LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalingsregeling Essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
esi1980

betalingsregeling Essent

Ongelezen bericht door esi1980 »

Onlangs hebben wij een betalingsregeling getroffen met Essent..dit gebeurde allemaal telefonisch en normaal gaat dat altijd goed tot op de laatste keer..
ik had een vast rond bedrag afgesproken en ze gemachtigd het van de rekening af te schrijven. Ik zou een bevestiging krijgen van deze regeling echter toen ik deze bevestiging kreeg was ik zeer verbaasd want er stond een heel ander bedrag op en volgens hun had ik afgesproken om via acceptgiro te betalen.
Toen ik ze belde hielden ze glashard vol dat ik ze niet gemachtigd had en ook met het volgens hun bepaalde bedrag accoord was gegaan...het was een heel raar bedrag wat ik normaal nooit afspreek...dus ze zeiden gewoon glashard dat ik loog...nou dan heb je bij mij de verkeerde....

iemand hier ervaring mee? wat kunnen wij het beste doen..toch vast houden aan de regeling zoals die tel destijds is afgesproken of accoord gaan met wat hun zeggen?

ik hoor het graag van jullie..

Shine

Re: betalingsregeling Essent

Ongelezen bericht door Shine »

Wàt heb jij dan precies aan afbetalingsregeling afgesproken?
en
Welke betalingsregeling heeft Essent er dan van gemaakt?

Je verhaal wat je nu presenteert is te vaag en oppervlakkig om ook maar een uitspraak te kunnen doen. Sorrie.

esi1980

Re: betalingsregeling Essent

Ongelezen bericht door esi1980 »

Ik had telefonisch afgesproken dat ik 150 euro elke 22e van de maand automatisch kon laten afschrijven en Essent kwam in de bevestigingsbrief met een bedrag van 177.70 euro per maand en dat moest ik dan maar met een acceptgiro betalen..

zo duidelijker?

Gesloten