Net mijn eindnota van COGAS UC-groen gehad.
Ja, heerlijk: ik hoef slechts €600,- bij te betalen.
Dat komt eenvoudigweg omdat COGAS mij per ongeluk uitschreef als klant en geen voorschotten inde.
Ben ik lekker mee (dus niet!)
Wel krijg ik nog €51,- retour via UC-groen.
Dat noemen ze een sigaar uit eigen doos...
Blij zat: per 17-10 weer NUON klant
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] COGAS / UC-groens
Re: COGAS / UC-groens
Ja en? je hebt de stroom toch verbruikt of niet? je had er ook zelf achteraan kunnen gaan dat je ineens niets meer betaalde aan stroom. Niet gek dat je nu alsnog moet betalen.
groet Bas
groet Bas
bassie heeft gelijk, MAAR ik heb hetzelfde mee gemaakt met cogas en kreeg een rekening van 360,00 euro.
ik moet wel zeggen dat de mensen bij cogas wel in waren voor een betalingsregeling en we konden het in 3 keer betaling, het was tenslotte ook onze eigen schuld, we hadden moeten opletten.
we gebruiken nog steeds energie van cogas en zijn verder heel tevreden
ik moet wel zeggen dat de mensen bij cogas wel in waren voor een betalingsregeling en we konden het in 3 keer betaling, het was tenslotte ook onze eigen schuld, we hadden moeten opletten.
we gebruiken nog steeds energie van cogas en zijn verder heel tevreden
het lijkt me niet meer dan correct dat het niet betaalde op de jaarnota in rekening word gebracht ( zou nuon ook doen)
maar het is wel belangrijk wat voor afspraken er mogelijk zijn
ik neem aan dat je een goed betalingsregeling hebt aangeboden gekregen over de jaarnota (aangezien de fout niet door you is gemaakt)
maar het is wel belangrijk wat voor afspraken er mogelijk zijn
ik neem aan dat je een goed betalingsregeling hebt aangeboden gekregen over de jaarnota (aangezien de fout niet door you is gemaakt)