LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de 1001 smoezen van nuon
de 1001 smoezen van nuon
beste forum bezoeker ik roep u op hier smoezen te plaatsen van nuon
ik zelf elke dag of om de dag er een plaatsen .
Mischien dat we er dan nog een beetje humor in kunnen houden voordat we hellemaal getikt van ze worden.
VRAAG:
1) er staat meer gas verbruik op mijn nota dan er opgenomen is aan meterstand hoe kan dit
En dan nu het antwoord:
Er zit altijd een beetje restgas voor de deur wat ontsnapt meneer dat moet u ook betalen.
Antwoord client:
Maar dat is toch voor de meter daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor
Antwoord nuon : zo moet u dat niet zien
Antwoord client: bedoelt u soms dat we naast blok verwarming ook blok vergassing hebben
antwoord nuon:
ik zelf elke dag of om de dag er een plaatsen .
Mischien dat we er dan nog een beetje humor in kunnen houden voordat we hellemaal getikt van ze worden.
VRAAG:
1) er staat meer gas verbruik op mijn nota dan er opgenomen is aan meterstand hoe kan dit
En dan nu het antwoord:
Er zit altijd een beetje restgas voor de deur wat ontsnapt meneer dat moet u ook betalen.
Antwoord client:
Maar dat is toch voor de meter daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor
Antwoord nuon : zo moet u dat niet zien
Antwoord client: bedoelt u soms dat we naast blok verwarming ook blok vergassing hebben
antwoord nuon:
Re: de 1001 smoezen van nuon
Zeg naverbrander!
Je kan voor je gas en elektra ook ergens anders heen als alleen Nuon hoor. Noemen ze liberalisering, misschien wel eens van gehoord!?
Zit je alleen voor de netbeheerkosten nog bij Nuon maar dat komt misschien ook nog wel vrij als het aan de regering ligt.
Je kan voor je gas en elektra ook ergens anders heen als alleen Nuon hoor. Noemen ze liberalisering, misschien wel eens van gehoord!?
Zit je alleen voor de netbeheerkosten nog bij Nuon maar dat komt misschien ook nog wel vrij als het aan de regering ligt.
Re: de 1001 smoezen van nuon
zeg gas ehh gast je heb hier niet te maken met een achterstands jochiie .
toen ik overstappen kon met electra stond ik als eerste op de barricades en vertelde het voort.
Toen ik overstappen kon met gas heb ik gewacht om die sukkels bij nuon nog het voordeel van de tweifel te geven "zou ook eens goed wezen voor die 9700 werknemers om dat te doen"
Dat voordeel hebben ze inmiddels weer snel verbruit en alweer sta ik op de barricades en roept het voort "stap over stap over"
Maar naar mijn mening niet bij dezelfde als je gas haalt .
geeft wel wat meer administratie romslomp van twee bedrijven en een dieven gilde maar goed beter dan het alternatief "lees forums"
Hier geld het motto verdeel en heers !!!!!! anders wordt er over u geheerst.
toen ik overstappen kon met electra stond ik als eerste op de barricades en vertelde het voort.
Toen ik overstappen kon met gas heb ik gewacht om die sukkels bij nuon nog het voordeel van de tweifel te geven "zou ook eens goed wezen voor die 9700 werknemers om dat te doen"
Dat voordeel hebben ze inmiddels weer snel verbruit en alweer sta ik op de barricades en roept het voort "stap over stap over"
Maar naar mijn mening niet bij dezelfde als je gas haalt .
geeft wel wat meer administratie romslomp van twee bedrijven en een dieven gilde maar goed beter dan het alternatief "lees forums"
Hier geld het motto verdeel en heers !!!!!! anders wordt er over u geheerst.
Re: de 1001 smoezen van nuon
Sorry naverbrander,
Was een beetje neerbuigend; zal het niet meer doen
Was een beetje neerbuigend; zal het niet meer doen
Re: de 1001 smoezen van nuon
een klant betaald elke maand zijn rekening via internet bankieren krijgt hij te horen dat opeens een maand achter loopt belt ie op hoe dit kan word er door nuon gezegd
Het duurt 6 weken voordat het op onze rekening bijgesvchreven is
Antwoord klant mijn bank doet er maar drie dagen over maar het zal bij jullie dan wel via het buitenland gaan.
