LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Vastelastenbond

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Johan Maasdijk

De Vastelastenbond

Ongelezen bericht door Johan Maasdijk »

Ik ben een tijd geleden bezig geweest met het zoeken naar een nieuwe energieleverancier. Ik heb daarvoor op verschillende website's gekeken en verschillende aanbieders met elkaar vergeleken. Ik kwam geen wijs uit alles wat werd aangeboden en het leek wel of iedere aanbieder te maken heeft met veel klachten.

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij vereniging de vastelastenbond. Deze vereniging gebruikt de macht van de massa om lage tarieven en goede voorwaarden te bedingen. Ik heb me aangesloten bij deze vereniging. Zijn er meer mensen die zich bij deze vereniging hebben aangesloten?

Marieke Drosterij

Re: De Vastelastenbond

Ongelezen bericht door Marieke Drosterij »

Ik ken de initiatiefnemers en ik ben dus ook al een tijdje lid. Ze zijn ontstaan n.a.v. de problemen in de energiemarkt (als oplossing voor de problemen). Het is echt een goed initiatief, ze denklen echt vannuit de consument. Het scheelt ook veel geld, maar wat voor mij belangrijker is, is dat alles voor me wordt geregeld ook als ik een probleem heb met de leverancier.

sjakie1234

Re: De Vastelastenbond

Ongelezen bericht door sjakie1234 »

Jullie vallen een beetje op met dat pro vastenlastenbond gelul en jullie ip adressen die opvallend gelijk zijn maar posten onder een andere naam.

Leer eerst eens geen onzin uit te kramen namens deze bond.

idioten

Gesloten