| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bel me NIET register op komst
Re: Bel me NIET register op komst
Geen dank, Polderboy
Waar heb jij dit advies wel kunnen lezen dan? Ik wil graag weten of ik extra krachtvoer moet kopen voor de waakhond.
Waar heb jij dit advies wel kunnen lezen dan? Ik wil graag weten of ik extra krachtvoer moet kopen voor de waakhond.
Waarom weer een nieuw systeem????? Een compleet nieuwe organisatie opzetten mij alle bijkomende kosten, kinderziektes e.d.
Waarom niet een bestaand systeem zoals infofilter uitbreiden c.q. een wettelijke status geven?
Waarom niet een bestaand systeem zoals infofilter uitbreiden c.q. een wettelijke status geven?
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.Laten we er voor deze ene keer op hopen dat ze in dit geval gelijk gaan krijgen. Dan kan Infofilter site ook opgedoekt worden. Als het resultaat "er" maar naar is. Een rustige telefoonlijn en uitsluitend switches van energieleverancier als de consument daar uit eigen beweging en bij vol bewustzijn voor kiest en daarvoor een handtekening op een contract heeft gezet...
Als ze het dan ook combineren met een "bel niet aan me voordeur" register ben ik helemaal gelukkig.
Nu bellen ze nog doodleuk aan met de smoes dat ze mijn verzoek dit niet te doen (wat recht onder de drukker van de bel zit) pas zagen toen ze al gedrukt hadden
De volgende wenssite zal dan vast zijn: DEUR bel Mij NIET
of
ikkoopnietaandedeur.nl
Maar goed dat dit er komt. Benieuwd of het gaat werken ook!
of
ikkoopnietaandedeur.nl
Maar goed dat dit er komt. Benieuwd of het gaat werken ook!
Idd -ver-wonderlijk!!
Overigens werkt de link: Gebruikerslijst bedrijven Infofilter 2008
http://gv01sv033.cendris.nl/InfoWWW/pub ... -05-08.pdf
ook niet op de infofilter website. Kortom, ook daar maken ze er een amateuristisch zooitje van.
Overigens werkt de link: Gebruikerslijst bedrijven Infofilter 2008
http://gv01sv033.cendris.nl/InfoWWW/pub ... -05-08.pdf
ook niet op de infofilter website. Kortom, ook daar maken ze er een amateuristisch zooitje van.
Deze link naar de aangesloten bedrijven bij Infofilter werkt nog wel, en stond in ieder geval op 11 juli jl nog op hun website, al lijkt het bestand uit maart 2008 te dateren.
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/public ... 3-08-1.pdf
Shine, jouw link komt van de infofilter website van vandaag. Die lijkt op een of andere manier gelieerd aan Cendris te zijn, en dat is ook allesbehalve een onafhankelijk bedrijf: het is de Direct-Marketing poot van TPG Post.
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/public ... 3-08-1.pdf
Shine, jouw link komt van de infofilter website van vandaag. Die lijkt op een of andere manier gelieerd aan Cendris te zijn, en dat is ook allesbehalve een onafhankelijk bedrijf: het is de Direct-Marketing poot van TPG Post.
Het is me duidelijk.
Nu eens kijken of ze snel een bijgewerkte lijst op de Info-filter-site kunnen plaatsen, die professionals van Cendris.
Bel-me-niet is in 2005 opgegaan in Infofilter. Infofilter is een initiatief van de DM-branche zelf en laat het beheer van de bestanden over aan de marktleider op hun gebied, Cendris, al is dit geen onafhankelijke partij maar (ook) een commercieel bedrijf. Maar dat is beter dan niks, als de overheid het gewoon jarenlang laat afweten en alle initiatieven tot zelfregulering aan 'de markt' overlaat.Cendris en Infofilter
In opdracht van de Stichting Infofilter verzorgt Cendris de beheers- en databasestructuur voor de infofilters, het gegevensonderhoud en de levering van de bestanden aan de afnemers.
Nu eens kijken of ze snel een bijgewerkte lijst op de Info-filter-site kunnen plaatsen, die professionals van Cendris.
Zeg, die infofilter zet eigenlijk ook maar weinig zoden aan de dijk.
Aangezien adressen opgekocht kunnen worden. (cendris onderdeel is van.........TNT Post.....Oh help!)
En men kan aangeven: NAW(T) en anders: Aan de bewoners van dit huis. Niet echt nieuws onder de zon, maar TNT verkoopt gewoon haar adressenbestand en.....tja,.....dat zijn wij met ons allen.
Aangezien dat Aan de bewonders va...' geadresseerde poststukken zijn, krijg je ze, ondanks de fameuze sticker loeihard alsnog door je brievenbus geduwd.
Verder stel ik vast dat menig bedrijf op deze lijst ontbreekt. Precies die bedrijven waarmee de grote problemen -blijven- bestaan.
Net als bij het betalingsverkeer (zie Eneco verhoogt kosten), beginnen we steeds meer in een omgedraaide wereld te leven. Een nare akelige wereld waarin ik me steeds minder in thuis begin te voelen.
Mijn voordeur staat niet standaard open voor iedereen. Ik heb een deurbel, daar moet eerst aan gebeld worden. Dan bepaal ik of ik de persoon binnen laat of niet.
Maar de nieuwe techniek bij veel zaken is: als u niet reageert voor dan en dan, gaat de nieuwe regelgeving voor u in. Denk daarbij aan de tactiek van KPN met haar abonnementswijziging voor menig klant van een jaar geleden. En zo handelen meer bedrijven/instellingen.
Walgelijk.
Aangezien adressen opgekocht kunnen worden. (cendris onderdeel is van.........TNT Post.....Oh help!)
En men kan aangeven: NAW(T) en anders: Aan de bewoners van dit huis. Niet echt nieuws onder de zon, maar TNT verkoopt gewoon haar adressenbestand en.....tja,.....dat zijn wij met ons allen.
Aangezien dat Aan de bewonders va...' geadresseerde poststukken zijn, krijg je ze, ondanks de fameuze sticker loeihard alsnog door je brievenbus geduwd.
Verder stel ik vast dat menig bedrijf op deze lijst ontbreekt. Precies die bedrijven waarmee de grote problemen -blijven- bestaan.
Net als bij het betalingsverkeer (zie Eneco verhoogt kosten), beginnen we steeds meer in een omgedraaide wereld te leven. Een nare akelige wereld waarin ik me steeds minder in thuis begin te voelen.
Mijn voordeur staat niet standaard open voor iedereen. Ik heb een deurbel, daar moet eerst aan gebeld worden. Dan bepaal ik of ik de persoon binnen laat of niet.
Maar de nieuwe techniek bij veel zaken is: als u niet reageert voor dan en dan, gaat de nieuwe regelgeving voor u in. Denk daarbij aan de tactiek van KPN met haar abonnementswijziging voor menig klant van een jaar geleden. En zo handelen meer bedrijven/instellingen.
Walgelijk.
@ Vogels:
Aanmelding bij Infofilter is 3 jaar geldig. Daarna moet je opnieuw aanmelden! Hoewel Infofilter een initiatief is van de DM-branche zelf (en dus geen onafhankelijke partij) heb ik er toch wel goede ervaringen mee. Ik word tenminste nooit meer ongevraagd gebeld en de ongewenste post is minimaal. Beter dan niks.... wordt je voor registratie gewoon doorgelinkt naar infofilter?
Maar daar sta ik dus al wat jaartjes geregistreerd, dus heeft geen zin.