Het duurt 6 weken voordat het op onze rekening bijgesvchreven is
Antwoord klant mijn bank doet er maar drie dagen over maar het zal bij jullie dan wel via het buitenland gaan.
Re: de 1001 smoezen van nuon
Of via de eigen bankrekening van de medewerker
Je zou ze toch op staande voet geven
ikkes is trouwens aardig stil de laatste tijd; hij zou toch niet...............
Je zou ze toch op staande voet geven
ikkes is trouwens aardig stil de laatste tijd; hij zou toch niet...............
Re: de 1001 smoezen van nuon
Klant:
Dit klopt niet, ik moet veels te veel bijbetalen>
Nuon:
Ik ga het voor u uitzoeken met als conclusie, meterstanden 2 jaar niet doorgegeven, dus geschat geweest.
Dom he van die klant.
Klant:
Waarom wil de Nuon nog een keer mijn meterstanden nakijken, ik heb het toch zelf doorgegeven??
Nuon:
Waarschijnlijk heeft u de meters omgedraaid of de cijfers verwisseld.
Klant:
Nee hoor, ik weet wel hoe het werkt!
Nuon:
We komen toch even kijken.
Conclusie:
Getallen omgedraaid waardoor de klant een keer zoveel zou moeten bij betalen....
Sorry hoor, maar dit geneuzel gaat helemaal nergens over.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar dat is wel aan 2 kanten op!!!!!!!!!!
Dit klopt niet, ik moet veels te veel bijbetalen>
Nuon:
Ik ga het voor u uitzoeken met als conclusie, meterstanden 2 jaar niet doorgegeven, dus geschat geweest.
Dom he van die klant.
Klant:
Waarom wil de Nuon nog een keer mijn meterstanden nakijken, ik heb het toch zelf doorgegeven??
Nuon:
Waarschijnlijk heeft u de meters omgedraaid of de cijfers verwisseld.
Klant:
Nee hoor, ik weet wel hoe het werkt!
Nuon:
We komen toch even kijken.
Conclusie:
Getallen omgedraaid waardoor de klant een keer zoveel zou moeten bij betalen....
Sorry hoor, maar dit geneuzel gaat helemaal nergens over.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar dat is wel aan 2 kanten op!!!!!!!!!!
Re: de 1001 smoezen van nuon
helemaal met gast boven me eens!!!
Als of de klanten van energie bedrijven geen smoezen hebben met bijvoorbeeld late betalingen.
Als of de klanten van energie bedrijven geen smoezen hebben met bijvoorbeeld late betalingen.
Re: de 1001 smoezen van nuon
Maar dat is lang niet zo leuk
Moet een beetje kunnen schoppen tegen zo'n groot en onpersoonlijk bedrijf
Moet een beetje kunnen schoppen tegen zo'n groot en onpersoonlijk bedrijf
Re: de 1001 smoezen van nuon
idd waar mensen werken worden fouten gemaakt maar nuon maakt wel erg veel fouten te veel,
ik ben nu al bijna twee jaar bezig om aljeblieft te mogen betallen,
en wat zegt het nuon je bestaat niet,
ik ben naar het nuon gegaan en ik heb gezegd hallo ik sta hier en dat mens zij ja ik zie het,
ik zeg ja maar jullie zegen dat ik neit besta ja en zegt ze,
tot heden nog geen rekening want ik besta niet gek word ik van die lui
ik ben nu al bijna twee jaar bezig om aljeblieft te mogen betallen,
en wat zegt het nuon je bestaat niet,
ik ben naar het nuon gegaan en ik heb gezegd hallo ik sta hier en dat mens zij ja ik zie het,
ik zeg ja maar jullie zegen dat ik neit besta ja en zegt ze,
tot heden nog geen rekening want ik besta niet gek word ik van die lui
Re: de 1001 smoezen van nuon
ik kom regelmatig op dit forum om te helpen met problem van het bedrijf waar ik werk
dit geld ook voor burn them all
MAAR, na het lezen van deze post kom ik tot de conclusie dat meneer zelf niet helemaal eerlijk is
het gaat namelijk over de verbrandings waarden
in nederland word op 2 plaatsen gas gewonnen
