Hallo,
1 maat ga ik verhuizen naar Apeldoorn en ben op zoek naar een betrouwbaar en mischien ook een voordelige energie leverancier.
Het belangrijkste vind ik dat ze betrouwbaar zijn ...
Wie kan mij daarbij helpen ?
Groetjes Debje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betrouwbaar erergie leverancier
Re: betrouwbaar erergie leverancier
ik ben zelf bevooroordeeld en geef hier dus geen advies over, ik raad u aan om op diverse consumenten sites rond te kijken en daar uw eigen mening te vormen
de ervaringen van een persoon mogen nooit de basis zijn voor een keuze als dit
verder zijn er diverse sites met prijsvergelijking en naruurlijk nog www.dte.nl voor de kwaliteit
de ervaringen van een persoon mogen nooit de basis zijn voor een keuze als dit
verder zijn er diverse sites met prijsvergelijking en naruurlijk nog www.dte.nl voor de kwaliteit
Wij wonen daar ook al jaren. Wij hebben tot ons groot genoegen tot nu toe, al jaren NUON. Nooit problemen mee gehad.
Dat meesten hier hebben de NUON. Water gaat via Vitens.
Succes met het uitzoeken ervan.
Dat meesten hier hebben de NUON. Water gaat via Vitens.
Succes met het uitzoeken ervan.
Ik woon weliswaar in het westen van het land, maar NUON is goed en betrouwbaar. Neem i.i.g. geen OXXIO.
Bedankt voor de reactie's ...
Ik zat zelf al te twijfelen tussen een aantal en de reactie's die ik krijg dat mensen tevreden zijn met een energie leverancier dat maakt mijn keuze wat makkelijker.
Aangezien je eigenlijk alleen maar de slechte dingen hoort, waar ik ook wel wat aan heb hoor!
Kijk ook genoeg naar site's en dergelijke maar dat maakte mijn keus nou ook niet echt makkelijker. Want op elke site zeggen ze toch dat ze de betrouwbaarste zijn...
Ik neem in ieder geval GEEN oxxio....
Debje
Ik zat zelf al te twijfelen tussen een aantal en de reactie's die ik krijg dat mensen tevreden zijn met een energie leverancier dat maakt mijn keuze wat makkelijker.
Aangezien je eigenlijk alleen maar de slechte dingen hoort, waar ik ook wel wat aan heb hoor!
Kijk ook genoeg naar site's en dergelijke maar dat maakte mijn keus nou ook niet echt makkelijker. Want op elke site zeggen ze toch dat ze de betrouwbaarste zijn...
Ik neem in ieder geval GEEN oxxio....
Debje
-
Compliment CCC-agent! Ook ik mag uitspraak doen over voorkeuren en doe dat dus ook niet.
Uw houding in deze is correct.
Chanmaster
Uw houding in deze is correct.
Chanmaster
Wat zijn jullie toch aan het doen hier op dit forum, chanmaster en cc-agent? Zijn jullie elkaar hier in de gaten aan het houden en elkaar steeds maar aan het verbeteren?
O ja Debje79, ik weet niet of dat Essent hier ook zit, maar ook daar niet naar toe gaan. Weet van familie en kennissen, dat als je eenmaal iets met ze kijgt op financieel gebied, het een zooitje is op de administratie daar. Zo ook inderdaad, Oxio.
Ik zou zeggen, kijk even bij Nuon of Greenchoice.
O ja Debje79, ik weet niet of dat Essent hier ook zit, maar ook daar niet naar toe gaan. Weet van familie en kennissen, dat als je eenmaal iets met ze kijgt op financieel gebied, het een zooitje is op de administratie daar. Zo ook inderdaad, Oxio.
Ik zou zeggen, kijk even bij Nuon of Greenchoice.