LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Nuon schakelt NSB in bij geschillen[/b]

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Thomas weles

[b]Nuon schakelt NSB in bij geschillen[/b]

Ongelezen bericht door Thomas weles »

Ik ben al jaren ‘vrij geruisloos’ klant bij de Nuon. Door een stage in het buitenland heb ik niet op tijd mijn facturen betaald. Bij terugkomst meteen de achterstallige facturen met verhoging betaald en een automatische incasso afgegeven. In de tussentijd is er een verhoging van 55 gekomen, welke ik onterecht vind.

Hier wenste ik over in discussie te gaan. Echter de Nuon/ GGN incasso gaven niet thuis. Het was of betalen of afgesloten worden. Vele pogingen ….. om in gesprek te komen werden genegeerd, een gang naar de rechter was volgens de GGN Incasso niet mogelijk. “Betalen of afgesloten worden!!” Klonk het snauwend door de hoorn. Alleen het accent ontbrak nog……

Bij een geschil is de rechter altijd nog een optie dacht ik, maar misschien leef ik teveel in het verleden. Of probeert de GGN incasso no-matter-what druk op het slachtoffer uit te oefenen door het geven van foutieve informatie zodat je kraakt. Weet je, laat ik maar de verstandigste zijn en de hoop opgeven. Een ‘geslagen’ Nuon klant.

Shine

Re: [b]Nuon schakelt NSB in bij geschillen[/b]

Ongelezen bericht door Shine »

Tja, wat verwacht u nou?!
Voor vertrek had u gewoon beter uw zaakjes moeten regelen, dan had dit voorkomen kunnen worden.
Nu zult u de consequentie(s) daarvan ook moeten dragen.

Klinkt hard in uw oren, maar zo is de realiteit.

frenkievee

Re: [b]Nuon schakelt NSB in bij geschillen[/b]

Ongelezen bericht door frenkievee »

Ik wordt altijd een beetje moe als mensen direct WW2 erbij gaan halen. Alsof dat enig zinnig vergelijkingsmateriaal oplevert......

Ja, de reactie van GGN Incasso klinkt blijkbaar niet vriendelijk, maar dat geeft nog geen vergelijk met de NSB......
Je hebt zelf een fout gemaakt en vind het dus blijkbaar niet leuk als je daarvoor moet boeten.

Gesloten