dit gas is verschillend en dus geeft de overheid (ja mensen dit is bij wet bepaald) een verbrandings waarden aan
dit geeft een herberekening van de gasstand
dus geen lekkage voor de meter
lekkage voor de meter kan namelijk behoorlijk boem doen en is een zaak voor het storings meld punt
(wel leuk te zien dat ik gemist ben )
dit geld ook voor burn them all
MAAR, na het lezen van deze post kom ik tot de conclusie dat meneer zelf niet helemaal eerlijk is
het gaat namelijk over de verbrandings waarden
in nederland word op 2 plaatsen gas gewonnen
dit gas is verschillend en dus geeft de overheid (ja mensen dit is bij wet bepaald) een verbrandings waarden aan
dit geeft een herberekening van de gasstand
dus geen lekkage voor de meter
lekkage voor de meter kan namelijk behoorlijk boem doen en is een zaak voor het storings meld punt
(wel leuk te zien dat ik gemist ben )
Re: de 1001 smoezen van nuon
Je begint onderhand al een oudgediende te worden daar op het CCC ikkes
Re: de 1001 smoezen van nuon
ten eerste ikkes moet je lezen wat er staat ,en nog belangrijker HOREN wat er gezegd word,dat jullie (9895 medewerkers) niet horen wat clienten zeggen was al duidel;ijk aan het lezen schoort het dus ook bij jullie word hier soms op geselecteerd of zo als je aangenomnen word bij de dieven gilde
nog een keer cvoor de duidelijkheid het was jullie medewerker die zij dat er restgas voor de meter zat sulletje LEZEN tevens de enigste manier van helpen die jullie in de bedrijfsvoering kunnen is het zakken vullen van je baas en de client naar de vervelend ik zit dus echt niet op jou te wachten eikel
nog een keer cvoor de duidelijkheid het was jullie medewerker die zij dat er restgas voor de meter zat sulletje LEZEN tevens de enigste manier van helpen die jullie in de bedrijfsvoering kunnen is het zakken vullen van je baas en de client naar de vervelend ik zit dus echt niet op jou te wachten eikel
Re: de 1001 smoezen van nuon
[quote]
Een klant betaald elke maand zijn rekening via internet bankieren krijgt hij te horen dat opeens een maand achter loopt belt ie op hoe dit kan word er door nuon gezegd
Het duurt 6 weken voordat het op onze rekening bijgesvchreven is
Antwoord klant mijn bank doet er maar drie dagen over maar het zal bij jullie dan wel via het buitenland gaan.
[quote]
Heel leuk, zal ik er ook nog een paar verzinnen burn them all ?
Dit een absurd antwoord natuurlijk, maar het domme van jou burn them all is dat jij alles uit je achterlijke harses kan verzinnen en je ook nog zon RANDMOGO0LTJE bent om dit tegen een bedrijf te gebruiken.
Echt het spijt me hoor, maar jij bent duidelijk echt zon achterlijke ******* die gewoon een keer moeilijk hard op zn bek moet worden geboekst.
De groeten van je meoder
Een klant betaald elke maand zijn rekening via internet bankieren krijgt hij te horen dat opeens een maand achter loopt belt ie op hoe dit kan word er door nuon gezegd
Het duurt 6 weken voordat het op onze rekening bijgesvchreven is
Antwoord klant mijn bank doet er maar drie dagen over maar het zal bij jullie dan wel via het buitenland gaan.
[quote]
Heel leuk, zal ik er ook nog een paar verzinnen burn them all ?
Dit een absurd antwoord natuurlijk, maar het domme van jou burn them all is dat jij alles uit je achterlijke harses kan verzinnen en je ook nog zon RANDMOGO0LTJE bent om dit tegen een bedrijf te gebruiken.
Echt het spijt me hoor, maar jij bent duidelijk echt zon achterlijke ******* die gewoon een keer moeilijk hard op zn bek moet worden geboekst.
