De contacten tot 21 maart 2005 zal ik u besparen.
23 maart 2005:From: GWO
Sent: 21 Mar 05
To: [email protected]
Subject: RE: Verbruiksnota
Ik wacht nog maximaal 2 weken, als ik dan geen bericht heb wordt de automatische incasso geblokkeerd.
Met vr. gr.
GWO
Aan: GWO
Onderwerp: RE: Verbruiksnota
Geachte heer ………………,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat wij zo spoedig mogelijk uw jaarafrekening zullen toesturen. Desalniettemin raden wij u af de automatische incasso te blokkeren. U zult anders in het incassotraject geraken.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Energiebedrijf.com
Joris Janssen
Klantenservice Consumenten
25 maart 2005:Hoera! De afrekening van Durion is binnen.Mijn mail terug dd. 23 maart 2005:
[email protected]
U ZULT ANDERS IN HET INCASSOTRAJECT GERAKEN !!!! ?????
Waar haalt u het lef vandaan. Naast uw wanprestatie geen gegevens te sturen ook nog dreigementen????
Als u niet opschiet en dan ook nog dit DREIGEMENT nog door durft te zetten, zien we elkaar wel voor de rechtbank.
Ik geef u, zoals in onderstaande mail duidelijk staat, nog 14 dagen vanaf 21 maart om de afrekening te sturen. Mocht u in gebreke blijven dan deel ik u mede dat ik op die dag op staande voet het contract wens te beëidigen.
GWO
Als factuurdatum vermeldt men 08-12-2004.
Door u te terug ontvangen € 288,-
Bedrag wordt op uw rekening bijgeschreven.
€ 288,- terug? De afrekeningsnota loopt tot 26-10-2004.
Nu, 7 maanden later is nog niets door mij ontvangen.
Dat is wel een bedrag groot ruim 2 jaar voorschot!
Bij mijn vorige leverancier Essent werd dit bij de eerstvolgende nota verrekend resp. terugbetaald.
Mijn ervaring is helaas: Als een bedrijf dit soort kunstjes flikt op grote schaal dan zijn er flink wat dingen aan de hand.
a. Men trekt RENTE van uw en mijn geld en gebruikt dit geld bovendien voor andere doeleinden. Bij dit soort grootschaligheid gaat dat om miljoenen.
b. Bij het terug te geven bedrag zit ook de z.g. heffingskorting, het van Zalm terug te krijgen kortingsdeel op de energiebelasting. Ze hebben dat wel van Zalm teruggekregen maar vertikken het om dat aan ons door te geven.
c. Met het achtergehouden geld wordt mogelijk iets gefinancierd, namelijk het draaiend houden van hun hele toka. Het lijkt er verdacht veel op, dat het ene gat met het andere wordt gestopt, met andere woorden dat men Uw en mijn geld gebruikt om een faillissement uit te stellen en steeds erger te laten worden.
Mijns inziens begint dit verdacht veel op fraude te lijken.
En dat is nog niet alles!De specificatie van de rekening zal ik straks ook hier publiceren.
Ook dat riekt naar een poging om de boel te belazeren.