Boycot Durion Energie.
Boycot van de maand!!!!!!!!
Na de velen klachten die wij binnenkregen over energieleverancier Durion, zijn wij genoodzaakt u te waarschuwen voor de praktijken van Durion. Als zij u spreken via de telefoon of aan de deur, geef ze geen persoonlijke gegevens, van u of uw partner.
Durion maakt op grote schaal misbruik van uw gegevens, zonder uw toestemming en of medeweten wordt u klant van Durion. Daarmee verplichten zij u minstens een jaar lang energie van Durion af te moeten nemen. Ook schrijft Durion zonder uw toestemming geld van uw bankrekening af. (Dit kunt u via uw bank terug laten boeken).
Wees gewaarschuwd de vele klachten die wij binnen kregen over Durion, is slechts een tipje van de ijsberg. Het tv programma Radar heeft ook via hun website veel van deze klachten over Durion binnen gekregen.
Komt deze waarschuwing voor u te laat en heeft Durion u al in zijn greep, dan nog een enkele tip.
1. U kunt een klacht in te dienen bij, Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven. Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag, bezoekadres Bordewijkstraat Den Haag
2. Als Durion geld afschrijft van uw rekening laat dit dan door uw bank binnen weken terug boeken.
3. Verzoek uw bank geen betalingen meer te doen aan Durion.
4. Durion beweert dat zij u een contract hebben toegestuurd, (meestal is dit niet het geval) en dat u binnen zeven dagen (de afkoelperiode) had moeten reageren. Nu bent u volgens hen verplicht 1jaar lang energie bij Durion af te nemen. Hieruit kunt u opmaken met wat voor bedrijf u te maken heeft. Een bedrijf dat mensen op deze manier in de val moet laten lopen om klanten te krijgen.
5. Neem kontact op met uw huidige energieleverancier en leg de situatie uit.
Terug.
Copyright © 2004 Boycot.nu . Alle rechten voorbehouden.
Boycot.nu de klachten website die werkt, ook voor u.
Boycot.nu
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boycot durion
Re: Boycot durion
Beste ls,
fijn u stukje te lezen. Ik ben inmiddels bijna in een procedure met Durion. Ik had opgezegd binnen 1 week en alles was in orde volgens hun. Nu zit ik met incassoburo's etc. en wordt bijna mijn electra afgesloten. Ik weiger om te betalen. Vele mails en brieven naar Durion hebben geen resultaad opgelevert. Ik ga in ieder geval met mijn huidige leverancier contact opnemen.
groeten,
Jan Zimmerman
fijn u stukje te lezen. Ik ben inmiddels bijna in een procedure met Durion. Ik had opgezegd binnen 1 week en alles was in orde volgens hun. Nu zit ik met incassoburo's etc. en wordt bijna mijn electra afgesloten. Ik weiger om te betalen. Vele mails en brieven naar Durion hebben geen resultaad opgelevert. Ik ga in ieder geval met mijn huidige leverancier contact opnemen.
groeten,
Jan Zimmerman