Vandaag werd ik gebeld door essent klantenservice. Hoewel nu vaststaat dat de herinneringen/aanmaningen onterecht waren, was het gesprek allerminst plezierig te noemen. Indien geïnteresseerd kunt u het volledig verslag lezen op onderstaande website onder de link "Vervolg2"
Wat ik hier wel nog even kwijt wil is het volgende. Beschaafd communiceren en sociale vaardigheden zijn begrippen die bij essent klantensevice ver te zoeken zijn.
Vandaag een e-mail ontvangen met een halfslachtige bevestiging dat de betalingen toch geboekt zijn. Maar zal essent toegeven dat ze fouten gemaakt hebben? Integendeel. Lees het bericht onder "Vervolg2".
Bedankt voor het plaatsen van je bericht BvdM. Het is goed dat de gang van zaken ook eens uit de doeken wordt gedaan door (ex)medewerkers. Misschien volgen er meer?
Ik zie dat je ook hier je bericht over essent hebt verwijderd. Dat is jouw goed recht en dat dient gerespecteerd te worden. Daarom heb ik ook aan je verzoek voldaan het bericht van mijn site te verwijderen.
Maar met alle respect, ik vind het niet echt van karakter getuigen dat je nu ineens je woorden inslikt.