De groeten van je meoder
Re: de 1001 smoezen van nuon
ben sinds 2002 met de energie (elektriciteit) bij greenchoice.
vwb het gas, gelijk bij het vrijgeven daarvan, ook bij greenchoice.
scheelt niet veel ,elektra 0,5 kw gas 0,5 m3.
maar daar gaat het ook niet om.
1e doet greenchoice bij elke nieuwe klant een boom (laten) planten
2e ze zijn goed milieu bewust(doen ook nog andere dingen)
3e ik ben van de monopolistische arrogantie af.(nuon)
heb ze dat ook per brief verteld(directie)
vrgr
pechvogel
vwb het gas, gelijk bij het vrijgeven daarvan, ook bij greenchoice.
scheelt niet veel ,elektra 0,5 kw gas 0,5 m3.
maar daar gaat het ook niet om.
1e doet greenchoice bij elke nieuwe klant een boom (laten) planten
2e ze zijn goed milieu bewust(doen ook nog andere dingen)
3e ik ben van de monopolistische arrogantie af.(nuon)
heb ze dat ook per brief verteld(directie)
vrgr
pechvogel
Re: de 1001 smoezen van nuon
Ik wou dat ik dat toen ook al had gedaan. Wat een belevenis zeg, een energieleverancier die wel meteen de telefoon opneemt, en wel naar de klant luisterd. Alles is nu perfect geregeld zonder gedoe.ben sinds 2002 met de energie (elektriciteit) bij greenchoice.
Eindelijk ben ik na 6 jaar ellende van de Firma Nuon verlost. Woede tegen Nuon is er nog genoeg, en ik zal een ieder die het wil horen proberen te overtuigen hetzelfde te doen als ik.
Overstappen !!!!!
Re: de 1001 smoezen van nuon
lekker niveau in de bovenstaande discussie. Echt een zinnig tijdverdrijf. Ik ben trots op jullie...
Re: de 1001 smoezen van nuon
Inderdaad. Bedroevend.
Maar om de quote van Burn them all dat hij "op de barricaden" staat voor de vrije energiemarkt heb ik wel smakelijk moeten lachen.
Maar om de quote van Burn them all dat hij "op de barricaden" staat voor de vrije energiemarkt heb ik wel smakelijk moeten lachen.
Re: de 1001 smoezen van nuon
De Nuon kan het heel spannend maken: wij hadden volgens de nuon de maand november niet betaald, en toen we met het bewijs van de bank aantoonde dat dit wel het geval was, kregen we als reactie november wordt afgeschreven op oktober en zo verder terug.
Dit is pas creatief boekhouden.weer kontakt met de nuon en wat blijkt de ene collega is niet verantwoordelijk wat ze namens de nuon stuurt voor de andere( dus op persoonlijke titel wel zonder afzender,) maar ik had wel gelijk november is november.
Toen bleek dat december niet betaald was maar wel januari op 05-01-05 . Mijn reactie was schrijf dan december op 05-01-05 af, nee dat mag niet wat dat is voor januari en of ik 65 euro boete wilde betalen.
iedereen die via telebankieren betaald met een vast bedrag per maand automatisch klaar gezet wwet dat daar geen maaand achter staat, dit is dus in 2004 t/m juni(jaarafrekening) wel gebeurd ,maar toen stond er geen maand op wel afgeboekt??En er is nog meer heen en weer geschreven per e-mail e.d. iedere keer sta ik versteld van de uitleg en op merkingen
Dit is pas creatief boekhouden.weer kontakt met de nuon en wat blijkt de ene collega is niet verantwoordelijk wat ze namens de nuon stuurt voor de andere( dus op persoonlijke titel wel zonder afzender,) maar ik had wel gelijk november is november.
Toen bleek dat december niet betaald was maar wel januari op 05-01-05 . Mijn reactie was schrijf dan december op 05-01-05 af, nee dat mag niet wat dat is voor januari en of ik 65 euro boete wilde betalen.
iedereen die via telebankieren betaald met een vast bedrag per maand automatisch klaar gezet wwet dat daar geen maaand achter staat, dit is dus in 2004 t/m juni(jaarafrekening) wel gebeurd ,maar toen stond er geen maand op wel afgeboekt??En er is nog meer heen en weer geschreven per e-mail e.d. iedere keer sta ik versteld van de uitleg en op merkingen
Re: de 1001 smoezen van nuon
Ik scheld niet vaak maar van mij kan de Nuon letterlijk de pot op.
