LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] agressie oxxion
-
agressie oxxion
Gisteren gebeld door juffrouw van oxxion om over te stappen van energie: gesprek kreeg al snel een onaangename wending: ik wenste verder met deze bel-boef in te praten: gesprek beeindigd. Na 5 minuten bede bel-boef weer: ik moest en zou haar verhaal aanhoren, en opnieuw heb ik gesprek beeindigd. Wat schetst mijn verbazing: na enige ogenblikken belde bel-boef opnieuw, en liet mij niet eens aan het woord komen: einde gesprek en stekker eruit. Het is trouwens niet mogelijk om een e-mail naar oxxio te sturen met klachten: ook al vreemd. Ik kan mij voorstellen dat er wellicht zwakkeren zijn die in deze wijze van werving trappen: wees voorzichtig met deze club
-
Re: agressie oxxion
Ik heb ook negatieve ervaringen met oxxio. Ik heb daarna op internet gekeken en kwam toen de site http://www.energieleveranciers.nl
tegen, had ik dat maar eerder gezien, dan was ik niet overgestapt. Goedkoop is ook niet alles. trouwens ze zijn niet eens de goedkoopste.
tegen, had ik dat maar eerder gezien, dan was ik niet overgestapt. Goedkoop is ook niet alles. trouwens ze zijn niet eens de goedkoopste.
Re: agressie oxxion
wat voor negatieve ervaringen heb je met oxxio?