| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brutale verkoop Techniek OXXIO.
Brutale verkoop Techniek OXXIO.
Op 27-09 werd ik op mijn mobiele nummer gebeld door jullie.
Kwam mij niet uit, zat op mijn werk.
Op 29-09 belde men mij terug. Omdat ik mijn contract, 3 jaar, ging uit zitten, bleef ik zitten waar ik zit.
Of men mij na deze drie jaar weer mocht contacten, heb ik bevestigend op geantwoord.
Op 3-10 heeft men wederom mij gebeld. Tijdens het eten. Maar ik zij dat jullie al gebeld hadden.
Ik zou een "leugenaar" zijn. Na deze opmerking, heb ik het contact verbroken.
NOOIT MEER OXXIO DUS.
Kwam mij niet uit, zat op mijn werk.
Op 29-09 belde men mij terug. Omdat ik mijn contract, 3 jaar, ging uit zitten, bleef ik zitten waar ik zit.
Of men mij na deze drie jaar weer mocht contacten, heb ik bevestigend op geantwoord.
Op 3-10 heeft men wederom mij gebeld. Tijdens het eten. Maar ik zij dat jullie al gebeld hadden.
Ik zou een "leugenaar" zijn. Na deze opmerking, heb ik het contact verbroken.
NOOIT MEER OXXIO DUS.
Re: Brutale verkoop Techniek OXXIO.
dat is het mooie aan de telefoon, die rode knop om de verbinding te verbreken
Inderdaad, mijn vrouw vindt mij van tijd tot tijd zelfs wat onbeschoft, ik laat de mensen namelijk niet uitpraten, maar onderbreek ze als ik door heb dat ze van plan zijn iets aan te smeren. Die verkopers zijn dusdanig getraind dat ze zo min mogelijk ruimte laten in het gesprek om jou aan het woord te laten, dus voordat ze hun ingestudeerde praatje helemaal gaan opdreunen onderbreek ik ze al en geef aan geen interesse te hebben.breien schreef:Bij die telefonische verkopers zeg ik direct als eerste geen interesse en hang ik op.
Ben blij dat ik dus niet de enige ben.
-
moederslink
Nou , hier nog 1 .....ik laat ze ook geen ruimte. Bij het botte af onderbreek ik ze en zeg dat ik geen interesse heb. Dit gebeurt bijna altijd binnen een paar seconden en ik verbreek de verbinding 
-
stofzuigertje
Oxxio, soms prima firma, maar niet per telefoon!
Mijn zoon zocht via vergelijking site een goedkope, rustig nalezen en niets mis mee.
Maar bellen, ik weet niet mijn contract einddatum, wat huidige prijs is dus PLEUR OP!
Elke aanbieder per telefoon ophangen en vooral niet zeggen dat ze over enkele jaren terug mogen bellen.
Gewoon ophangen die
XXI 
Mijn zoon zocht via vergelijking site een goedkope, rustig nalezen en niets mis mee.
Maar bellen, ik weet niet mijn contract einddatum, wat huidige prijs is dus PLEUR OP!
Elke aanbieder per telefoon ophangen en vooral niet zeggen dat ze over enkele jaren terug mogen bellen.
Gewoon ophangen die
Ik las eens dit: telefoon neerleggen. Zelf wat anders gaan doen. Persoon aan de andere kant lekker laten doorpraten tegen het luchtledige. Na een paar minuten hangen ze vanzelf wel op.
@Miepje
Doe ik altijd: vraag vaak of ze een momentje hebben, leg de telefoon om m'n bureau en ga verder met waar ik mee bezig was. Na 3 keer opnieuw bellen houdt men het voor gezien.

Doe ik altijd: vraag vaak of ze een momentje hebben, leg de telefoon om m'n bureau en ga verder met waar ik mee bezig was. Na 3 keer opnieuw bellen houdt men het voor gezien.
ik las laatst hier een verhaal van iemand die voor dit soort gevallen een scheidsrechtersfluitje hebben liggen. Dan leren ze het ook wel af, maar om ze nu meteen een gehoorbeschadiging te bezorgen....
Dat was ik, ik werd lastig gevallen door een call-center in India. Maar het heeft wel geholpen!berndv schreef:ik las laatst hier een verhaal van iemand die voor dit soort gevallen een scheidsrechtersfluitje hebben liggen. Dan leren ze het ook wel af, maar om ze nu meteen een gehoorbeschadiging te bezorgen....