Het wordt klantvreindelijk kennen ze niet. En zoals ze hun administratie runnen verbaasd het me dat ze nog niet failliet zijn, nou hopelijk binnenkort.
Volgende, ze halen bij mij zonder reden in december naast mijn 'gangbare maandtermijn' 330 euro af. Terwijk ik nooit toestemming heb gegeven voor automatische incasso (maar daar nooit bezwaar tegen heb gemaakt spijtig genoeg).
- Bedrag van 330 laten terug storten.
- Nuon weer in janauri 380 afgeschreven.
- Vervolgens weer terug laten storten en de automatische incasso opgezegd, ik heb daar zelfs een brief over gekregen dat ze met een reactie zouden komen.
- Bedrag van 380 weer laten terug storten.
- Nuon vervolgens 430 euro afgeschreven.
- Vervolgens direct een dreigbrief van incassobureau dat ik 390 euro moet betalen anders wordt binnen 5 dagen (na dagtekening van een brief die er twee dagen over gedaan heeft) alles afgesloten. Zonder een telefoontje of brief van de Nuon zelf.
- De grootste is grap is dat ze zelf niet zien dat ze steeds 330 euro afschrijven(onrechtmatig afschrijven) steeds verhoogd met de maandelijkse termijn. De 430 euro heb ik niet laten terug storten. Daarbij geven ze ook nog aan dat ik naast de 390 euro bij het incassoburo inmiddels nog een schuld heb van 710 euro zijnde het bedrag van 330 + 380 welke ik terug heb laten storten, wel ja.
Als reactie kreeg ik te horen, als u de termijn te hoog vind, had u maar kontakt met ons moeten opnemen om deze te verlagen. Wij kunnen (lees willen) niks voor u doen, u moet het maar regelen bij het incassoburo.
Morgen zijn de 5 dagen om, ik zie wel wat er gebeurd maar betalen aan een incassoburo nooit van me leven.
Het wordt klantvreindelijk kennen ze niet. En zoals ze hun administratie runnen verbaasd het me dat ze nog niet failliet zijn, nou hopelijk binnenkort.
Volgende, ze halen bij mij zonder reden in december naast mijn 'gangbare maandtermijn' 330 euro af. Terwijk ik nooit toestemming heb gegeven voor automatische incasso (maar daar nooit bezwaar tegen heb gemaakt spijtig genoeg).
- Bedrag van 330 laten terug storten.
- Nuon weer in janauri 380 afgeschreven.
- Vervolgens weer terug laten storten en de automatische incasso opgezegd, ik heb daar zelfs een brief over gekregen dat ze met een reactie zouden komen.
- Bedrag van 380 weer laten terug storten.
- Nuon vervolgens 430 euro afgeschreven.
- Vervolgens direct een dreigbrief van incassobureau dat ik 390 euro moet betalen anders wordt binnen 5 dagen (na dagtekening van een brief die er twee dagen over gedaan heeft) alles afgesloten. Zonder een telefoontje of brief van de Nuon zelf.
- De grootste is grap is dat ze zelf niet zien dat ze steeds 330 euro afschrijven(onrechtmatig afschrijven) steeds verhoogd met de maandelijkse termijn. De 430 euro heb ik niet laten terug storten. Daarbij geven ze ook nog aan dat ik naast de 390 euro bij het incassoburo inmiddels nog een schuld heb van 710 euro zijnde het bedrag van 330 + 380 welke ik terug heb laten storten, wel ja.
Als reactie kreeg ik te horen, als u de termijn te hoog vind, had u maar kontakt met ons moeten opnemen om deze te verlagen. Wij kunnen (lees willen) niks voor u doen, u moet het maar regelen bij het incassoburo.
Morgen zijn de 5 dagen om, ik zie wel wat er gebeurd maar betalen aan een incassoburo nooit van me leven.