LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen voor meteropnemer

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
morrie

betalen voor meteropnemer

Ongelezen bericht door morrie »

Kan iemand mij uitleggen, dat ik vroeger korting kreeg bij nuon als ik automatisch betaalde en nu niet, oke , het kan
Maar waarom moet ik nu € 18.80, voor meetdienst betalen ?
wij wonen met 10 gezinnen op de trap, dás vlug verdient !
Ze zijn verplicht je meter eens in de zoveel jaar op te nemen, moet IK daarvoor betalen, nou volgende keer niet meer binnen laten, zelf even door mailen, snel verdient.
In mijn vorige huis hadden we een centrale hoofdkast, bingo, binnen 5 min. even de hele trap opnemen.10 meters naast elkaar !
Kan en mag dit zomaar ?
:cry: Nuon komt er niet meer in !

Gast

Re: betalen voor meteropnemer

Ongelezen bericht door Gast »

Ja dat kan!
Dat je nu geen korting meer krijgt ivm automatiche betaling is niet waar, want als je het niet meer automatich doet kost het meer, dus is automatisch voordeliger.
Alle meters moeten 1x in de 3 jaar worden gezien, dus je kan het wel via het net doorgeven, ze komen toch en je bent verplicht om ze toegang te geven tot je meter.
Je betaald al jaren mee aan de meteropnemers, ookal is het binnen no-time gepiept, iedereen betaald er voor.
Als de Nuon je niet bevalt ga toch gewoon ergens anders heen? Maar ja, daar moet je het ook betalen.

Gast

Re: betalen voor meteropnemer

Ongelezen bericht door Gast »

Zeker werknemer van de NUON :twisted:

Gast

Re: betalen voor meteropnemer

Ongelezen bericht door Gast »

Ik betaal lekker 15 eurootjes voor het opnemen

Gast

Re: betalen voor meteropnemer

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom wordt daar nou weer over geklaagd, sjonge jonge.
Klaag eerst eens bij de regering, heb je gezien wat een belastingen je moet betalen. Nou, da's veel erger!


Gast

Re: betalen voor meteropnemer

Ongelezen bericht door Gast »

Nee hoor, ik werkt niet bij de nuon of essent en noem ze maar op.

Gesloten