Jimmy2014 schreef:
Schering en inslag? Bij veel bedrijven mogen 65 plussers niet ingeschreven worden!
65 plussers , bejaard , oud ?? Dacht het niet! Het zijn de nieuwe vijftigers en goed mondig...
Het gaat om de 80 en 85 plussers die nog zelfstandig ( moeten ) wonen . Er kan niet genoeg tegen gewaarschuwd worden en gelukkig zijn er al velen die goed alert zijn en niet meer zomaar opendoen.
80 en 85 plussers zijn toch ook 65 plussers.
Punt is, de ene 80 jarige is de andere niet. De enen wil wel overstappen op een eerlijke manier en de andere niet.
Punt van mij is dat niet elke colporteur hetzelfde is en dat hier alleen de negatieve kanten naar voren komen.
Jimmy2014 schreef:
Punt van mij is dat niet elke colporteur hetzelfde is en dat hier alleen de negatieve kanten naar voren komen.
Welke negatieve kanten? voor mij is een colporteur synoniem met negatief, liegen en draaikonten om hun targets te halen. Dat is namelijk het enige wat voor een colporteur telt, het halen van targets. Hoe hij dat haalt zal hem een wordt wezen, zolang hij ze maar haalt.
Ik krijg hier met enige regelmaat van die draaikonten aan de deur en heb er nog nooit een eerlijke tussen gezien. Zodra ze beginnen met praten vertellen ze hun eerste leugen.
witte angora schreef:Je bedoelt dat de toegewenste 'goedemorgen' helemaal niet zo goed is vanwege zijn komst?
Dat zal het enige eerlijke woordje zijn, alles wat daar na komt is nodig om zijn targets te halen. Een hele leugen, een leugentje om bestwil, een beetje de waarheid verdraaien, maar liegen doen ze allemaal niet een uitgezonderd.
puma73 schreef: maar liegen doen ze allemaal niet een uitgezonderd.
Idd en ze zijn nog knap agressief en hondsbrutaal ook.
Ze hebben het lef om hun voet tussen de deur te steken , als je de deur dicht wil doen.
Dat moeten ze bij mij niet wagen. Komt ze duur te staan. Ik ben het eens met de meesten hier dat colporteurs meestal weinig goeds in de zin hebben. Gelukkig is er goede regelgeving waardoor je vrij simpel van hun diensten af kunt komen als je er toch bent ingetrapt.
olaf79 schreef:Het is vaak een bijbaan voor studenten.
Dat denk ik niet, studenten werken meestal op een callcenter, de meeste studenten die ik zie en die zich proberen bezig te houden met colportage staan op een zaterdag in een winkelcentrum.
olaf79 schreef:Het is vaak een bijbaan voor studenten.
Dat denk ik niet, studenten werken meestal op een callcenter, de meeste studenten die ik zie en die zich proberen bezig te houden met colportage staan op een zaterdag in een winkelcentrum.