw verhaal nogal onduidelijk en warrig overkomt op mij, waardoor een gedegen helpend antwoord momenteel niet mogelijk is.

Gesloten