| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaling gebruikt gas
-
[email protected]
betaling gebruikt gas
ik heb op 01-10-2009 een snackbar overgenomen met behulp van een makelaar, de vorige eigenaar heeft ? waarschijnlijk de energie contracten opgezegd.ik heb kontakt opgenomen met oxxio heb daar energie aangevraagd. ik dacht dat alles toen in orde was,tot dat ik gisteren een medewerker van liander op de stoep had staan met de vermelding dat ik zou worden afgesloten van het gas netwerk.ik kreeg de gelegenheid om een spoed inhuizing te doen,dat heb ik geregeld bij oxxio,wat gebeurt er met de verrekening van het gebruikte gas,aan wie moet ik dat betalen[ik heb tenslotte geen kontrakt]
-
Chanmaster
Re: betaling gebruikt gas
U hebt zich neem ik aan bij Oxxio aangemeld zodat Oxxio uw leverancier is.
Dan zal het verder zonder problemen in order komen.
Dan zal het verder zonder problemen in order komen.
Re: betaling gebruikt gas
U heeft meer dan 1 jaar energie afgenomen van het netwerk van netwerkbedrijf Liander. Feitelijk heeft u illegaal energie afgenomen. Er zijn naar mijn mening 2 opties: Of Liander brengt u de illegaal afgenomen energie in rekening, zoals in de situaties dat er gefraudeerd wordt, of de afgenomen energie die de meter geregistreerd heeft wordt met terugwerkende kracht vanaf 1-10-2009 u door het Leveringsbedrijf Oxxio in rekening gebracht. Hierbij is dan ook nog van belang of er sprake is van een netwerkbeheerdersmodel of een leveranciersmodel. Zie hiervoor http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... _verklaard