LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Communicatie problemen bij het NUON.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Els

Communicatie problemen bij het NUON.

Ongelezen bericht door Els »

Dag allemaal,

Al ruim een jaar zijn mijn vriend en ik aan het bellen en doorgeven van gegevens aan het NUON. Kort gezegd kregen we pas na een half jaar een klantnummer en na negen maanden een nota. We werden er echt gestoord van; bellen en ja horen en vervolgens weer thuis een brief krijgen om ons aan te melden, regelingen om de achterstand over te hevelen die niet werden nagekomen. Totdat vorige week, na bijna een jaar; er kwam een mannetje via het nuon langs die beweerde dat wij werden afgesloten omdat wij als niet geregistreerd staan! Toen zakte mijn broek echt af. Ik heb vervolgens ons klantnummer doorgeven en vervolgens belde hij terug met het excusses van het NUON. Met alle respect, die zij niet meer van ons verdienen; kunnen ze die in hun ...schuiven.Wij zijn het nu meer dan zat! Wie weet wat onze rechten zijn? Heeft iemand bij problemen met het NUON ook wel eens zijn rechtbijstandverzekering er bij geroepen? Alle tips en ervaringen met rechtsbijstand zijn welkom.......Els

Gast

Re: Communicatie problemen bij het NUON.

Ongelezen bericht door Gast »

Liggen ze misschien onder je vloer?
Anders zou ik niet weten wat je bericht hier doet... :roll:

Gesloten